Zobacz pełną wersję : doprezony silnik probelm z rozrządem
hej wsadziłem swoje d16z5 głowica została obnizona o 1mm względem serii w celu podniesianie stopnia sprężania do 10,5:1 , wałki GMS stage 1 i rgulowane kółka rozrządu
mam problem z ustawieniem rozrządu na zblizonych do fabrycznych ustawien silnik nie chodzi , gdy maksymalnie opózniłem rorząd na kółkach i przyspieszyłem zapłon silnik chodzi ale musze utrzymywać go na gazie .
myslę o przestawieniu rozrządu o jeden ząbe do tyłu ,mam racje ?
Najlepiej jakby Ci to ustawił producent wałka, podobnie luz zaworowy.
niemasz pewnosci czy na walkach GMS klin jest w pozycji tej samej co seryjny wiec skad wiesz ze mas zdobrze rozrzad ??
mozesz sprawdzic prace na 1 cylndrze tuz prze gmp ale skoro niemasz wolnych obrotow to masz duze współotwarcie
najlepiej zadz do gms i popros o parametry walka zanim pogniesz zawory o tłoki
a rozrzad ci sie rozjechal bo planowales glowice , dowiedz sie tez o prawidlowe luzy zaworowe !! one maja duzy wplywna prace na wolnych
pozdro
klin jest w tym samym miejscu , a luzy zaworowe są według zaleceń GMS
przestawieniem o 1 nie powinno sie pogiać zaworów i trzba być totalnym laikiem zeby nie sparwdzić jak sie zachwuje silnik na nowych ustawieniach i nie przekrecić go recznie ...
auto jedziało juz na tych wałakch ale wiadomo na nie doprezonym silniku, mało tego w silniku były tłoki pm6 teraz został doprezony i pozostają ustawienia
regolowe kolka ci pozostaja zeby rozrzad zgrac dobrze, a to ze auto gasnie itd to raczej nie jest wina zle ustawionego rozrzadu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.