PDA

Zobacz pełną wersję : doprezony silnik probelm z rozrządem



hayboss
11-03-13, 22:15
hej wsadziłem swoje d16z5 głowica została obnizona o 1mm względem serii w celu podniesianie stopnia sprężania do 10,5:1 , wałki GMS stage 1 i rgulowane kółka rozrządu

mam problem z ustawieniem rozrządu na zblizonych do fabrycznych ustawien silnik nie chodzi , gdy maksymalnie opózniłem rorząd na kółkach i przyspieszyłem zapłon silnik chodzi ale musze utrzymywać go na gazie .

myslę o przestawieniu rozrządu o jeden ząbe do tyłu ,mam racje ?

jasiek09
11-03-13, 22:20
Najlepiej jakby Ci to ustawił producent wałka, podobnie luz zaworowy.

QowaX
11-03-13, 23:39
niemasz pewnosci czy na walkach GMS klin jest w pozycji tej samej co seryjny wiec skad wiesz ze mas zdobrze rozrzad ??
mozesz sprawdzic prace na 1 cylndrze tuz prze gmp ale skoro niemasz wolnych obrotow to masz duze współotwarcie
najlepiej zadz do gms i popros o parametry walka zanim pogniesz zawory o tłoki
a rozrzad ci sie rozjechal bo planowales glowice , dowiedz sie tez o prawidlowe luzy zaworowe !! one maja duzy wplywna prace na wolnych
pozdro

hayboss
11-03-13, 23:56
klin jest w tym samym miejscu , a luzy zaworowe są według zaleceń GMS
przestawieniem o 1 nie powinno sie pogiać zaworów i trzba być totalnym laikiem zeby nie sparwdzić jak sie zachwuje silnik na nowych ustawieniach i nie przekrecić go recznie ...

auto jedziało juz na tych wałakch ale wiadomo na nie doprezonym silniku, mało tego w silniku były tłoki pm6 teraz został doprezony i pozostają ustawienia

Whiplash
12-03-13, 06:47
regolowe kolka ci pozostaja zeby rozrzad zgrac dobrze, a to ze auto gasnie itd to raczej nie jest wina zle ustawionego rozrzadu