omen84
26-11-07, 14:54
Witam!
Zgłaszam się z o poradę jako posiadacz od niedawna Civica, a dokładnie jego VI odsłony (98 rok 5D) z problemem dotyczącym zamykania pokrywy komory silnika. Sytuacja wygląda w ten sposób, że maskę można otworzyć z wnętrza kabiny za pomocą dźwigni, ale po tej czynności dźwignia nie wraca do swojego pierwotnego położenia (wygląda to tak jakby linka była za długa albo nie działał mechanizm odciągający). W ten sposób zamek maski nie odbija i trzeba się natrudzić zanim uda się zamknąć Hanke. Nie wiem czy jest to spowodowane nieoryginalną linką zamontowaną, czy może problemem z jej pancerzem, a może zamkiem. Proszę Was forumowiczów o poradę i pomoc w rozwiązaniu tego irytującego problemu. Może ktoś z Was miał podobny problem? Wiecie może ile kosztuje taka linka z pancerzem i czy linka np. z piątej generacji, w tym z innego typu nadwozia, podejdzie do mojego samochodu? Czy konieczna będzie wymiana linki lub innego elementu?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Omen
Zgłaszam się z o poradę jako posiadacz od niedawna Civica, a dokładnie jego VI odsłony (98 rok 5D) z problemem dotyczącym zamykania pokrywy komory silnika. Sytuacja wygląda w ten sposób, że maskę można otworzyć z wnętrza kabiny za pomocą dźwigni, ale po tej czynności dźwignia nie wraca do swojego pierwotnego położenia (wygląda to tak jakby linka była za długa albo nie działał mechanizm odciągający). W ten sposób zamek maski nie odbija i trzeba się natrudzić zanim uda się zamknąć Hanke. Nie wiem czy jest to spowodowane nieoryginalną linką zamontowaną, czy może problemem z jej pancerzem, a może zamkiem. Proszę Was forumowiczów o poradę i pomoc w rozwiązaniu tego irytującego problemu. Może ktoś z Was miał podobny problem? Wiecie może ile kosztuje taka linka z pancerzem i czy linka np. z piątej generacji, w tym z innego typu nadwozia, podejdzie do mojego samochodu? Czy konieczna będzie wymiana linki lub innego elementu?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Omen