Zobacz pełną wersję : lekki wał
ktos kiedys cos takiego robil ?? waga 7,5kg
http://imageshack.us/a/img820/626/20120927121303.jpg
przerobiony oryginał ? jakie tłoki w komplecie ? też musza być lekkie
tak ori d15b2 tloki p29 maja byc nie odelzane ale wazone na zero wszystkie. korby lekko odelzone i tez wazone na zero
wazone na zero wszystkie
Znaczy, że mają się nie różnić między sobą ?
nie ma nie byc ani grama roznicy w wadze
Whiplash , bedziesz robil cos takiego u siebie??
tak to jest moj wal. skldam bardzo szybkie d15vtec
duze koszty odelzania walu?? Moze byc na PW :)
Daj znać na pw gdzie to ogarniales i za ile bo też chce taki mod zrobić u siebie (przy swapie na d15 vtec ;))
wal robilem sam wiec koszt zaden. ale jak robilem do wyczynowej lady to z wywazeniem 800 zl zaplacilem
a ile bys skasowal za taka robote??? wywazasz tez sam ??
juz tego nie robie bo dostepu do frezarki nie mam. wazenie robie u goscia w krakowie ktory od lat mi ogarnia jakies wynalazki
jaki masz konkretnie projekt ???
gruby. nie moge zdadzac szczegolow w kazdym razie ma byc to bardzo szybkie n/a
hehe :D 200hp peknie?? :P
nie ma szans. ale b serie beda mogly tylko spaliny wachac
nie ma szans. ale b serie beda mogly tylko spaliny wachac
hehehehe też chce w swoim projekcie ogarnąć d15 tak żeby przynajmniej z seryjnym b18 fajnie szło ;P
Co do takiego walu to KRASNOBRODZKA-RACING ogarnie to za ~800zl brutto z tym że może zejdą z ceny ale pewnie nie za dużo... Moze przy jakimś zakupie grupowym (5-10 osób) daliby fajna cenę? Tylko trzebaby chętnych znaleźć
Chyba ze Whiplash dla większej ilości osób i całkiem fajnej kaski poświęciłby się i dorwał do jakiejś tokarki/frezarki? ^^
jest ktos na forum kto mial zamontowany taki wal juz u siebie???
Chyba kuba_guzik miał montować do siebie skalę chyba sprzedał
Czytalem o tym ale nie wiedzialem jak sie skonczylo czy kuba_guzik zamontowal. Potrzeba konkretne info od kogos kto mial i jezdzil na takim czyms.
ja jezdzilem i montowalem w rajdowej ładzie i audi s2 oba auta smigaja do teraz czuc zdecydowana roznice w gornym zakresie i w tym tez zakresie musimy jezdzic bo dol jest taki sobie
Jak zlozysz u siebie to d15 na tym wale to pomysle :P tez jestem z malopolski wiec moge kiedy podleciec i obadac to. poki co nie wchodzi to w gre :)
a czysto teoretycznie. zmniejszając przeciw wagę nie powinieneś odelżyć tłoków bo teraz będą de facto cięższe przy obciążeniu dynamicznym od przeciwwag na wale ?
nie powinno w tym przypadku napierdalać po panewach głównych ?. może poprostu super jakieś dobrej klasy wystarczą ale wiesz ja za takie rzeczy nigdy sie nie brałem
nie bez powodu w seryjnych silnikach często wyważa się cały układ korbowo tłokowy
masz racie, ale caly uklad korbowo tlokowy bedzie wazony :) lacznie z zamachem tlokami, korbami i pasowym
profi robota :)
w ilu $$ myślisz że sie zamkniesz ? chodzi mi o sam wał+ wyważanie wszystkiego plus inne *******oy ?
nie mam pojecia ile to wyniesie $$ pewnie po podliczeniu sie za glowe zlapie :) same czesci i uslugi nie sa tanie a wiadomo wszystkiego sam nie zrobisz sam dol pewnie kilka tysi wyniesie bo same tloki p29 w nadwymiarze to koszt ok 750zl
tyle ze juz zamknolem temat z glowica i jest na tip top lacznie z szlifem na 3 katy i powiekszaniem kanlow, zastanawiam sie czy nei zalozyc tematu dla potomnych :)
glowica po recznej obrobce
https://lh3.googleusercontent.com/-w30gU6M2yq8/T4RRK95jxtI/AAAAAAAAGoM/taaBc3gQtGw/s912/DSC00115.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-HkfLcbpyFgg/T4RLBjs0maI/AAAAAAAAGng/N446tgG24-U/s912/DSC00113.jpg
jakbys zalozyl temat byloby super :P kazdy by wiedzial gdzie szukac budujac szybka D serie :P poszlo PW do Ciebie w sprawie tlokow :D
ssących mogłes nie polerować. Jak przelejesz silnik to mimo wszystko benzyna lepiej odparowuje i nie zostaje w dolocie, przynajmniej ja tak robiłem
ssących mogłes nie polerować. Jak przelejesz silnik to mimo wszystko benzyna lepiej odparowuje i nie zostaje w dolocie, przynajmniej ja tak robiłem
x2
a czy ssace wygladaja na polerowane ?? sa tylko sporo powiekszone w stosynku do serii, spolerowane sa wydechowe
to sory :) nie dopatrzyłem sie szefie ;] z reszta godzina późna i nie wiem juz co widziałem :P
sa tylko sporo powiekszone w stosynku do serii, spolerowane sa wydechowe
mogles ich wogole nie ruszac ;)
Whiplash pisz jak najwięcej o tej budowie!
Majson czemu? Przynajmniej wygładzenie i spasowanie z uszczelką chyba nie zaszkodzi. Robienie dużej lochy może wcale nie być korzystne. Zakładam że głowica robiona bez żadnego pomiaru przepływu(ktoś to robi w pl?),a według D-series org można łatwo zepsuć już fabrycznie wysoki flow głowicy.
Majson czemu? Przynajmniej wygładzenie i spasowanie z uszczelką chyba nie zaszkodzi. Robienie dużej lochy może wcale nie być korzystne. Zakładam że głowica robiona bez żadnego pomiaru przepływu(ktoś to robi w pl?),a według D-series org można łatwo zepsuć już fabrycznie wysoki flow głowicy.
Wygladzenie i spasowanie ok. ruszanie pogorsza wlasnie flow. http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=32 . Bradzo mozna zepsuc. Edelbroc performer X jak mierzylem ma wezsze kanaly niz sa te w glowicy, wiec mozna latwo pomyslec dlaczego.
same tloki p29 w nadwymiarze to koszt ok 750zl
no popatrz jaka okazja :cool:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?168195-T%B3oki-P29-pier%B6cienie-NOWE-TANIO
Ty masz ARCO a kolega Whiplash NPRy a to roznica :)
dokladnie :D chociaz nad tymi arco tez sie zastanawialem do kumpla motorowni, ale jednak beda tez NPR
Co do rozwiercania kanałów dolotowych to ostatnio obliczyłem z odpowiednich wzorów wielkość kanałów dolotowych dla głowicy Z6 i wyszło mi 36mm a seryjny kolektor ma już 37mm czyli na dobrą sprawę nie trzeba powiekszać kanałów w kolektorze jak i w głowicy tylko jedynie zająć się rozejściem z jednego kanału na dwa, zająć się miejscem w okół prowadnicy zaworowej i gniazda zaworowego. A co do wału to pierwszy raz widzę taki zabieg i szczerze to trochę delikatnie wygląda bo jest przeciwwaga ścięta warstwa utwardzona też jest ścięta tak że nie wiem czy to się przypadkiem nie ukręci :( a wracając do przeciwwag to nawet po wyważeniu cały układ będzie idealnie chodził tylko co będzie w trakcie pracy silnika kiedy naciski będą wywierane w naprawdę dużych siłach nie będzie to wszystko wpadało w rezonans po którym dojdzie do zmęczenia materiału? Ja bym jeszcze po wyważeniu oddał do azotowania/naweglania bo gdzieś czytałem że ktoś robił pomiar twardości wału z hondy i po zdjęciu utwardzonej powierzchni zwału i po pomiarze wyszło coś około 15HRC czyli nie zbyt dużo dla przykładu wiertło ma około 60HRC. Jeśli moje wypowiedzi są błędne proszę o sprostowanie.
co do walu masz kolego absolutna racje po zabiegu wywazenia idzie do azotowania i ponownego szlifowania czopow bo puchnie ok 2 setki po takim zabiegu. w sumie azotowanie powinno sie robic brzy jebajowych ostrych walkach zwlaszcza OBX to sie nie wycieraja
a jakie kolektory będziesz stosował ssący i wydechowy ?
4-2-1 2.25" i prawdopodobnie ITB albo zostane przy y8
ale 4-2-1 tzw chinol ebay ? czy jakiś własnej produkcji?
a wałek rozrządu seria czy coś lepszego ?
najprawdopodobniej seria obrabiana przez swiatka, ewentualnie comp stage2 po azotowaniu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.