Zobacz pełną wersję : Rozrzad z 1.6 do 1.4 ?
Witam,
mam kompletny rozrzad - pasek, rolka, pompa wody, uszczelki do civic coupe z 1998 roku- 1.6ls (16v 105Km, bodaj D16Y7 silnik).
Posiadam tez do niej pasek klinowy.
Czy ktores z tych czesci beda pasowaly do malej civic dwudrzwiowej 1.4 z 1998 roku?
Dziekuje i pozdrawiam
Poszukaj po numerach katologowych. Napinacz powinien pasować
nie wiem, nie znam sie jestem laikiem
ok chyba nikt nie wie
orientujecie sie moze, ktore czesci beda pasowaly na 100%?
mam tego civica coupe z rozwalonym silnikiem i moge przelozyc cokolowiek bedzie pasowalo (a mial dosc duzo nowych czesci pomiedzy 2010-2012 np. sprezyny , wahacze, klocki+tarcze, wszystkie filtry K&N, itp.)
moja dziewczyna ma civic 1.4, 2 drzwiowy i chcialbym go podrasowac czesciami z tego coupe jesli to mozliwe
obie hondy sa z 1998 i z przodu wygladaja tak samo
aha coupe ma jeszcze decat megan racing i 4-2-1 japspeed
w zeszlym roku przykladowo miala caly nowy uklad wydechowy (srodkowy i koncowy)
tyle wiem
napinacz na 100% pasuje pasek zależy od ilości zębów na pasku, pompa wody taka sama. Kolektor, decat pasują, układ wydechowy bez tylnego tłumika też powinien. Jak ej9 nie ma staba albo heble 240/242abs to z qpe możesz przerzucić bo stab na pewno jest i heble ma 260/262abs.
Dzieki wielkie.
A sprezyny i amortyzatory (zalozone byly w 2011) pasuja?
Pasek rozrzadu MFHC2018 104XR24, pasek klinowy na pudelku jest: 4PK0800
Aha i jeszcze akumulator bedzie pasowal (praktycznie nowy, 3 miesiace temu zalozony)?
aku to samo amory i springi to samo
Pasek nie pasuje, EJ9 ma pasek 103 zeby.
Dzieki.
Czy ten 4-2-1 zamontowany do 1.4 i decat nie zaszkodza nic silnikowi?
Bez obawy, bedzie tylko lepiej.
Moc bedzie pewnie nieco wieksza, ale czy taka modyfikacja nie ma negatywnego wplywu na trwalosc jednostki napedowej itp?
Dzieki,
mam juz pasek Contitech 103 zeby.