Zobacz pełną wersję : Hamulce, bębny
Przy mocnym hamowaniu z wyższej prędkości słychać, że przy jednym z tylnych kół coś dudni, i nawet po skonczeniu hamowania przez jakis czas coś ociera (potem to zanika)... Z tyłu mam bębny. Co to moze byc? Za wszelkie sugestie z góry dzięki :)
moze szczeki do wymiany
Da się jakos sprawdzic czy to na pewno to?
Jaki przebieg srednio wytrzymuja takie szczeki?
Da się jakos sprawdzic czy to na pewno to?
najlepiej rozebrac, chyba ze jakas dobra wrózka gdzies jest co bez tego da diagnoze
Da się jakos sprawdzic czy to na pewno to?
najlepiej rozebrac, chyba ze jakas dobra wrózka gdzies jest co bez tego da diagnoze
hehe, wrozki nei ma :) wiec pozostaje rozebrac.. Jesli to szczeki to mozna wymienic tylko w tym kole, w ktorym slychac, ze "cos nie tak", czy trzeba od razu przy obu kołach? I czy tak jak w przypadku klocków warto kupic jakiejs konkretnej firmy czy nie ma to juz tak duzego znaczenia... ?
szklanka82
31-07-05, 19:48
ze szczekami jest tak jak z klockami. nie kupisz na jedna stone tylko kpl. a co do marki to polecam ATE. pozdro
A przy okazji ma ktos jakis namiar na jakis dobry (z dobrymi cenami) sklep inter. z czesciami do naszych bolidów ;) ???
szklanka82
01-08-05, 11:50
masz ABS??
masz ABS??
niestety nie :)
kup normalne szczeki japonskie z JC i bedzie git ja zaplacilem 63zl ostatnio wymienilem i nienarzekam
kup normalne szczeki japonskie z JC i bedzie git ja zaplacilem 63zl ostatnio wymienilem i nienarzekam
No spoko, o ile w ogóle to będą szczęki :) (oby nie cos innego)
no to jak najpredzej poroskrecac i zobaczyc :)
szklanka82
01-08-05, 12:07
moja firma handluje ATE ale niestety do twojej hani nie mam ale moge ci podac nr kat. ATE
[ Dodano: Pon 01 Sie, 2005 ]
ale tak jak kolega wyzej mowi w jc bedziesz mial chyba najlepsza cene
moja firma handluje ATE ale niestety do twojej hani nie mam ale moge ci podac nr kat. ATE
[ Dodano: Pon 01 Sie, 2005 ]
ale tak jak kolega wyzej mowi w jc bedziesz mial chyba najlepsza cene
No numer kat. mozesz podac, moze sie kiedys przyda :) Thx
szklanka82
01-08-05, 12:22
nr. kat. jezeli bez abs ATE 03.0137-0284.2 rozmiar(180*31)
jezeli z abs ATE 03.0137-0294.2 rozmiar(200*36)
pozdro :lol:
Szczęki wymienione... Bębny dobre...A tarcie po mocnym hamowaniu pozostało :( Na stacji diagn. stwierdzili, ze nie widza nic co by mogło ocierać... i niby wszytsko jest OK... (wlasnei widze, ze OK, jak chu.... :( )
Szczęki wymienione... Bębny dobre...A tarcie po mocnym hamowaniu pozostało :( Na stacji diagn. stwierdzili, ze nie widza nic co by mogło ocierać... i niby wszytsko jest OK... (wlasnei widze, ze OK, jak chu.... :( )
czy to masz tak ze dajesz po heblach na maksa, slychac jakies tarcie, puszczasz hamulce i dalej cos trze i dopiero po chwili przestaje? bo ja tak mialem wlasnie z jednym kolem i wymienilem szczeki
Szczęki wymienione... Bębny dobre...A tarcie po mocnym hamowaniu pozostało :( Na stacji diagn. stwierdzili, ze nie widza nic co by mogło ocierać... i niby wszytsko jest OK... (wlasnei widze, ze OK, jak chu.... :( )
czy to masz tak ze dajesz po heblach na maksa, slychac jakies tarcie, puszczasz hamulce i dalej cos trze i dopiero po chwili przestaje? bo ja tak mialem wlasnie z jednym kolem i wymienilem szczeki
Tak, daje po heblach, cos trze, odpuszczam hamulec - trze dalej i za chwile zanika... Wymianai szczęk nic nie dała (jak napisalem wyzej)... Jest tak samo :(
szklanka82
03-08-05, 18:11
w jakim stanie byly szczeki?? pytam bo moze nie rowne zuzycie bebnow powoduje ze szczeki nie hamuja cala powieszchnia i stad te dzwieki
w jakim stanie byly szczeki?? pytam bo moze nie rowne zuzycie bebnow powoduje ze szczeki nie hamuja cala powieszchnia i stad te dzwieki
w jednym kole jeszcze całkiem OK, a w tym w którym "trze" była juz "zjechana"... Logika podpowiada, jakby po prostu szczęka nie odbijała jak nalezy (wtedy właśnie trze) i sie szybciej ściera..
no to mechanicy dupa... jedz do innego
no to mechanicy dupa... jedz do innego
mam już dość... (a niby ta stacja diagn. taka zachwalana... )
szklanka82
04-08-05, 07:44
przemo na twoim miejscu pojechal bym do jc albo do innego sklepu i kupil jeszcze zestaw montazowy szczek. taki zestaw zawiera wszystkie potrzebne sprezynki, zapinki itd. nie jest to droga sprawa okolo 20-30
przemo na twoim miejscu pojechal bym do jc albo do innego sklepu i kupil jeszcze zestaw montazowy szczek. taki zestaw zawiera wszystkie potrzebne sprezynki, zapinki itd. nie jest to droga sprawa okolo 20-30
hmm... Kupuje się na jedno koło czy też parami ? A może to ten cylinderek? Bo też cos takiego tam się znajduje, nie?
szklanka82
04-08-05, 10:25
taki zestaw kupuje sie w komplecie (na obie strony). a co do cylinderka to jezeli nie cieknie to wszystko powinno byc oki
taki zestaw kupuje sie w komplecie (na obie strony). a co do cylinderka to jezeli nie cieknie to wszystko powinno byc oki
Nie ciekło z cylinderków.
ok, thanx
(może w przyszłym tygodniu się za to wezmę sam, bo już mam dość jeżdżenia do tych mechaników, którzy potrafią tylko "kasować")
A teraz pytanie z innej beczki do ludzi posiadający w swoich civikach ABS. Czy u was z tyłu są tarzcze chamulcowe czy bebny?? Bo ja mam U siebie ABS i mam tarcze .
A teraz pytanie z innej beczki do ludzi posiadający w swoich civikach ABS. Czy u was z tyłu są tarzcze chamulcowe czy bebny?? Bo ja mam U siebie ABS i mam tarcze .
A co ma jedno do drugiego, z tego co się orientuję to prędzej kwestia silnika
A co ma jedno do drugiego, z tego co się orientuję to prędzej kwestia silnika
Być może to kwestia silnika , ale ja mam ten najsłabszy D14A2 90km.
A co ma jedno do drugiego, z tego co się orientuję to prędzej kwestia silnika
Być może to kwestia silnika , ale ja mam ten najsłabszy D14A2 90km.
No to nie najsabszy. Może to być kwestia jeszcze wersji wyposażeniowej , etc. Na pewno ABS nie ma na to wpływu. A po zatym chamulce przecież można przerabiać.
A co ma jedno do drugiego, z tego co się orientuję to prędzej kwestia silnika
Być może to kwestia silnika , ale ja mam ten najsłabszy D14A2 90km.
W 6 gen. 1.4 chyba wszystkie maja z tyłu bebny (ja tak mam i nie spotkalem sie chyba z tarczami z tyłu w tej wersji silnikowej). Możliwe ze w 5 gen. bylo inaczej i nawet w 1.4 byly tarcze tak jak masz Ty.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.