Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1,4 1998 problem z odpalaniem
Witam, wczoraj kupiłem honde civic 1,4 1998r gdy go oglądałem silnik był ciepły i palił od strzała, dziś rano gdy chciałem go odpalić to immo gaśnie i rozrusznik kręci ale auto nie odpala, jak najprościej można sprawdzić co to może być ? z góry dziękuje za odpowiedź
immo gaśnie
co to znaczy immo gaśnie?
Może wyłącznik uderzeniowy ?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Może wyłącznik uderzeniowy ?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
ale wtedy chyba nawet by nie było prądu nie mówiąc o kręceniu:confused:
zielony kluczyk na zegarach, Immobilizer
A jeszcze inaczej, paliwo jest ;) ?
jak macie robić sobie jaja to wam podziękuje, tak paliwo jest
jak macie robić sobie jaja to wam podziękuje, tak paliwo jest
dlaczego jaja? zadałem Ci pytanie o immo bo ja nie kojarzę żeby u mnie sie to zapalało w czasie uruchamiania silnika za to miga po jego wyłączeniu. A pompę słychać jak przekręcisz zapłon?
zadzwoń do poprzedniego właściciela i zapytaj czy on nie miał takiego problemu.
obstawiam, że miał bo dziwne żeby Ci się przez dzień popsuł
właśnie niby twierdzi że palił od strzała, tylko przy odpalaniu trzeba było dodać lekko gazu, robię tak i nie pali. jak wrócę do domu to sprawdzę czy pompa pracuję bo z tego co rano słyszałem to bezpiecznik cyka ten od pompy
może spróbuj przy odpalaniu "pompować" pedałem gazu.
a jak nie to nich przyjeżdża stary właściciel i naprawia
a więc poświeciłem mu wczoraj trochę czasu i tak...
przekręciłem stacyjką kilka razy żeby pompa pociągnęła paliwo i przy odpalaniu dodałem lekko gaz, auto odpaliło ale chodziło tak jak by dostawał mało paliwa musiałem cały czas trzymać gaz żeby nie zgasł, dopiero jak go pogazowałem i temperatura była już na połowie auto zaczęło chodzić bez dodawania gazu ale coś na niskich obrotach.
obstawiam brak ssania.
komp pokazuje jakieś błędy?
nie wyciągałem kompa, ten oszust twierdzi że niby paliwo się cofa dlatego tak ciężko pali, a może to być silniczek krokowy ?
chodziło mi o tą żółtą kontrolkę w zegarach czy się świeci (check engine)
jak kilka razy przekręcisz kluczyk na zapłon to powinien dobrze zapalić a tu tak nie jest.
krokowy chyba nie ma wpływu na odpalanie.
check engine gaśnie po odpaleniu auta, dzisiaj go odpaliłem i ma cały czas takie niskie obroty i silnik chodzi jak by mu brakowało paliwa tak przerywa, ale idzie zrobić tak żeby na zimnym chodził bez trzymania gazu ponieważ trochę go pogazuję i tak powolutku puszczam gaz i czasami się uda że chodzi sobie sam bez dodawania gazu ale przeważnie gaśnie
vnv_nation
03-03-13, 22:32
Pewnie wiedzial ze cos jest nie tak dlatego sprzedawal auto na cieplym silniku... tak sie nigdy auta nie kupuje..
ja bym zaczął od filtra paliwa. Skoro on twierdzi, że paliwo sie cofa tzn że pompa daje dupy.
Sprawdź silniczek krokowy, jeśli nie pracuje, wtyczka odłączona są tego takie objawy. Druga sprawa, sprawdź błędu w kompie.
Ja mam u siebie taki sam problem D15Z8 jak jest mało paliwa muszę go uruchamiać z 3 razy żeby zakoczył. Jak odpali i już jadę przy dodaniu gazu muli jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa po rozgrzeniu wszystko jest ok. Czy to może być wina krokowca?
Jak jest ciepło odpala za 1 razem ale muszę długo kręcić z 5,6 sekund, jak już odpali to przy kolejnej próbie odpala odrazu. Co to może być? Auto mam od ponad roku w sumie zawsze odpala nawet i za tym 3,4,5 razem ale jest to denerwujące.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.