Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1,4 1998 problem z odpalaniem



stojann
28-02-13, 10:29
Witam, wczoraj kupiłem honde civic 1,4 1998r gdy go oglądałem silnik był ciepły i palił od strzała, dziś rano gdy chciałem go odpalić to immo gaśnie i rozrusznik kręci ale auto nie odpala, jak najprościej można sprawdzić co to może być ? z góry dziękuje za odpowiedź

wrcsti
28-02-13, 10:44
immo gaśnie
co to znaczy immo gaśnie?

MikeFoto
28-02-13, 10:45
Może wyłącznik uderzeniowy ?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

wrcsti
28-02-13, 10:46
Może wyłącznik uderzeniowy ?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

ale wtedy chyba nawet by nie było prądu nie mówiąc o kręceniu:confused:

stojann
28-02-13, 11:06
zielony kluczyk na zegarach, Immobilizer

MikeFoto
28-02-13, 13:53
A jeszcze inaczej, paliwo jest ;) ?

stojann
28-02-13, 14:16
jak macie robić sobie jaja to wam podziękuje, tak paliwo jest

wrcsti
28-02-13, 14:31
jak macie robić sobie jaja to wam podziękuje, tak paliwo jest
dlaczego jaja? zadałem Ci pytanie o immo bo ja nie kojarzę żeby u mnie sie to zapalało w czasie uruchamiania silnika za to miga po jego wyłączeniu. A pompę słychać jak przekręcisz zapłon?

civic_lsi
28-02-13, 15:03
zadzwoń do poprzedniego właściciela i zapytaj czy on nie miał takiego problemu.

obstawiam, że miał bo dziwne żeby Ci się przez dzień popsuł

stojann
28-02-13, 15:06
właśnie niby twierdzi że palił od strzała, tylko przy odpalaniu trzeba było dodać lekko gazu, robię tak i nie pali. jak wrócę do domu to sprawdzę czy pompa pracuję bo z tego co rano słyszałem to bezpiecznik cyka ten od pompy

civic_lsi
28-02-13, 15:09
może spróbuj przy odpalaniu "pompować" pedałem gazu.

a jak nie to nich przyjeżdża stary właściciel i naprawia

stojann
01-03-13, 08:46
a więc poświeciłem mu wczoraj trochę czasu i tak...
przekręciłem stacyjką kilka razy żeby pompa pociągnęła paliwo i przy odpalaniu dodałem lekko gaz, auto odpaliło ale chodziło tak jak by dostawał mało paliwa musiałem cały czas trzymać gaz żeby nie zgasł, dopiero jak go pogazowałem i temperatura była już na połowie auto zaczęło chodzić bez dodawania gazu ale coś na niskich obrotach.

civic_lsi
01-03-13, 08:52
obstawiam brak ssania.
komp pokazuje jakieś błędy?

stojann
03-03-13, 13:59
nie wyciągałem kompa, ten oszust twierdzi że niby paliwo się cofa dlatego tak ciężko pali, a może to być silniczek krokowy ?

civic_lsi
03-03-13, 14:20
chodziło mi o tą żółtą kontrolkę w zegarach czy się świeci (check engine)
jak kilka razy przekręcisz kluczyk na zapłon to powinien dobrze zapalić a tu tak nie jest.
krokowy chyba nie ma wpływu na odpalanie.

stojann
03-03-13, 21:15
check engine gaśnie po odpaleniu auta, dzisiaj go odpaliłem i ma cały czas takie niskie obroty i silnik chodzi jak by mu brakowało paliwa tak przerywa, ale idzie zrobić tak żeby na zimnym chodził bez trzymania gazu ponieważ trochę go pogazuję i tak powolutku puszczam gaz i czasami się uda że chodzi sobie sam bez dodawania gazu ale przeważnie gaśnie

vnv_nation
03-03-13, 22:32
Pewnie wiedzial ze cos jest nie tak dlatego sprzedawal auto na cieplym silniku... tak sie nigdy auta nie kupuje..

wrcsti
04-03-13, 13:07
ja bym zaczął od filtra paliwa. Skoro on twierdzi, że paliwo sie cofa tzn że pompa daje dupy.

Karpiczek
04-03-13, 15:49
Sprawdź silniczek krokowy, jeśli nie pracuje, wtyczka odłączona są tego takie objawy. Druga sprawa, sprawdź błędu w kompie.

bowwer
14-03-13, 21:27
Ja mam u siebie taki sam problem D15Z8 jak jest mało paliwa muszę go uruchamiać z 3 razy żeby zakoczył. Jak odpali i już jadę przy dodaniu gazu muli jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa po rozgrzeniu wszystko jest ok. Czy to może być wina krokowca?

Jak jest ciepło odpala za 1 razem ale muszę długo kręcić z 5,6 sekund, jak już odpali to przy kolejnej próbie odpala odrazu. Co to może być? Auto mam od ponad roku w sumie zawsze odpala nawet i za tym 3,4,5 razem ale jest to denerwujące.