Zobacz pełną wersję : przeróbka świateł, jak wyłączyć ringi
Witam. Posiadam światła soczewkowe z ringami (postojowe) tzw. angel-y w civicu V generacji, gdy włączam światła postojowe to ringi się zapalają, później gdy włączam światła mijania to dalej świecą. Czyli tak jak to powinno być prawidłowo.
Chciałbym zrobić tak aby podczas przełączania na światła mijania ringi po prostu gasły i działały tylko w pozycji nr 1 czyli światła postojowe.
Nie pytam czy to jest zgodne z zasadami ruchu drogowego bo zapewne nie jest, lecz to już moja sprawa jak przejdę przegląd bądź kontrole drogową
Prosiłbym w miarę w prosty sposób opisać gdzie co wlutować gdyż jestem bardzo amatorskim amatorem w kwestii elektroniki
Pozdrawiam ;) !
minusowy kabel od ringów podepnij pod plusowy kabel do zasilania żarówki świateł mijania
Zielony11499
28-02-13, 00:17
nie, nie rób tak. potrzebny Ci jest przekaźnik, a dokładniej dwa. sprawdź w googlach. na pewno znajdziesz
dlaczego ma tak nie robić?
bo chyba minus ma być do masy a nie do drugiego zródła napięcia :) nie chce niczego popalić więc nie będę tego sposobu sprawdzał. a z tymi przekażnikami to jak ? gdzie je wmontować ? na jakiej zasadzie one działają ?
ja pierdziele, przecież przedszkolak jest bardziej kumaty... pomyśl logicznie kolego.
na pozycyjnych paliły by ci się ringi ponieważ masa do nich szła by przez żarówkę a żarówka by się nie świeciła z oczywistych powodów. po włączeniu świateł ringi by gasły a zapalała by się żarówka - myślę ze to też jest oczywiste. przekaźnik zostaw w spokoju i trzymaj się z dala od elektryki tego auta ponieważ jak takie banały są dla ciebie niezrozumiałe to nie dotykaj sam tego bo zewrzesz coś i to auto spłonie.
może i dobrze mówisz ;) nie jestem w tym specjalistą dlatego pytam sie mądrzejszych od siebie !
a ja ani trochę mądrzejszy od ciebie kolego nie jestem ;)