Marynarz1985
26-02-13, 22:23
Witam kolegów i koleżanki.
Nie wiem dokładnie jakiego elementu dotyczy mój problem dlatego jest w kategorii Inne.
Dzisiaj podczas sprawdzania poziomu oleju, zaniepokoiła mnie pewna rzecz, a dokładnie korozja dwóch elementów. Elementami tymi są kołnierze na rurach wychodzących ze zbiornika (taki walec zaokrąglony na górze i na dole zamocowany pionowo przykryty kawałkiem blachy, wg mnie jest to agregat od klimatyzacji ale mogę się mylić) znajdującego się między silnikiem a wentylatorami które są na dziobie auta . Rury jak i sam zbiornik są w porządku, rdza pojawiła się tylko na kołnierzach.
Poniżej zamieszczam zdjęcia które pokazują problem.
Element 2. na pierwszym i drugim zdjęciu jest tym samym elementem.
Przepraszam za nie fachowe słownictwo ale na samochodach się nie znam, jakby to był statek to co innego .
Przejadę się z tym do ASO, żeby ich magicy na to rzucili okiem, jednak chcę zasięgnąć fachowej rady obecnych na forum, może to jest normalny objaw a ja jestem przewrażliwiony.
Auto ma przejechane 1300 km, zakupione 15 stycznia 2013. Silnik 1.8.
https://lh5.googleusercontent.com/-Snb-7tZTY8Y/US0gh0mMH7I/AAAAAAAAAiI/EeUnTdFJ5f8/s536/pierwszy.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-G2cg8-XU_E4/US0gogCJ-dI/AAAAAAAAAiQ/AJuuw-MG22s/s672/drugi.jpg
Pozdrawiam
Nie wiem dokładnie jakiego elementu dotyczy mój problem dlatego jest w kategorii Inne.
Dzisiaj podczas sprawdzania poziomu oleju, zaniepokoiła mnie pewna rzecz, a dokładnie korozja dwóch elementów. Elementami tymi są kołnierze na rurach wychodzących ze zbiornika (taki walec zaokrąglony na górze i na dole zamocowany pionowo przykryty kawałkiem blachy, wg mnie jest to agregat od klimatyzacji ale mogę się mylić) znajdującego się między silnikiem a wentylatorami które są na dziobie auta . Rury jak i sam zbiornik są w porządku, rdza pojawiła się tylko na kołnierzach.
Poniżej zamieszczam zdjęcia które pokazują problem.
Element 2. na pierwszym i drugim zdjęciu jest tym samym elementem.
Przepraszam za nie fachowe słownictwo ale na samochodach się nie znam, jakby to był statek to co innego .
Przejadę się z tym do ASO, żeby ich magicy na to rzucili okiem, jednak chcę zasięgnąć fachowej rady obecnych na forum, może to jest normalny objaw a ja jestem przewrażliwiony.
Auto ma przejechane 1300 km, zakupione 15 stycznia 2013. Silnik 1.8.
https://lh5.googleusercontent.com/-Snb-7tZTY8Y/US0gh0mMH7I/AAAAAAAAAiI/EeUnTdFJ5f8/s536/pierwszy.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-G2cg8-XU_E4/US0gogCJ-dI/AAAAAAAAAiQ/AJuuw-MG22s/s672/drugi.jpg
Pozdrawiam