Zobacz pełną wersję : Jaki silnik lepszy?
AdAm199106
26-02-13, 16:52
Witam. Mam honde 6 gen w coupe i Planuje swap jako że B seria odpada planuje isc w D:) I teraz co lepsze? D16Z6 D16y2 czy d16y8?
Ale ma zostac seria , czy ktory lepszy do modzenia czy co ? Generalnie lepszy jest ten ktory nie kopci i nie puszcza bakow fioletowych ;) JA bym bral dobry...
d16z6 czy d16y8 tak samo rozwojowe , jeszcze d16w4. przemoss ma do sprzedania chyba , stan znany wiec napisz do niego ;) W ciemno na palecie odradzam kupowac bo bedzie pewnie do remontu
AdAm199106
26-02-13, 18:11
No rzecz jasna ze do pomodzenia:) Sory ze od razu nie napisalem:) Generalnie chodzi mi o to zeby kupic zdrowy motor w D seri i w nim cos podlubac zeby troche z niego wyciagnąć:)
z kazdego ktory wymieniles da sie duzo wyciagnac:D
JulekCIVIC
26-02-13, 20:02
polecał bym coś nowszego rocznikiem y8/ w4 ale myślę że najlepiej y8, bo taki był montowany w twojej budzie wiec problemu z OBD by nie było dużego :)
polecał bym coś nowszego rocznikiem y8/ w4 ale myślę że najlepiej y8, bo taki był montowany w twojej budzie wiec problemu z OBD by nie było dużego :)
zmiana z y7 na y8 naprawdę wymaga swapa?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?168390-Głowica-z-D16y8-do-silnika-D16y7
JulekCIVIC
26-02-13, 22:21
Kolega pytał o wymianę silnika to napisałem na jaki a to że wystarczy głowice zmienić to wiadomo, jednak y7 ma cieńsze korby od y8 wiec różnią się jeśli chodzi o jakieś grubsze modzenie w przyszłości np turbo soft... no i nie wiadomo czy kolega nie ma już na wykończeniu swojego y7 więc może dlatego chce wymieniać ;)
AdAm199106
26-02-13, 23:13
Moje y7 jest w porządku, ale chce wymienić go na coś z v-tec. Na B serie nie mogę sobie pozwolić wiec szukam czegoś w D seri co można fajnie zmodzić żeby miło się jeździlo:) Chcialem d16z6 wpakowac ale z racji że cięzko jest znaleźć zdrowe to rozglądam się za czyms innym. I dlatego chciałem sie poradzic co waszym zdaniem było by najlepsze:) Nie chce minime tylko swap:)
Z v-tec silnika długo będziesz szukał i obawiam się, że nigdy czegoś takiego nie znajdziesz ;)
Każdy z jedno-wałkowych VTEC'ów to z grubsza to samo. Kup po prostu coś co trafi się w dobrym stanie.
Jak trafisz zdrowe Y8, to bierz. Tylko od razu radzę zrobić instalację OBD1, kompa P28 i to wystroić. Na seryjnym kompie z Y8 VTEC jest ustawiony na 5500 rpm, co w połączeniu z długą skrzynią z Y7 jest nieporozumieniem. Ja mam u siebie VTEC'a przesuniętego na 4800 rpm i jest malina:). A skrzynię też mam długą, bo to seria z D14 z FD 4.0
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.