Zobacz pełną wersję : Skręcona kierownica podczas jazdy na wprost
Hondziarz84
20-02-13, 21:18
Hej. Mam taki problem: podczas jazdy na wprost sama odkręca mi się kierownica. Zawieszenie z przodu jest dobre: sworznie bez luzów, końcówki drążków sztywne. Jest to denerwujące:) Szczególnie w koleinach to się nasila. Jakieś pomysły co może być powodem?
Możesz jaśniej - tj. czy masz tak jak w tytule- że kiera jest w którąś stronę krzywa, ale w tej samej pozycji, czy też jedziesz na wprost a musisz wachlować fajerą?
Hondziarz84
20-02-13, 22:15
Podczas jazdy na wprost muszę wachlować kierownicą. Ogólnie ciężko jest utrzymać obrany tor jazdy:)
Nie wpadłeś w jakąś dziurę ostatnio ?
Ja miałem taki problem kilka lat temu właśnie po spotkaniu z dziurą w Prażmowie :] Niby żadnych luzów widać nie było ... ale po wymianie końcówki drążka od strony "krateru", problem ustąpił.
Hondziarz84
20-02-13, 22:45
Ostatnio po roztopach pełno dziur więc może coś tam się uszkodziło. Pojadę może na szarpaki jeszcze i wtedy coś wyjdzie.
Uwalone duze cukierki w tylnym zawiasie daja efekt "plywania" samochodu na drodze. Jesli z przodu zawias jest sztywny to je bym w pierwszej kolejnosci sprawdzil.
Hondziarz84
20-02-13, 23:44
To się wyjaśniło bo już z 2 tygodnie temu widziałem, że są pozrywane. Ale myślałem że to z tą kierownicą to wina przedniego zawieszenia. Przy wymianie dużych warto również małe wymienić?
Warto wymienic wszystko co wykazuje oznaki zuzycia. Jesli nie sa pozrywane, sparciale i nie sa luzne to nie ruszaj.
podłączę sie pod temat bo ja mam tak jak wyzej w jednym poscie bylo napisane czyli zeby jechac prosto trzymam kiere lekko w prawo skreconą co to znaczy? Zbieznosc? Geometria zle ustawiona?
klepyn ,jak Cię ściąga i musisz kontrować t/j geometria do sprawdzenia,oczywiście jak nie ma luzów w zawieszeniach.
podłączę sie pod temat bo ja mam tak jak wyzej w jednym poscie bylo napisane czyli zeby jechac prosto trzymam kiere lekko w prawo skreconą co to znaczy? Zbieznosc? Geometria zle ustawiona?
Zresztą niedawno był już taki temat...
spr bym na sam początek ciśnienie w kołach, potem ew. geometria i zawieszenie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.