Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Stuki w silniku odpadają zawory i panewka



Mody169
20-02-13, 20:28
http://www.youtube.com/watch?v=e2PGSfJPaZc

http://www.youtube.com/watch?v=t9RXHVOfVVM


Panowie poradzie coś co to może być, wykluczając panewkę oraz zawory, zawory regulowane , panewka niemożliwe

paweltdf
20-02-13, 21:09
to chyba jest dźwięk wtryskiwaczy

Mody169
20-02-13, 21:23
to chyba jest dźwięk wtryskiwaczy

powiem Ci że może to być to, lecz chciałbym posłuchać jeszcze opinio chłopaków

tommmmm
21-02-13, 19:02
Jeśli jesteś pewny, że zawory są dobrze wyregulowane to pozostają raczej wtryski.Co do wtrysków to spróbuj odpinać po jednym z wtrysków na zmianę bo może jeden z nich hałasuje i może wyłapiesz który.

Van_Dal
21-02-13, 19:38
wtrysk

jasiek09
21-02-13, 22:29
Chłopacy to nie wtryski, słychać takie klepadło jakby się miało rozpaść. Wg mnie taki dźwięk może się wydobywać z głowicy, wyjechana albo niedokręcona dźwigienka czy coś w tym rodzaju. Słychać klepanie nawet po odjęciu gazu kiedy wtryski nie pracują przez chwilę

rooter666
22-02-13, 10:14
moim zdaniem to 1 zawór klepie równo ;] ale tak jak wyżej ktoś napisał odpinając pokolei wtryskiwacze sprawdzisz czy to któryś z nich.

Mody169
25-02-13, 22:36
Pany, dziś przykumałem że jak auto na zimny silniku jest nie słychać tego trzaskania.......

dopiero jak ssanie się wyłączy, uspokoi się autko to wali jak disel ;/

kuwaaa co to jest ?

billiejoe
25-02-13, 22:43
panewka niemożliwe
Oczywiście nie mówię że to panewka ale na jakiej podstawie ta pewność?

Wtryski, proszę Was...ja tam słyszę cykanie wtrysków jak wskazóweczki w zegarku plus ten łomot który wydaje się być zupełnie niezależny od nich.

Krzysek
25-02-13, 22:50
Jakbyś miał stetoskop i kanał to byś mógł "zbadać" napęd i w miarę szybko byś zlokalizował ten stukot ;). Tak z filmiku to ciężko powiedzieć. Kiedyś po zmianie sprzęgła taka nawalanka była i okazało się , że docisk zahaczał o śrubę w obudowie skrzyni....ale Ty sprzęgła nie wymieniałeś :P.

kruczekvu
26-02-13, 16:20
Panewka to nie jest ale któryś zawór klepie aż miło
Zdejmij kapę zaworów i sprawdź luzy zaworów na bank któryś ma za dużo