Zobacz pełną wersję : gt cupline - zbyt twarde...
Witam,
Cyz ma ktos gt cupline kit? Założylem ostatnio ten komplecik (-35mm) i... praktycznie nie da sie jeździć. Są strasznie twarde (każdy kamyczek czyję w zębach a na maleńkich dziurach to się zastanawiam czy mi auto sie pęknie w pół...)! Czy one takie mają być...? Czy mógł mechanik coś... zepsuć?
Nie chcialbym wracać do serii (bo naprawdę ładnie wygląda) ale chciałbym żeby dało sie moim maleństwem jeździć.. Jakieś rady...?
witam, jezdze na tym zestawie w d14a3 i powiem ci jest twardo ale nie az tak jak ty mowisz, mam na ustawieniach takich jak przyslali, a tak z innej beczki podeslal bys jakies foty jak siadl twoj na tym zestawie?
Jakieś rady...?przyzwyczaic sie. i tak za jakis czas sie poddadza i bedzie nieco wygodniej.
no przyzwyczaić się może i przyzwyczaję ale po prostu boję się o auto... bo jeździ sie na tym dosłownie jakby sprężyn/amortyzatorów nie było... i każda - nawet maleńka - dziura to "skrzypienie" całego auta i liczenie ząbków pasażerów...
obawiam się że czeka mnie powrót do serii (szkoda tylko że będę musiał wszystko kupować... bo już się pozbyłem w przypływie radości z nowego zawieszenia :(
a może ktoś mi powie jak to jest z KONI - jak zmienia się komfort jazdy (wiem, że było ale o gt cupline też było i miały nie być bardzo twarde)...?
albo - jaki zestaw który chociaż trochę obniży auto (ostatecznie obniżać nawet nie musi - zdesperowany jestem...) a komfort jazdy zbliżony do serii...?
a zdjęcia przy najbliższej okazji podeślę - auto siadło bardzo ładnie, trzyma się drogi jakby była przyklejona, zakręty to jak marzenie... ale po tygodniu jazdy stwierdzam że naprawdę nie da się jeździć...
kit koni to "troche" wyzsza klasa. na nim samochody sie nie lamia.
Wiem, że koni to wyższa klasa. Żałuję eraz że nie kupiłem od razu - trudno.
Pytam o komfort bo nie chcę wywalić 2k pln i po tygodniu znowu wracać do punktu wyjścia (czyli serii...). Jeśli na koni da się komfortowo jeździć - jestem w stanie kupić (nie będzie nowych felg...)
Mozesz wkleic zdjecie obnizenia twojego samochodu na tym zestawie! Zastanawiam sie nad sprezynami jamex i gt cup line i juz doczytalem ze na jamexach tyl nie schodzi a o gt cup line jeszcze nie wiem! Ja w moim poprzednim samochodzi mialem GT cup line(tyl nie zszedl) i trzeba sie przyzwyczaic do twardosci, nie bedziesz mial tego samoego komfortu co na serii bo tlumienie nierownosci odbywa sie na odleglosci o 30 mm krotszej niz seria i musi byc przez to bardziej twardy.
Czekam na zdjecia jak chcesz to na PW. - Dzieki
chociaż trochę obniży auto (ostatecznie obniżać nawet nie musi - zdesperowany jestem...) a komfort jazdy zbliżony do serii...?
jesli jestes tak zdesperowany ze nie musisz obnizac i chcesz zachowac komfort serii... no to tylko seryjne zawieszenie w takim wypadku jest dla ciebie rozwiazaniem :D
tlumienie nierownosci odbywa sie na odleglosci o 30 mm krotszej niz seria i musi byc przez to bardziej twardy.
dokladnie - nizej = twardziej co by kola nie dobijaly i obcieraly
tez zastanawialem sie nad zakupem tego kitu jako alternatywy dla serii,ale jesli piszecie ze jest tak twardo to chyba zrezygnuje...nie znacie w miare taniego kompletu -30,-40 zeby byl na twardosc jak seria?
to juz ci mowie ze nie znajdziesz takiego!! Bo to jest fizycznie nie mozliwe!!
KONI tez jest twarde (jak na nasze ..... drogi).
A propo KONI czy na amorki koni specjal te czerwone mozna zakładać obnizające springi bo pytajac w sklepie o te wałsnie amory pan mi pwiedział ze mozna mówił ze są takie same jak zółte tylko ze zółte lepsze bo mozna regulowac twardosc.
wtrace sie bo az zdziwiony wypowiedziami jestem
tez mam te amorki I wcale twardo nie jest takie przynajmniej jest moje odczucie.
obnizone autko o 55 przod 50 tyl springi tyl jakies niemieckie a przodWEITEC przeswitu pod autem jakies 7-8 centymetrow
eeee ja mam -40 gtcupeline ale same sprezynki + amorki kyb i jest troszeczke sztywniej od serii .. ale przynajmniej nie buja na zakretach jak krązownikiem
Witam. Mam pytanie, jakie jest nizsze polozenie pierscienia w amortyzatorach gt cupline. Chodzi mi tu o nizsze polozenie od polozenia odpowiadajacego serii, i o ile mm. I jeszcze, ile mozna max obnizyc na tych amorkach.
pozdrawiam
Witam. Mam pytanie, jakie jest nizsze polozenie pierscienia w amortyzatorach gt cupline. Chodzi mi tu o nizsze polozenie od polozenia odpowiadajacego serii, i o ile mm. I jeszcze, ile mozna max obnizyc na tych amorkach.
pozdrawiam
To prawda do twardego zawiasu trza sie przyzwyczaic, ja mam zawiasy WEITEC i tez czyc karzdy kamyczek, a na dziurach to plomby z zembow wypadaja, ale z to zadne autko tak ci sie dorogi nie bedzie trzymac jak hania na twardym zawiasie :aloha:
To prawda do twardego zawiasu trza sie przyzwyczaic, ja mam zawiasy WEITEC i tez czyc karzdy kamyczek, a na dziurach to plomby z zembow wypadaja, ale z to zadne autko tak ci sie dorogi nie bedzie trzymac jak hania na twardym zawiasie :aloha:
a na dziurach to plomby z zembow wypadaja, ale z to zadne autko tak ci sie dorogi nie bedzie trzymac jak hania na twardym zawiasie
_________________
to musi wtedy fajnie hamowac na poprzecznych nierownosciach :aloha: , u nas jak na probe mielismy koni ustawione na max hard to zrywalo przyczepnosc :(
to musi wtedy fajnie hamowac na poprzecznych nierownosciach no to chyba wiadomo.. tylko, ze kto zdrowy hamuje, albo przyspiesza na poprzecznych nierownosciach.. szkoda zawiasu *
* nie dotyczy sytuacji awaryjnych..
to musi wtedy fajnie hamowac na poprzecznych nierownosciach no to chyba wiadomo.. tylko, ze kto zdrowy hamuje, albo przyspiesza na poprzecznych nierownosciach.. szkoda zawiasu *
* nie dotyczy sytuacji awaryjnych..
no ale chyba jak hamujesz to wlasnie zazwyczaj jest sytuacja awaryjna hehe ;) , popindalasz sobie ladnie a tu ktos wlazi ci na pasy a zazwyczaj wlasnie takie nierownosci sa przed pasami :/ i wtedy dupa zbita hehe
Podbijam temat. Interesuje mnie opinia na temat GT Cupline co do ich jakości (przede wszystkim) jak i twardości...
Witam mnie iteresuje jak jest z ich wytrzymałościa ?? Po ilu kkm klękaja ??
...nie wiedziałem do którego cytatu przykleić moją wypowiedź, więc zamieszczam link (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=44295&postdays=0&postorder=asc&start=20) do mojego tematu (fotki, opinie o zawiasie), sam mam KONI i nie narzekam :) a GT CUPLINE rzeczywiście twarde, na + w GT to wysokości auta ale co do jazdy to chyba nie na nasze drogi...
KONI jak na drogi miejsce też twarde
Witam mnie iteresuje jak jest z ich wytrzymałościa ?? Po ilu kkm klękaja ??
Mi jeden amorek padł po 10tyś km :/
a jak jest z twardością i właściwościami jezdnymi?? lepiej od serii??
...ja tam nie wiem, bo na serii nie jeździłem, ale KONI w ogóle nie ma porównania do GT, zupełnie inna półka.
No wiadomo ale cenowo też inna półka :)
...hmmmm, za serie płacisz ok 1200 zł (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić), GT sam nie wiem ile a ja za KONI STR.T 96-00 dałem 1400...czy to jest duża różnica ?? w seryjnych masz jakieś tam Mc Persony a tu masz KONI + obniżenie.
za KONI STR.T 96-00 dałem 1400...czy to jest duża różnica
podobne pieniadze trzeba wydac za gwint GT... wiec chyba roznica jest bo o gwint KONI w takiej cenie raczej trudno :)
gwint GT można za 800 pln nawet dostać... ale czy warto?? Czy nie okaże sie że lepiej byłoby obciąć spręzyny serii albo jamexy założyć?? ;) ??
Ja takiego gwintu osobiście nie widziałem GT za 800 zł a z chęcią bym zobaczył :) 2 sprawa przydało by sie nowe to zawieszenie żeby było w dobrym stanie, w końcu odgrywa dośc dużą role
no własnie tylko nowe... (mozna z 800 kilka) ale czy warto,ktoś jeździ na tym?? jest lepiej od serii czy nie??
no własnie tylko nowe... (mozna z 800 kilka) ale czy warto,ktoś jeździ na tym?? jest lepiej od serii czy nie??
Pokaż kolego nowe zawieszenie gwintowane nawet GT Cupline za 800zł to będziesz dobry.
A jak nie wiesz co piszesz to nie pisz. Bo może chodzi Ci o zestaw amory GT plus sprężyny GT bo takie zestaw można mieć właśnie za 800 kilka zł. Ale nie Gwint a to dwie zupełnie różne rzeczy.
Ja jestem takiego zdania, że nawet nowe GT Cupline będzie lepsze niż wytłuczone seryjne amory.
I biorąc pod uwagę cenę niecałych 700zł która jest śmiesznie niska jak za "sportowe" amory trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie do czego używamy auta bo jeśli ktoś chce jeździć wyczynowo po torze czy też nie wiadomo jak ostro i dynamicznie po mieście to GT będzie niewystarczające. Ale jeśli ktoś nie jeździ po torze a i zakrętów na miejskich ulicach nie pokonuje z prędkościami 140-150km/h tylko sobie jeździ normalnie i chce mieć ładnie wyglądające obniżone auto to GT w zupełności wystarcza.
I jeśli nawet wytłuką się powiedzmy po 2 latach jazdy czy 20 tyś km to myślę, że kwota 650-700zł jest na tyle niska, że spokojnie kupi się kolejne.
no właśnie o taka opinię mi chodziło... Dzięki. A jeśli chodzi o sprawy techniczne to wiem czym różni się gwint od zestawu spręzynki + amorki (które można kupić za 699pln !! ). I uwierz można kupić gwint GT w zbliżonej do podanej prze ze mnie cenie (oczywiście nie w sklepie;) )
[ Dodano: Pią 29 Lut, 2008 ]
a i jeszcze jedno pytanie... jaki znak można postawić między sprężynami GT a JAMEX?? Ten sam shit??
...wg mnie...tak, ten sam shit
W takim razie można kupić jakiś solidny zestaw w rozsądnej cenie (do 1200pln)?? Jeśli tak to co polecacie??
Koni STRT z tego co wiem wychodzi niedrogo
Lepiej te GT czy FK Kupić ??
Lepiej te GT czy FK Kupić ??
A dlaczego??
Lepiej te GT czy FK Kupić ??
A dlaczego??
Co Dlaczego ? Które są lepsze jakościowo pytam :)
To ja skorzystam z tematu o zawieszeniu i zapytam sie o kayaby AGX ,miał ktos z Was stycznosc z nimi???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.