PDA

Zobacz pełną wersję : Duże Spalanie



arek74
17-02-13, 11:05
Witam serdecznie sory że odgrzewam kotleta civic 1,4 si 99rok mam ja 3dni ale spalanie ma spore ,zalałem za 50zł i zrobilem 65km co może byc powodem takiego spalania świece nowe ngk.Proszę o wszystkie porady co może byc powodem tego i co naprawic. Zaznacze że to pierwsza honda i nie bardzo wiem jak ja ogarnać .Dziękuję za wszystkie wypowiedzi a chciałbym sie nią cieszyć jak innymi autami.Pozdrawiam Arek

Marecki
17-02-13, 11:14
Po pierwsze to nie odgrzewasz żadnego kotleta, po drugie od przywitań jest odpowiedni dział, po trzecie tematów o spalaniu jest ok. 20000000000000, po czwarte- jak mierzysz spalanie?
Pozdro.

arek74
17-02-13, 11:18
Przepraszam jestem nowy kocioł miałem pusty do zera i zalałem 9 litrów i przeleciałem tylko tyle km

Młody ŁDZ
17-02-13, 11:19
A jak wyglądało to przelatywanie ?

Marcel1
17-02-13, 12:27
Jakkolwiek by nie jechał to tyle nie powinien mu zjarać, mam d14z4, wkład simota, wydechowy 421 z z6, wałek z w3, przelot 2" i nigdy przy bucie mi tyle nie spalił, nawet w lecie, jazda po mieście z klimą. Wyskakuje check? Równo pracuje? Są jakieś objawy, które Cię zaniepokoiły? Zrób samodiagnozę, może sonda do wymiany. Acha, skoro masz ją 3 dni to najpierw sprawdź stan filtra powietrza, przewodów paliwowych, może gdzieś cieknie.

mirasek
17-02-13, 12:42
Panowie, z "pomiarów" metodą za 50zł nic nie wynika.

Młody ŁDZ
17-02-13, 12:43
@up - nie gadaj już takich głupot. Skoro zalejesz za 50zł i przejedziesz na tym 65 km to już pierwszy pomiar masz ;)

Pytanie jeszcze w jaki sposób przejechane te 65km, jak ciągle na ssaniu to spalanie takie może być.

arek74
17-02-13, 14:27
Panowie zrobiłem przelot z zimnego silnika i trasa potem trochę miasto więc nie na ssaniu filtry po wymianie świece nowe jechałem tak około 2-2,5 tyś obr bez pałowania .Był na kompie sonda działa więc nie wiem co jest nie tak ciśnienie na garki jest 1-15 2-14,5 3-15 4-15 liczone od rozrządu

Mam pytanie jak bym wam napisał nr vin to byli byście w stanie coś napisac jaki to model czy japoniczyk sory ale nie ogarniam tej marki

Karpiczek
17-02-13, 15:41
http://vin.hondabg.com/

Malitek
17-02-13, 16:25
1. Samodiagnostyka
2. Sprawdz czy swobodnie obracają sie koła, czy nie sa zapieczone hamulce
3. Zalej pod korek, pojezdzij troche i zmierz spalanie

Bobas
17-02-13, 17:43
5D to nie japończyki.

bugster
17-02-13, 17:58
W komorze silnika na tabliczce za aku jest napisane, podejrzewam ze U.K. zobaczysz ;)

skolopendra
17-02-13, 20:28
,zalałem za 50zł i zrobilem 65km co może byc powodem

zły pomiar

musisz nalać wpierw do pełna !

Krawiec
04-03-13, 12:39
POZYTYWNE ZASKOCZENIE
Wracając z Opola postanowiłem nie pierdzielić się z kosztami i na autostradzie dałem gaz na maxa, przejeżdżając cały odcinek Opole-Gliwice 50km z prędkością licznikową 180-190 (więcej z 1,4 wycisnąć się nie dało, a wiedząc że licznik zawyża myślę że leciałem ok 170km/h). Liczyłem że spalanie wzrośnie mi drastycznie, a tymczasem po zatankowaniu do pełna i obliczeniu średniego spalania (prócz autostrady przejechałem jakieś 600km spokojnie po trasie) wynik wyszedł 6,91 L/100km

nikog0
04-03-13, 22:59
5D to nie japończyki.
To akurat tutaj nie ma znaczenia. Rozmowa dotyczy spalania, a więc wszystkie podzespoły które na to wpływają akurat są japońskie, prócz budy, która jest troszke cięższa i podobna aerodynamicznie.
Co do spalania, jeśli masz d14z4 to się przyzwyczaj, że pali więcej niż inne, starsze hondy d14. Zwłaszcza wciąga jak smok na krótkich dystansach. Ja za 50 zł też dobie 60-80 km max po mieście. Ten samochód tak ma. Sprawdź ile pali Ci w samej trasie. Jeśli przy spokojnej-normalnej jeździe ok 6 litrów / 100 km to jest wsz ok, ewentualnie poobserwuj po jakim czasie plyn chłodniczy łapie optymalną temperaturę (u mnie po 2 kilometrach zimą), jeśli nie jest to dłużej to termostat masz ok i nic nie poradzisz, a kase którą wpakujesz w zmiane wielu podzespołów i mechaników lepiej odłóż sobie na wache, bo i tak nic przy tym modelu silnikowym nie wskurasz :) Ewentualnie możesz mieć Kata przepalonego i zasyfionego, więc rozwarzyć możesz jego wycięcie, ale pamiętaj że trzeba kombinować z symulatorem sondy lambda diagostycznej co jest wkręcona za katem.


POZYTYWNE ZASKOCZENIE
Wracając z Opola postanowiłem nie pierdzielić się z kosztami i na autostradzie dałem gaz na maxa, przejeżdżając cały odcinek Opole-Gliwice 50km z prędkością licznikową 180-190 (więcej z 1,4 wycisnąć się nie dało, a wiedząc że licznik zawyża myślę że leciałem ok 170km/h). Liczyłem że spalanie wzrośnie mi drastycznie, a tymczasem po zatankowaniu do pełna i obliczeniu średniego spalania (prócz autostrady przejechałem jakieś 600km spokojnie po trasie) wynik wyszedł 6,91 L/100km

myślałem że przy takiej jeździe wciągnie z 8-9 :)

vnv_nation
05-03-13, 08:16
myślałem że przy takiej jeździe wciągnie z 8-9


Wciagneloby 8-9, tyle ze kolega napisal ze oprocz tej jazdy z max predkoscia przejechal tez 600km po trasie juz spokojnie wiec to spalanie by sie zgadzalo

apw911
05-03-13, 20:28
Tak swoją drogą ile wam spala? U mnie jest to w cyklu mieszanym (bardziej miejskim) wychodzi koło 7,2L kręcę max do 3tyś przy wyprzedzaniu do 5tyś.

skolopendra
06-03-13, 11:34
wychodzi koło 7,2L

11-12 :)

apw911
06-03-13, 14:55
To spalanie w gazie?:D

Karpiczek
06-03-13, 16:06
Niestety lub stety B- seria tyle łyka :D