WojTEC
15-02-13, 19:46
Witam, zmieniłem uszczelkę w silniku B14A7 na uszczelkę z silnika B14A8 (odblokowanie). Nie wiem do końca nadal na czym polega nauka komputera i czy to ma jaki kolwiek sens ale odłączyłem akumulator na jakieś 10 minut i potem go podłączyłem, następnie zostawiłem auto na wolnych obrotach na jakieś 5 - 10 minut. Potem się nim przejechałem. Problem polega na tym, że kiedy zatrzymuje się to obroty lekko falując utrzymują się na 1500 obrotów następnie za jakieś 10 sekund spadają na swoje miejsce ~ 900 RPM. Tak samo dzieje się na benzynie i na gazie. Przed wymianą uszczelki obroty również falowały i utrzymywały się trochę wyżej ale tylko na chwile i następnie spadały na swoje miejsce. Więc chyba mogę odrzucić możliwość że coś z montażem mojej uszczelki kupionej w ASO jest nie tak. Dzisiaj jeszcze raz to rozkręciłem i wyczyściłem nagar w przepustnicy. Nic nie pomogło. Ogl silnik chodzi bardzo dobrze tylko problemem są te obroty na luzie. Nie znam się za bardzo ale chyba gdyby zasysał lewe powietrze to by silnik chodził ogl źle, poza tym byłby słabszy, a nie tylko na wolnych obrotach.
Do rzeczy czytałem że może to być wina silnika krokowego, którego jeszcze nie wyczyściłem bo nie mam uszczelki pod niego, a czytałem że jak się go zdemontuje to trzeba wymienić uszczelkę. Ale czytałem też że można coś sprawdzić poprzez odpięcie wtyczki od niego. Moje pytanie co i jak ??
Z tym związane jest kolejne pytanie, gdzie znajduje się silnik krowoy w mojej Hondzie bo niezbyt go umiem zlokalizować :(
Proszę tutaj zdjęcia:
wg mnie to jest to tak mega schowane pod tą przepustnice:
http://img855.imageshack.us/img855/7677/silnik2k.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/855/silnik2k.jpg/)
http://img267.imageshack.us/img267/2930/silnik1a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/267/silnik1a.jpg/)
Proszę o pomoc, bo dużo czytałem o tych falujących obrotach, a tak naprawdę nic sensownego nie znalazłem poza tym czysczeniem silnika krokowego i tylko tego :(
Byłem dzisiaj u gazownika czy by mi gazu nie wyregulował ale powiedział mi że jak tak samo chodzi mi na benzynie i na gazie to problem jest ogólny i że regulacja gazu nic tutaj nie da.
Do rzeczy czytałem że może to być wina silnika krokowego, którego jeszcze nie wyczyściłem bo nie mam uszczelki pod niego, a czytałem że jak się go zdemontuje to trzeba wymienić uszczelkę. Ale czytałem też że można coś sprawdzić poprzez odpięcie wtyczki od niego. Moje pytanie co i jak ??
Z tym związane jest kolejne pytanie, gdzie znajduje się silnik krowoy w mojej Hondzie bo niezbyt go umiem zlokalizować :(
Proszę tutaj zdjęcia:
wg mnie to jest to tak mega schowane pod tą przepustnice:
http://img855.imageshack.us/img855/7677/silnik2k.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/855/silnik2k.jpg/)
http://img267.imageshack.us/img267/2930/silnik1a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/267/silnik1a.jpg/)
Proszę o pomoc, bo dużo czytałem o tych falujących obrotach, a tak naprawdę nic sensownego nie znalazłem poza tym czysczeniem silnika krokowego i tylko tego :(
Byłem dzisiaj u gazownika czy by mi gazu nie wyregulował ale powiedział mi że jak tak samo chodzi mi na benzynie i na gazie to problem jest ogólny i że regulacja gazu nic tutaj nie da.