Zobacz pełną wersję : swap hebli a rozstaw
witam
Panowie szybkie pytanie, bo po rozmowie wczoraj z jednym kolesiem wyprało mi głowe:
oczywistym jest jeśli robimy kompletnego swapa hebli z 5D anglika VTI do hatchbacka 6gen to nastepuje zmiana rozstawu z 4x100 na 4x114, prawda? bo jesli nie to zburzy to moj swiat ;) a tak na serio to prosze o odpowiedzi
Pati... ale wlasnie to napisalem... wczytaj sie prosze w pytanie ;)
W takim razie odpowiedź brzmi TAK. Nie łatwiej dla takiego pytania udać się do Piertolnika?
potwierdziłem informacje, że anol vti ma 4x114,3.
chcesz prostą odpowiedź, zadaj proste pytanie.
havok, dzieki za odpowiedz:) kolejnym razem tak wlasnie zrobie.
Pati, ze nie zrozumiales pytania ok, ale bez offensu ;)
Sory ze to odkopuje ale szukalem i nie moge znalezc... interesuje mnie swap hebli ale musze zostac przy rozstawie 4x100, czy wszystko co potrzebuje to zaciski oraz jarzma z prelude, tarcze z integry (?) do tego klocki, czy cos jeszcze?
Potrzebujesz wowczas tarcze z MG ZR. Integra ma 4x114 lub 5x114.
kuba_guzik110
14-01-11, 10:38
cywa jesli chcesz miec 282mm z 4x100 musisz dorwać zwrotnice np od ek4 (lub inna tam gdzie bylo 262mm z 4x100) do tego zakładasz jarzmo z zaciskiem od pralki i tarcze od mg zr-a 282 z rozstawem 4x100. Mam taki swap zrobiony u siebie tylko uważaj przemyśl dokładnie czy po takim swapie felga ci podejdzie, bo mi te szumanowe które były na jego niebieskiej coupe od początku jak ja kupil obcierają o zacisk i musze szukać innej zimówki :(
to moze inaczej, czy wystarcza mi 262 z dobrym klockiem do mocy 200hp ? duza by byla roznica miedzy 282 ?
cifek wawa
14-01-11, 16:16
to zalezy z jakiej predkosci bedziesz hamowal i jak czesto ;)
auto bedzie dosyc czesto upalane, nie na torze ale czysto streetowo,
na seryjnym heblu na stalowce 13cali hamulce konczyly sie dramatycznie szybko ! 2-3 ostrzejsze hamowania ze 120 do 0 i przy kolejnym hamowaniu pedal w podloge jak najmocniej sie da a auto nie chce hamowac... felgi byly tragicznie gorace heh, na alusie 16'' jest juz sporo lepiej - pewnie to kwestia lepszego chlodzenia tarcz ale i tak jest to o wiele za malo w dodatku przy seryjnym silniku ! dlatego chce wiedziec czy 262 da rade na streetowe upalanie przy mocy 200hp
tylny hebel zmieniac na tarcze czy beben moze zostac? co z pompa ?
kuba_guzik110
14-01-11, 21:24
wiadomo że czym wiekszy hebel tym lepiej z pompą tak samo, a jesli chodzi o bebny to jesli masz kase ja bym zmienił bo to nigdy nie bedzie gorsze posunięcie. co do roznicy miedzy 262 a 282, to jak wyjade swoim to ci powiem jaka jest roznica miedzy 242 a 282 :)
wiedziec czy 262 da rade na streetowe upalanie przy mocy 200hp
nie da rady, mialem ponad 200hp w swoim eg6 i wiem co mowie;) zaznaczam ze nie jezdzilem na tor, upalanie czasami na streecie
Zalezy jak bardzo hardkorowe bedzie to upalanie. Jak ktos nie jest katem to 262 w tak lekkim aucie wystarczy. Lepsze klocki, plyn, przewod w oplocie i jechane.
jak ktos ma 200hp w civicu to czasami czlowieka "poniesie":p
Fakt ale to nadal leciutki 5gen wiec bolu wielkiego na ulicy nie ma.
nie da rady, mialem ponad 200hp w swoim eg6 i wiem co mowie;) zaznaczam ze nie jezdzilem na tor, upalanie czasami na streecie
ziom, jak szybko hebel przestawal dzialac? musiales sie troche o to postarac czy to przychodzilo "momentalnie" , na jakim klocku jezdziles ? u mnie docelowo ma byc green stuff
w moim eg byly ebc turbo groove i red stuffy wszystko 282 i nie mialem problemu, wczesniej seria - zwykle tarcze 262(nie pamietam jakie), klocki ferodo kilka razy dymek polecial;) trzeba pamietac ze takie auto duzo szybciej rozpedza sie od serii, a co za tym idzie musi duzo szybciej zahamowac
green stuff
to sobie odpuść, znajdziesz lepsze za mniejszą kasę
rosiniak99
28-01-11, 10:44
to sobie odpuść, znajdziesz lepsze za mniejszą kasę
na przykład jakie? :)
Ferodo DS Performance?
Polecam topic:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?66492-Tarcze-i-klocki...co-si%EA-teraz-rozs%B1dnie-kupuje
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.