Zobacz pełną wersję : D16y7 TURBO GRATY
arecki18is
08-02-13, 01:39
Witam wszystkich jako że zacząłem zbiórkę gratów pod soft Turbo proszę znawców o wsparcie, a mianowicie mam kilka problemów soft będzie na razie bez kucia na 0.6 bar.
HONDA EJ6 Ściągnięta z USA no będę zadowolony jak przybędzie z 50/60hp
http://img405.imageshack.us/img405/1928/mojeas.jpg
- Mój Silnik to D16y7 nie wiem czy swap robić na d16z6/Y2/Z9/y8? mój jest zdrowy
-Turbinę mam TD04l-12T z volvo s80 2.0T
-Ale co z kolektorem nie mogę nic znaleźć na taką flansze?
-IC z Mastera
-Wydech mam 2.25 będzie do lekkiej przeróbki
-Komp P28 i przeróbka na obd1 a na koniec strojenie
-MBC
-Podkładka pod filtr i wskaźniki ciśnienie i temp oleju + bosst
-nie wiem jakie wtryski myślałem nad H22 bo moje to 190cc
Czego mi jeszcze brakuje i co by było dobrze zrobić nie pytam o podstawy jak rury złączki czy smarowanie i chłodzenie turbo to będzie home made Turbo więc nie chce się w nie wiadomo jakie koszty pchać ale czekam na jakieś ciekawe sugestie i podpowiedzi
StreetPerforman
08-02-13, 01:50
To kolektora możesz zamówić "przejściówkę" lub robić samemu flanszę i spawać swój kolektor np z kolanek hamburskich. Za zwykłe kolanko dasz ok 5-6 zł x 10szt czy ile tam i na pewno będzie taniej niż kupić gotowca.
arecki18is
08-02-13, 01:58
Podoba mi się kolektor typu baran tylko ta flansza mnie nurtuje jak będzie trzeba to sam będę ja musiał zrobić no i nie wiem czy WG zostawić wbudowany czy zrobić zewnętrzny?
a po co nowy temat zakladac skoro jest juz
arecki18is
08-02-13, 10:28
Widziałem ten temat który śledzę
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?163164-Soft-Turbo-D-Series
i nie będę zaśmiecał komuś projektu
arecki18is
09-02-13, 17:50
Znacie kogoś kto wyciął by flanszę pod turbinę td04l 12-t?
ja posiadam laser jak i plazme
wycinam wszystko z kwasa czarnej i alu
jak masz projekt w cadzie to jeszcze lepiej
arecki18is
10-02-13, 23:28
Przemierzyłem flansze pod turbinę może komuś się przyda.
http://imageshack.us/photo/my-images/826/t3volvo.jpg/
Jak chcesz dmuchac 0,6 to zostaw fabryczny WG. MBC raczej nie bedzie konieczny, a wrecz bedzie przeszkadzal, bo wiekszosc dostepnych to shit I nie nadaja siedo malych doladowan. Fabryczny WG powinien dawac 0.6. Poza tym mocno zredukujesz koszta. Ciekaw jestem efektu na tak malej sprezarce. Jak dla mnie przy mala. Moment z dolu bedzie masakryczny ale gora bedzie mocno puchnac - teoretycznie. Tak czy owak powodzenia.
wogole fabryczny WG w turbinach td04 ma regulacje doładowania tylko troszke uciązliwa w obsłudze... można zostawic troszke skóry na muszli... najlepiej robic to na zimnym aucie... plustem nie montowania mbc jest brak peak'ów w doładowaniu przynajmniej w moim setupie bez mbc ich wogole nie bylo
btw
miałem td04-13t w b16 i tak jak wwljohn napisał strasznie puchła... co nie zmienia faktu ze napewno auto juz na takiej "za malej" turbinie odpycha sie o niebo lepiej jak seria od 2500obr było 0,5 ale od 6000 do odcinaca juz tylko 0,3
arecki18is
14-02-13, 17:52
Osobiście chciałbym większą turbinę np. TD04HL-16t żeby później wstawała ale tą miałem za przysłowiową flaszkę kolega rozbił volvo szczęście w nie szczęściu. Co do tego momentu z dołu to się trochę martwię że za dużo za nisko, a to dla serca nie zdrowo...
Rozwiazanie jest proste. Sprzedaj obecna, kup wieksza :)
arecki18is
15-02-13, 21:19
Tyle że ta jest w super stanie a jak ją sprzedam nie wiem na co trafię z tego co widziałem ArekGR jeździł na takiej ale dawno go na forum nie było i nie mam jak go zapytać jak się mu sprawuje ten soft na tej turbinie
D seria kręci sie praktycznie tysiac niżej, niż b + ma głowice z o wiele mniejszym zapotrzebowaniem na przepływy, takze do softa 13tka spokojnie wydoli.
Jabym Ci jeszcze doradził zegar EGT, przydatna sprawa. Kolektor możesz dac od D15Z1 i do tego przejsciowke z turbo.
takze do softa 13tka spokojnie wydoli.
Tyle, że kolega napisał, iż ma 12t
arecki18is
20-02-13, 00:18
Wszystko się kompletuje jak będę miał chwile to zrobię zdjęcia, tylko zastanawiam jak rozwiązać problem ze smarowaniem i chłodzeniem turbiny bo rurki z volvo nie podejdą w turbinie jest gwint m12 a w podstawce 1/8
Musisz zakuc przewody. Innej opcji nie ma. Smarowanie najprosciej z podstawki pod filtr.
Tylko że olej z podstawki będzie niefiltrowany.
myślisz ze ten "niefiltrowany" zawiera piach gwoździe i gruz ?:D nic sie nie stanie
Tylko że olej z podstawki będzie niefiltrowany.
Marudzisz :] . Tyle tam wiurow w oleju ze faktycznie wszystko sie zapcha. Tyyyyle projektow jezdzi tak i jakos nic sie nie dzieje.
arecki18is
20-02-13, 14:07
Mam już przewód zakuty z końcówkami pod podstawkę i turbinę :)
JulekCIVIC
23-02-13, 12:25
Jaka cena zakucia i jakie dokładnie przewody wykorzystałeś ?
arecki18is
24-02-13, 14:57
70zł zakucie z nyplem pod podstawkę filtra, przewód teflonowy w oplocie stalowym 1 metr i końcówki jedna nakręcana na nypel a druga oczko pod turbinę
Mowa oczywiście o przewodzie smarowania turbiny.
arecki18is
24-02-13, 16:33
http://img22.imageshack.us/img22/5363/dscn7053z.jpg
arecki18is
24-02-13, 21:24
Takie wskaźniki mam do softa
http://imageshack.us/a/img228/3636/20130223175449.jpg
arecki18is
25-02-13, 14:46
W drodze na ten sam wzór :)
I prawidłowo...a już się zmartwiłem, że o najważniejszym zapomniałeś :) ... Przypominam o voltomierzu, temperaturze wody i zegarku :cool: w słupku..resztę możesz schować :) . Co to w ogóle za firma? Boost niepokojąco leży poniżej 0. Coś mi mówi że wskaźniki nie będą dokładne. Miałem podobny fake z zegarami Defi style ;] . Boost pokazywały zaniżony, a EGT z kosmosu :] .. Jedynie AG pokazują to samo co fabryczny mapsensor i faktyczną temperaturę. A ciśnienie masz wyskalowane w barach a nie "psach". :]
arecki18is
25-02-13, 16:59
Podłączałem temperaturę oleju pod czujnik i pod miernik z termometrem i pokazywał dobrze.
Oby...u mnie AG pokazuje za kazdym razem 0 na postoju a podczas jazdy wychodzi na to samo co mapsensor. Poprzedni pokazywał tak jak u Ciebie na postoju i miał krzywe akcje. Nie mówię, że musi być tak w tym przypadku. Po prostu zwróciło to moją uwagę :) . Temperatura oleju może im się udała..ale pamiętaj aby podczas strojenia sprawdzić czy się zgadza. Jeśli masz możliwość sprawdziłbym to wcześniej, zanim wrzucisz do auta i uznają Ci ew gwarancję czy zwrot. AG są sprawdzone i pewne. Osobiście nie bawiłbym się w wynalazki :) . Miałem już nauczkę, która mnie słono kosztowała, gdyż kupiłem zegary dużo wcześniej niż powstał soft.
arecki18is
28-02-13, 22:01
Widzę że lista moich rzeczy do kupienia nie maleje a pytanie moje brzmi czy ssak z d15z6 będzie dobry i jakie wtryski założyć żeby nie było że 240cc są za słabe
Powiem tak...420. Teoria niestety nie idzie w parze z praktyką. Będą chodzić na 80%..85% pewnie przy odcince, ale to jak najbardziej ok. Jeśli między D a B serią są takie same wtryski, a z tego co mi wiadomo tak, to od subaraka wrxa za 300zł wyrwiesz ;)
arecki18is
01-03-13, 16:00
A będą pasować pod moją listwę p&p ??
Z tego co mi wiadomo to tak. B seria ma grube dystanse z tworzywa, które musisz wyjąć podczas jej ponownego skręcania i pasuje p&p. W D serii zdaje się jest podobnie. Wiem, że można przełożyć wtryski między B serią a D serią z czego wniosek że będzie dobrze. Przekładasz jedynie uszczelki dolne ze swoich wtrysków na te od subaru, jak i o-ringi (w hondzie są grubsze). Średnice wewnętrzne są te same. Wszystko p&p. Wtryski mają kolor pistacjowy i pochodzą z wrx 2.0 turbo 2001-2004r. Wygląda tak.. http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-2001-2002-2003-04r-wtryskiwacz-i3053698552.html . Ja wynegocjowałem cenę 300zł za wszystkie :) . Szukaj. Jedyne co nie pasuje to wtyczka, ale u mnie problem został rozwiązany rozebraniem fabrycznej wtyczki i wsunięciem złączek w piny, po czym zabezpieczenie tego specjalnym sylikonem, aby nie łapało wilgoci, a można było w razie czego bez trudu wypiąć i wrócić do serii.
Co do ssaka..będzie dobry
arecki18is
02-03-13, 18:57
A takie? http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-jdm-04-wtryski-i3055105031.html
Te są chyba z wersji bez turbo. Z tego co pamiętam to tylko pistacjowe się nadają. Bodajrze są największe w rodzinie subaru.
mam 390cc z rovera tomcat'a plug and play 100% do hondy jak cos
arecki18is
05-03-13, 23:04
Sak założony było trochę zabawy ale już po wszystkim, a miedzy czasie przyszedł wskaźnik EGT:)http://img208.imageshack.us/img208/8043/img20130307111038.jpg
arecki18is
20-03-13, 22:04
Mam pytanie co mianowicie z sondami w wydechu bo teraz mam dwie a kompa mam P06 gotowego do strojenia a w D15b7 była jedna sonda.
zosawiasz sobie jedna sonde ....
EGT jest waznym zegarem , i bedzie taka KUPA , podróba NO NAME , zainwestuj lepiej w cos sensownego , ten wystarczy ze sie zawiesi i bedzie k.BOOm ( czego nie zycze )
arecki18is
20-03-13, 22:55
A co mam zrobić z tą drugą?
Michalll_1991
21-03-13, 00:40
zaślepić
Arecki ile dałes za zegar ? Z kompletem czujników on jest ?
arecki18is
24-03-13, 09:55
Jutro będę robił przejściówkę na OBD1 i zastanawiam się czy niema z tym żadnych niespodzianek i problemów?
Jutro będę robił przejściówkę na OBD1 i zastanawiam się czy niema z tym żadnych niespodzianek i problemów?
Jeśli prawidłowo ułożysz piny to nie. Najpewniej i najschludniej kupić gotowca. Bodajrze 140zł
arecki18is
24-03-13, 16:31
Czy jest ktoś kto mógł by mnie poinstrułować albo ma schemat tak czytelny że aż prosty :)
arecki18is
04-04-13, 21:18
Nareszcie sprawa przejściówki i komputera ogarnięta powie mi może teraz ktoś gdzie umieścić IAT sensor przed doładowaniem czy normalnie przed przepustnicą po doładowaniu?
Arkadiuszu drogi , czy pokażesz jakies fotki z postępów prac :confused:
arecki18is
10-04-13, 14:59
Oj Radku Radku a i u Ciebie w temacie Gratów jakoś tych fociszy nie widać na razie kompletuje wszystko do kupy ale mogę powiedzieć że już mało mi brakuje a i fundusze są ;)
arecki18is
10-04-13, 18:34
Moje Denso MJY 100460
http://img202.imageshack.us/img202/1465/img20130410180832.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/3320/3149335878.jpg
Chwila roboty i muszle odwrócone
http://img716.imageshack.us/img716/5414/img20130412105251.jpg
No i miejsce na ic
http://img541.imageshack.us/img541/7420/img20130412134843.jpg
Arkadiusz jaką przejsciówke stosujesz miedzy turbine a kolektor , masz juz cos ogarniete ?
arecki18is
12-04-13, 20:33
Arkadiusz jaką przejsciówke stosujesz miedzy turbine a kolektor , masz juz cos ogarniete ?
Masz dwie opcje, albo jak Ci koledzy radzili w twoim temacie dotoczyć pierścień lub coś takiego na przekładkę plus uszczelka z volvo
http://www.tuningdepot.com/ebay/images/ssf11678b.jpg
Wow to jest niezle skad to masz ? Ja chyba jednak bede toczył pierscien tylko jest geszeft bo to przeżłobienie w muszli jest glebokosci 2.64mm i nie wiem czy dac 2.64 na równo czy blache 3 lub 4 i pierscien to ogarnie. Arkadiusz a masz fotke tej uszczelki ori volvo ?
arecki18is
12-04-13, 20:58
http://allegro.pl/volvo-c70-s60-s70-s80-v70-xc90-uszczelka-turbo-i3161915265.html
Ja mam do kolektora dospawane po dwóch stronach kawałki blachy fi~3mm i powierzchnie splanowaną na równo, żadnej uszczelki nie dawałem tylko skręcone jest na pastę do uszczelniania wydechów.
Piotrek - zdjecia pewnie nie masz :P ? Ciezko u mnie z wyobraznia.
Mam tylko coś takiego na obecną chwilę, widać dospawany kawałek blachy.
Wtedy jeszcze miałem skręcone na uszczelce od kolektora, ale była za mała i puszczało.
Wywaliłem tą uszczelkę i skręciłem na pastę, póki co jest szczelnie.
http://imageshack.us/a/img138/3056/dsc0024easyhdrbasic2.jpg
arecki18is
13-04-13, 19:30
No prace ustały w miejscu czekam na kolektor wydechowy
arecki18is
18-04-13, 11:47
Powie mi ktoś w którym miejscu umieścić czujnik temperatury powietrza?
Hmm ty ja wogóle czegoś takiego nie uwzględniłem w swoim projekcie...:confused:
arecki18is
20-04-13, 21:31
A teraz pytanie do jak dam wydech 2,5 cala na jednym przelotowym i końcowy to będzie cicho?
WWLjohn tak ma w swojej coupe i jest mega cicho - a na koncu ma obxa twin loop
arecki18is
20-04-13, 23:39
Ale on chyba ma tylko rurę bez przelotowego i na końcu obx a ja chcę zrobić jeszcze przelotowy
Ale on chyba ma tylko rurę bez przelotowego i na końcu obx a ja chcę zrobić jeszcze przelotowy
Rób..będzie jeszcze ciszej, tylko po co ograniczac turbo? :)
arecki18is
21-04-13, 11:13
Chciałbym zobaczyć jak to jest w odczuciu w aucie, bo dojeżdżam do pracy i nie chciałbym mieć za głośno.
dojeżdżam do pracy i nie chciałbym mieć za głośno.
Zupełnie jak ja...
arecki18is
22-04-13, 22:49
Zupełnie jak ja...
Czyli mogę polegać na twojej radzie i śmiało robić 2,5 cala bez przelotu? :)
arecki18is
26-04-13, 23:05
Dziś dostałem paczuszkę a w niej było coś takiego ;)http://img23.imageshack.us/img23/3338/img20130426214915.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/2812/img20130426214113.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/8053/img20130426213807.jpg
Wizualnie robią robote, ale bez warningów one są ? To tak jak moje i nie wiem czy to dobrze.
To APEXI style? Mam nieciekawe doświadczenia z sondą EGT z fot. Padła po pierwszych jazdach. Czujnik ciśnienia oleju też jakiś niebotycznie duży. Moim zdaniem nie ma sensu kupowanie zegarów bez worningów. Podczas pałowania nie masz czasu na nie zerkac...
arecki18is
27-04-13, 19:08
Na początek muszą starczyć później zawsze mogę je zmienić. Nie wiem czemu wszyscy chwalą auto gauge choć też są robione przez żółte rączki.
Temu, że małe rączki wykonały je tak, że są bezawaryjne i bardzo dokładne. Zegar bez worninga można w sumie od razu wyrzucic :] . Przydadzą się jedynie podczas strojenia, o ile EGT będzie Ci dobrze pokazywac. Ja z tą sondą miałem jakieś dziwne odchyły.
arecki18is
28-04-13, 22:37
Dlatego też napisałem że na razie muszą starczyć jak będą przekłamania będę je sukcesywnie zmieniał. Powiedzcie mi jakie powinno być ciśnienie oleju na wolnych obrotach przy rozgrzanym oleju?
W B serii 1,9..2bar przy 850rpm.
arecki18is
29-04-13, 09:28
Ale w B serii jest wyższe Ciśnienie, dziś rano jak odpaliłem auto miałem 5,5 na zimnym a po przejechaniu 25km było 1,5 przy około 700-750 rpm nie wiem czemu ale tak nisko mi chodzi na jałowym.
arecki18is
29-04-13, 22:37
wwljohn powiedz mi jak zmieściłeś klimę bo na tym chińskim kolektorze nie mam miejsca na downpipe zbrakło z 5 cm i pompa klimy przeszkadza, a na twoich zdjęciach widać że też masz wszystko na styk
John ma kolektor customowy - that's why :)
arecki18is
30-04-13, 07:14
John ma kolektor customowy - that's why :)
A więc to tak, a ty masz klimę u siebie?
Klima tempomat tcs abs esp system automatycznego parkowania doświetlanie zakretów nawigacja - taka sytuacja :D
Nie mam nic - pełen golak :)
arecki18is
30-04-13, 15:11
Ale przynajmniej leciutki :D
arecki18is
30-04-13, 20:27
Następnie przyszło to:)
http://img713.imageshack.us/img713/7852/img20130430171509.jpg
i to, tylne już na aucie zapomniałem zoboić foto.
http://img818.imageshack.us/img818/2720/img20130430171812.jpg
Ja kupiłem też do siebie motul 6100 tylko 2x5L żeby na dolewki mieć :)
arecki18is
30-04-13, 23:49
Ja mam sklep za rogiem 5l 99zł oem filtr 20zł :D
oem filtr 20zł
Zamów mi sto, proszę.
arecki18is
01-05-13, 05:48
Zamów mi sto, proszę.
No więc uświadom mnie teraz jak poznać że to nie oem? Gdzie są produkowane oemy i przez jaką firmę?
Gdzie są produkowane oemy i przez jaką firmę?
W Japonii przez Hondę bądź gdzie indziej na licencji Hondy :) Takie ładne niebieskie :)
Ja mam ładnego niebieskiego filtra oleju renomowanej marki japanparts na którym pisze coś po rusku. Cena 14zł
haparts.pl/15400-plm-a02.html
arecki18is
01-05-13, 23:08
Założyłem dziś pompkę walbro 255 LPH pasuje P&P i zauważyłem żę auto zmieniło głos szczególnie na wyższych obrotach a odcinka to już całkiem czy to możliwe że stara pompka nie trzymała już wystarczającego ciśnienia?
Po co Ci walbro do takiego softa ? Głośno chodzi ?
arecki18is
02-05-13, 05:47
tylko jak robi wstępne ciśnienie po włączeniu zapłonu jest głośniejsza a tak to jej nie słychać miałem zdjęcia z porównania z serią i ale mi się straciły.
arecki18is
08-05-13, 17:54
No i chyba jak w każdym projekcie zawsze coś wyskoczy po drodze ale odciąga właściciela od finału no i ja też się zdecydowałe
http://img339.imageshack.us/img339/3976/img20130513194911.jpg
Oczywiście reszta jak aparat i komp też jest :p
Jak postępy ? cisza nastała
arecki18is
25-05-13, 15:47
Między ciszą a tym postem coś tam robiłem zabielanie, czyszczenie, docieranie, przerobiłem też flanszę kolektora pod turbinę jak Święty
http://img689.imageshack.us/img689/6326/dscn7141m.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/5721/dscn7144l.jpg
Mam u siebie tak samo kolektor przerobiony , dajesz tą uszczelke co byla w zestawie do kolektora ? Ja poskladalem to bez uszczelki :)
kolektor przerobiony
czyli co , dospawaliście flanszę wyciętą na wzór td04 do T3 od kolektora ?
arecki18is
27-05-13, 09:23
Ja dospawałem paski po dwóch stronach flanszy i wyrównałem z dołu na płycie treserskiej. A do tego mam uszczelkę orginał między turbinę i kolektor z volvo.
Mam zrobione tak jak Arek , tylko ja nie mam uszczelki , zobaczymy jak bedzie dmuchac to ogarne :)
arecki18is
30-06-13, 23:12
To teraz mam pytanie być może znajdę w tym tygodniu czas na założenie głowy pod witolda i pytanie moje brzmi gdzieś czytałem że można dołożyć jedną warstwę pod uszczelkę trzy warstwową metalową dla odprężenia powie mi ktoś co i jak to wygląda?
uszczelka metalowa 3 warstwowa z y8 , dajesz jedną warstwę w środek i masz lekko odprężone D16 lub zamawiasz grubszą uszczelkę aftermarket Cometic'a , gdzieś u hamburgeró chyba widziałem że wkładali uszczelkę od jakiegoś D15 non vtec który miał grubszą od 3 warstwowej Y8 i tez była metalowa.
arecki18is
01-07-13, 23:21
Uszczelki non witold z d13 d15 można znaleźć 1,4 mm ale ja trafiłem tylko na grafitowe więc lipa. Ok mam trzy warstwową uszczelkę metalową, którą z trzech warstw i mam dołożyć w środek żeby było dobrze bo każda warstwa ma w inna stronę wytłoczenie a nie chciał bym tego potem znów rozbierać przez głupotę.
Dobra to ma ktos turbo w seryjnym D16Y7? Interesuje mnie jak to jedzie. Plan na drugi sezon był na B18C4 ale nadal kusi mnie zabawa z turbo. :D
Jak chcecie to ja mam uszczelke 4 warstwową z 1 warstwą metalową pod odprężenie :)
Robert to będzie jechało prawie identycznie jak w d16z6 tylko góry nie bedzie miało aż takiej jak na vtecu :)
Nie rób Turbo na y7 bo to waste of money.
Włóż b serie która będzie dla Ciebie przepaścią i kompletuj na spokojnie t-kit do B
B + turbo to było by tez super, ale. :) 1. Silnik mam w super stanie 2. Chce to wszystko poskładac i wystroic sam. Jak cos sie wysra to zawsze taniej D-seria.
A jak wszystko bedzie dobrze to zawsze mozna potem swapowac. Ale i tak nadal nie wykluczam opcji B serii. Cel jest, zeby civic na 2015 tak czy inaczej jakos lepiej jechał. Heh, ale na ostatnih zawodach ktos (co kiedys miał 200 konne B16) stwierdził, ze ładnie jedzie jak na B16. :p
Ale y7 ma cieńsze korby i tam pół bara może je zabić przy konkretnym użytkowaniu.
Z6 lub y2 warto ale y7 moim zdaniem nie lecz jeśli to ma być projekt na twoje przyuczenie to czemu nie , masz racje graty tanie jak barszcz a frajda z poskładanego własnoręcznie setup'u bezcenna.
Korby korbami dolicz kase na pompe oleju y8 bo z y7 nie wydoli.
No chociażby - kolejna kwestia.
Własnie dlatego pytam, czy ma lub miał ktos turbo turbo w Y7 i potwierdzi lub obali te mity z korbami i pompa. :)
Pompa nie wydalala przy Y7 z głowica Z6 (najczęściej obracało panewki)a co dopiero turbo smarować
tylko że pompa oleju jest taka sama w y8 i w y7 i ma numer 15100-P2A-A01. To po co ją zmieniać to nie rozumiem...
No katalog nie kłamie:) Widać padłem ofiarą pogłoski zastanawia mnie tylko awaryjność bloku y7 z głowica z6 gdzie często obracało panewki.Chyba że są cieńsze i mniejsze niz w z6?
Korby tez Y7=Y8. ;)
Link:
http://www.sohchonda.com/forums/topic/7794-d15b7d16y7d16y8-rodpiston-difference-pics/
Racja , czyli y7 różni się innymi kanałami olejowymi ( Ich ilością ? ) i pompą oleju
tylko że pompa oleju jest taka sama w y8 i w y7 i ma numer 15100-P2A-A01. To po co ją zmieniać to nie rozumiem...
co do pompy jogal już prostował 3 posty wyżej
Przecie SAITI katowal swoja soline na dole od y7 i nie bylo problemow.
Rutus - podmieniales dol czy dalej na tym samym latasz?
Przecie SAITI katowal swoja soline na dole od y7 i nie bylo problemow.
Rutus - podmieniales dol czy dalej na tym samym latasz?
Cały czas y7 tam siedzi.
Dokładnie cały czas dół od y7 siedzi i ma się dobrze :) Dyma puszcza na odcinie drobnego :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.