Zobacz pełną wersję : d15b2 minime kilka pytan
Witam, z uwagi na fakt ze w moim d15 klękły zawory, a ich wymiana wiaze sie z sciaganiem głowicy i dosc duzym kosztem, pomyslałem o minime. Mam w swoim silniku mpfi, wiec koszty minime beda niskie ( głowica + komputer do przeróbki) jesli juz sie na to zdecyduje to chciałbym to od razu dopręzyc skoro juz bedzie silnik rozebrany, padł pomysl wymiany tłoków na doprężające i cienkiej uszczelki pod głowice. Problem w tym żeby nie dopręzyć tego za dużo bo narazie auto nie będzie strojone. Ogólnie prosilbym o rady co jak z czym i za ile połączyć zeby dało to w miare dobry efekt, jesli ktoś doprężał swoje d15 minime to podsyłajcie linki do tematów, najlepiej zeby wszystko było poparte jakimis wykresami/osobistymi odczuciami, wrażeniami z jazdy itd, z góry dzieki za kazde info.
klakier dohc
06-02-13, 22:10
w najprostszy sposob to tlokami z d13< ewentualnie glowica z malymi komorami spalania np z 6 gena wiekszosc silnikow ma plaskie badz wklesle tloki i male komory spalania podlug silnikow z 5 g w ktorych sa bardziej wypukle tloki i wieksze komory w glowicach
jesli nie masz na mysli zadnych innych modyfikacji poza zwyklym minime to duze doprezanie nie ma sensu, lepsza opcja sa tloki P29/PM7 do doprezania. zreszta o minime jest tak obszerny temat ze znajdziesz tam wszystko.
sebastanlec
07-02-13, 20:40
tłoki d13 to przesada jesli bez strojenia, kumpel zatarł auto na tych tłokach, od silnika d16z5 z crx-a najrozsadniejsze tylko jak koledzy pisza, po doprezac jesli nie bedziesz szedł dalej, jakis konkretny wałek czy cos
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.