Zobacz pełną wersję : Projekt najszybszego Aerodecka w PL - help
Windykator
13-11-07, 09:53
Witam,
Jak już pewnie część z Was słyszała, kombinuję nad zbudowaniem jeśli nie najszybszego, to jednego z najszybszych Aero w PL, a przy tym ma być do jazdy codziennej :)
Bazą do tego ma być silniczek z Pralki H22 + moje 5D :)
Do tego chciałbym komputerek od Furiousa i przez niego zmodyfikowany VTEC od 4900 i skrzynię przerobioną przez Remka, czyli generalnie JHM by miał swój wkład :)
No i teraz pytania:
1. Do kogo się zgłosić, tak ,że wsawiam auto i załatwiają mi silnik i wogóle wszystko ?? ssgarage?? a może JHM mi wszystko zrobi?? :d
2. Czy ten H22(200KM) jest dobrym pomysłem, czy lepiej B18C4(169KM) ??
3. Jak szacujecie koszty tak full ze wszystkim,żebym poprostu mógł wsiadać i śmigać,a nie martwić się, że coś mi może paść, bo zostało przystosowane do D14.
Nie miałbym nic przeciwko, gdyby się znalazł jakiś sponsor chociaż części projektu, jego naklejki na aucie byłyby później miło widziane ;)
Pozdro
MiSieK
the.ghost.dog
13-11-07, 10:24
czy lepiej B18C4(169KM) ??lipa... za duzo ich juz jezdzi.... wsadzaj h22
Misiek a ile kasy masz w budzecie na tego swapa? Bo wlozenie H22 to nie jest taka bulka z maslem a wiec i koszty sa duzo wieksze w porownianiu do B18.
ale h22 samo w sobie jest tansze, Ja bym h22 ładował kombiak to kawał budy i b18 ma za malo nm a h22 to zupelnie inna jazda.
Windykator
13-11-07, 12:00
jak H22 to tylko Romi
tyle,że on chociażby za swap b18c4 liczy sobie ok 2000zł więcej niż ssgarage :/
ja bym wkladal b18.
za wolne :d
B18C6
za drogie :/
Misiek a ile kasy masz w budzecie na tego swapa?
cena nie gra roli :agent: jeśli jest przystępna ;)
koszty sa duzo wieksze w porownianiu do B18
ok 2000zł podobno
Ziom, ale po co w takim razie pytasz czy b18 czy h22 skoro wiesz ze b18 jest "za wolne" ?
Windykator
13-11-07, 12:23
skoro wiesz ze b18 jest "za wolne"
nie wiem do końca :)
Teoretycznie powinno być wolniejsze :) a ja wolę się upewnić
dla przykładu, koleś w żelazku 1.6 VTI dłubnięta wydmuszka objeżdża CTR'a :)
Misiek widac ze nie odrobiles lekcji przed nasmarowaniem tego topicu...
najpierw trzeba bylo podjechac do kazdego z wyzej wymienionych warsztatow i porozmawiac co oni o tym mysla co proponuja itd... czyli ogolnie mowiac rozeznac sie
jezeli chodzi o h22 to
jak H22 to tylko Romi
bo ma doswiadczenie
tyle,że on chociażby za swap b18c4 liczy sobie dużo więcej niż ssgarage
a to nie brzmi juz dobrze z szumnym tyulem tematu
Projekt najszybszego Aerodecka w PL
bo jezeli podejmujesz sie takiego projektu to nie ma tutaj miejsca na polsrodki...
tymbardziej ze..
mógł wsiadać i śmigać,a nie martwić się, że coś mi może paść, bo zostało przystosowane do D14.
i kolo sie zamyka
narazie ochlon przemysl sprawe trzy razy przelicz swoj budzet piec razy i jutro na spocie pogdamy :afro:
SS garage sporo dobrych SWAPow wypuscil a jezeli na dodatek sa bardziej konkurencyjni cenowo to ja bym sie nie zastanawial. Jedynym problemem moga byc terminy IMHO.
co to znaczy "najszybszy aerodeck w pl"? jak szybki ma byc?
jak H22 to tylko Romi
bo ma doswiadczenie ile juz takich h22 wlozyl do aerodecka?
Jedynym problemem moga byc terminywystarczy podjechac/zadzwonic i konkretnie sie umowic.
mysle, ze jedyna opcja na szybkiego aerodecka bedzie b18c4 turbo i 300-350 koni, a w tym wypadku powierzylbym calosc ssgarage. z wolnossacym b18, czy h22 ten samochod bedzie tylko srednio szybki. jak ma byc bardzo szybki (podobno najszybszy w pl?), to trzeba siegnac po cos z doladowaniem.
Windykator
13-11-07, 13:20
nie ma tutaj miejsca na polsrodki...
ale 2000zł różnicy to całkiem spore środki :/ a po za tym założyłem temat m.in po to,żebyście doradzili kto :)
co to znaczy "najszybszy aerodeck w pl"? jak szybki ma byc?
najszybszy civic aero w pl, conajmniej 200KM, słyszałeś o szybszym/mocniejszym??
mysle, ze jedyna opcja na szybkiego aerodecka bedzie b18c4 turbo i 300-350 koni
turbo burbo narazie nie potrzeba, myślę,że te ok. 215KM, które zamierzam uzyskać będzie wystarczające narazie do miana najszybszego Civic'a kombi w PL i wogóle jednego z najszybszych civic'a 5D bez turbiny:)
nie ma tutaj miejsca na polsrodkidobrze widze, ze polsrodkiem nazwales prace ssg? gratuluje :lol: przejrzyj moze najpierw troszke tutaj http://forum.streetshadows.pl/index.php?c=7 , a potem mow o polsrodkach i niewytrzymywaniu jakichs elementow.
słyszałeś o szybszym/mocniejszym?? nie, ale to pewnie kwestia czasu. w koncu zrobienie 200+ koni z b18c4 nie jest takim znowu duzym problemem. inna sprawa, ze wiekszosc posiadaczy aerodecka raczej nie dlubie za mocno, to w koncu rodzinny dupowoz, right? takze masz szanse byc najszybszym majac:
te ok. 215KM, które zamierzam uzyskać
i moze faktycznie lepiej h22, krotsza droga do tej mocy niz z b18c4.
Windykator
13-11-07, 14:08
to w koncu rodzinny dupowoz, right?
i taki ma właśnie pozostać :) tylko "ciut" szybszy niż seria ;)
Ziom, On nie nazwal ssg polsrodkiem, chodzilo raczej o to ze jezeli szczypie sie na ta roznice cenowa miedzy Romim a Ssg to raczej nie ma co szukac miejsca jako najszybszy aerodeck.
Windykator
13-11-07, 14:15
jezeli szczypie sie na ta roznice cenowa miedzy Romim a Ssg
to szczypanie się to 2000zł :/ , ale jeżeli przyznacie,że lepiej u Romiego, to nie będę miał wyjścia :)
A może JHM, by się podjął całości?? kiedy byli byście gotowi to zabawy ze SWAP'em ??
Ziom musisz zagadac do Nich na pw ale nie sadze zeby sie chcieli podjac h22.
chodzilo raczej o to ze jezeli szczypie sie na ta roznice cenowa miedzy Romim a Ssg to raczej nie ma co szukac miejsca jako najszybszy aerodeckwydaje mi sie, ze 2000pln to nie jest szczypanie sie. przy takiej roznicy nie zastanawialbym sie nawet 5 minut i wybral miejsce, gdzie zrobia mi to taniej. oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie to zrobione dobrze i ze mechanicy maja doswiadczenie. jesli rzeczywiscie jest tak, ze romi jest drozszy.. to chyba nie ma sie za bardzo nad czym zastanawiac, decyzja powinna zajac jakies 3 sekundy.
w temacie jhm nie bede sie wypowiadal, nie mam zdania na temat ich pracy w zakresie mechaniki, bo niczego od nich nie widzialem.
2k przy budowaniu "najszybszego" samochodu w swojej "klasie" to chyba nie jest juz wielka roznica. co nie zmienia faktu ze ja bym obstawal przy b18 w ssg.
2k przy budowaniu "najszybszego" samochodu w swojej "klasie" to chyba nie jest juz wielka roznicaskoro mozesz miec to samo za powiedzmy 10 i 12kpln, to co wybierasz? ja wybieram opcje za dyszke, zostanie mi 2kpln na jakies fajne kola, czy wieksze hamulce ;)
skoro mozesz miec to samo za powiedzmy 10 i 12kpln, to co wybierasz?
Ale tu ~2kpln roznicy daje roznice w mocy jak sam wczesniej zauwazyles, czyli jednak nie przeplacasz. No chyba, ze H22A i B18C4 to dla Ciebie "to samo".
czytamy ze zrozumiemiem (o swapie u romiego)
tyle,że on chociażby za swap b18c4 liczy sobie ok 2000zł więcej niż ssgarage nie widze tutaj nigdzie "h22". widze porownanie swapa na b18c4 ssgarage vs. romi. ty widzisz tu cos innego? nie widze tu porownania h22 by ssg i h22 by romi.
a poza tym rozsadne wydaje sie byc to, co napisano wczesniej:
po co w takim razie pytasz czy b18 czy h22 skoro wiesz ze b18 jest "za wolne" ?
Wsadzenie c4 do anglika jest moim zdaniem bez sensu poco wydawac na to dajmy nato 8 co pewnie jest i tak cena zanizona jak mozna kupic sobei odrazu VTI z fabryki z cala masa dodatowych gadzetow, zawias hamulce wnetrze felgi itd itp. naprawde szkoda kasy, wiec albo wsadzas tam h22 i masz cos powiecmy nietypowego wiec zaplata ilustam pln wiecej ma jakis sens, albo mowisz papa swojemu autku co pewnie teraz wydaje sie trudne ale pozniej bedziesz zadowolony z takiej decyzji.
Co do wykonania przez JHM to nie jest naszym celem robienie swapow, wiec masz jeden problem z glowy ;) Jak juz zeswapujesz czy tam zmienisz to zapraszamy na dalsza zabawe ze skrzyniami strojeniami i innymi *******ami ;)
Pojedz do ssg i do romiego i pogadaj o kosztach i rozwiazaniach przy swapie na h22 i pozniej pomysl czy chcesz sie w to bawic czy kupujesz VTi :)
ssg chyba nie wsadzilo zadnego h22 do civa a romi juz kilka zrobil, a co to za różnica czy 5, 6gen czy angol, rozwiazania sa te same i romi to ogarnia profi. Jak wsadzisz b18 do kombi to sie rozczarujessz bo szalu to nie robi ot troszke szybsze kombi. Z h22 bedzieszz mial takiego bana na twarzy :d
B18 jest za wolne !! !!
pomysl czy chcesz sie w to bawic czy kupujesz VTi :)
i to jest chyba esencja z tego tematu ;)
decydując się na b18c4 sprzedajesz swojego za naprzykłąd 14kpln, dokładasz te 8kpln i masz wszystko seryjnie + odrazu przystosowane wiele rzeczy pod nowy silnik, hamulce, zawieszenie...
decydując się na h22 raczej nie ma znaczenia co miałeś wcześniej jeżeli chodzi o samą przekładkę silnika, dysponując aerodeckiem vti masz inne hamulce i zawieche względem serii ale i tak chyba mniej kasy wydasz wkładając bezpośrednio h22 do obecnego auta niż kombinując po drodze z vti
edit :
ja bym chyba jednak poszedł w opcję sprzedajesz, kupujesz aero vti, jak mocy jest za mało (bo wkońcu to ma być najszybszy aero w PL ;) ) to robisz porządne turbo albo kompresor , zrobić to można etapami żeby takiej sumy na raz nie wydawać i sie spłukiwać. kasa wkońcu kiedyś się skończy i staniesz w pół roboty... a kupując seryjne vti , uturbiając ,jak kiedyś Ci się znudzi to możesz sprzedać samochód i graty turbo osobno. na kombi h22 to już będzie ciężej znaleźć kupca chyba...
Windykator
14-11-07, 08:57
sprzedajesz swojego
to nie za bardzo wchodzi w grę :/ za dużo serca włożyłem w to auto, po za tym jest w rodzinie od samego początku :)
na kombi h22 to już będzie ciężej znaleźć kupca chyba...
zostawię znaczek 1.4iS :aloha:
[ Dodano: Sro 14 Lis, 2007 ]
ssg chyba nie wsadzilo zadnego h22 do civa a romi juz kilka zrobil
No i to byłby + dla Romiego :)
Misiek moim zdaniem obojetnie czy z B18 czy z H22 i tak nie bedzie najszybsza z PL.Tez jestem za opcja z turbo/kompresor.A co do sprzedawania sam musisz zdecydowac...Daj znac na biezaco jaka decyzja pozdro i powodzenia
Windykator
14-11-07, 12:26
Misiek moim zdaniem obojetnie czy z B18 czy z H22 i tak nie bedzie najszybsza z PL
no to pokaż mi tą najszybszą civiczkę 5D aero w PL :)
B18 juz sa ale z T jeszcze nie ;) H22 tym bardziej ;)
Z tego co wiem Adam (Dido) w swojej Integrze bedzie robil B18C4T w SSG.
w swojej Integrze
Ale tutaj jest dyskusja o aerodecku!! nie o integrach.
Jak zrobi turbo to zapomni o codziennym urzytkowaniu auta.
Jezeli już ma byc b18 to tylko kompressor.
Ja bym jednak obstawial h22, w serii da dużo radości i jak będzie za malo tez mozna kompressor dodac
Windykator
14-11-07, 23:57
skoro mozesz miec to samo za powiedzmy 10 i 12kpln, to co wybierasz
chciałbym przeprosić Romiego, on mi podał cenę za SWAP'a H22, dawno temu rozmawialiśmy,ale teraz to sprawdziłem, jeszcze raz przepraszam
koszty swapa to 5tys pln + czesci
swap na b18c4 - sztuka dla sztuki. swap na h22 - bez sensu. sprzedaj to co masz i kup vti seryjnego. dostajesz duzo wiecej za roznice w cenie niz tylko silnik...
nie widze tutaj nigdzie "h22". widze porownanie swapa na b18c4 ssgarage vs. romi
chciałbym przeprosić Romiego, on mi podał cenę za SWAP'a H22
Teraz lapiesz o co mi chodzilo? 2kpln to roznica w cenie wlozenia H22A i B18C4.
B18 juz sa ale z T jeszcze nie
Ale tutaj jest dyskusja o aerodecku!! nie o integrach
Pisalem o uturbienieniu B18C4 a to w jakim modelu, to sprawa drugorzedna. Po co ten krzyk?
b18c4 jest uturbiane od dawien dawna wiec o co kaman?
doszlo do mnie ze jest jedno vti w angolu (nie wiem czy 5d czy kombi) ze slimakiem. na oczy nie widzialem i nie wiem jak jezdzi.
jak zrobisz 215hp w kombiaku to tytułu 'najszybszego' nie bedziesz mial zbyt długo...
Windykator
16-11-07, 21:11
w związku z bardzo satysfakcjonująca mnie odpowiedzią od Remka na pw, który jako jedyny wreszcie odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości,a do tego dorzucił jeszcze od siebie :zamkniety temat:
p.s
Dzięki Rem :hinczyk: :aloha:
:(
no ziom, taka odpowiedz , to nie odpowiedz. Gadaj co tam...
czarna mamba
18-11-07, 22:49
- jezdzi aerodeck po wawie d15T ok 270-280ps od dwóch lat
na codzien i czasem z rodziną
-
Gruszka napisał/a:
w swojej Integrze
Ale tutaj jest dyskusja o aerodecku!! nie o integrach.
Jak zrobi turbo to zapomni o codziennym urzytkowaniu auta.
Jezeli już ma byc b18 to tylko kompressor.
Ja bym jednak obstawial h22, w serii da dużo radości i jak będzie za malo tez mozna kompressor dodac
- :/ nie kumam ... a czemu zapomnij ...
turbo to zawsze ciszej niz dłubnięte jakkolwiek NA
lepiej na dole (NM) mocy w brud
byle z głowa zrobic i bedzie miodzio i wściekle szybko
PS tak juz ktos pisał .. sprzedac i kupic VTI + T
bez sensu sie w swap bawic w takim przypadku
ew zakuc d15/d16 + T i tez bedzie szybko i zawsze taniej w eksploatacji w porównaniu z B18
jezdzi aerodeck po wawie d15T ok 270-280ps od dwóch lat
I w tym momencie zabiles caly swiatopoglad Miska, swoja droga ładnie to musi zapinac i ktos sie musi ladnie konspirowac bo nie slyszalem o tym projekcie...
takich projektow jest mnostwo. i nie tylko hondy.
takich projektow jest mnostwo
jakich aerodeck T ??
nie. takich o ktorych nigdy nikt nie słyszał. raz na jakis czas sie widzi jak typ przeleci obok i nawet nie bardzo zobaczysz co to bylo :D
Tak owszem ale tu mowa o blisko 300 konnym aerodecku ktory od dwoch lat jezdzi po ulichach wawy ,wiec raczej ciezko zeby nie wyplynał, ale wsumie wszytko jest mozliwe..
raczej ciezko zeby nie wyplynałraczej ciezko zrozumiales co napisalismy wyzej..
takich samochodow jest na prawde duzo. nawet sie nie obejrzysz i gosciu dawno bedzie przed toba...
Windykator
20-11-07, 09:17
nawet sie nie obejrzysz i gosciu dawno bedzie przed toba...
no akurat przy aucie i jeździe Tomiego, to może mieć z tym problem ;)
poniewaz gadka jest juz o *******ach to zamykam
zgosnie z tematem azpytam kolegi Windykatora czy podiął juz decyzje?
w związku z bardzo satysfakcjonująca mnie odpowiedzią od Remka na pw, który jako jedyny wreszcie odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości,a do tego dorzucił jeszcze od siebie :zamkniety temat:
p.s
Dzięki Rem :hinczyk: :aloha:
:(
No wlasnie, co tam wykombinowales?
Hmmm...skoro temat znowu jest otwarty to moze jakies konkrety...??? ;)
apropo sponoringu projektu:
1. Jak ci się uda to postawie ci browar.
2. Potem go wypijemy na spółkę :D :piwo:
apropo sponoringu projektu:
1. Jak ci się uda to postawie ci browar.
2. Potem go wypijemy na spółkę :D :piwo:
:brawo: :aloha: :d :pank: :lol: :je je je je :
apropo sponoringu projektu:
1. Jak ci się uda to postawie ci browar.
2. Potem go wypijemy na spółkę :D :piwo:
:brawo: :aloha: :d :pank: :lol: :je je je je :
Dosknaly post naprawde!
Zamykam to juz na dobre.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.