PDA

Zobacz pełną wersję : Dziwne spalanie

bugster
01-02-13, 09:22
1,5 vtec-e (D15Z3) + lpg II.gen - Problem wyglada tak, że tankując za 100 zł benzyny da sie zrobić na tym do 160 km. No coś jest nie tak. Wykluczylem dziurawy układ, nie dławi go, nie kopci, zachowuje sie zupełnie normalnie. Gdzie zatem podziewa sie tyle zmarnowanej benzyny ? Z gazem nie ma problemu, bardzo oszczednie.

Marcel1
01-02-13, 11:15
Nie pokazuje się check engine? Nie znam się na instalacjach lpg, ale czy Twoja bierze sygnał z sondy lambda? W sumie jeżeli to II gen. to raczej na pewno.
Zrób samodiagnostykę.

Marecki
01-02-13, 11:24
A w jaki sposób mierzysz spalanie?

Marcel1
01-02-13, 11:29

Zapewne nie mierzy spalania, tylko zatankuje za 100zł i patrzy ile km na tym zrobił. Prawidłowo spalanie liczy się: liczba litrów zatankowanego paliwa/przebieg wykonany od momentu zatankowania*100 = spalanie

damian.n
01-02-13, 11:29

leje za 100 zł i jedzie aż auto zgaśnie :D później korzystając z gazu jedzie dolać benzyny ;)

bugster
01-02-13, 12:16
Nie mam czasu na pie*lenie sie z mierzeniem dokladnego spalania. Owszem, leje za sto i jade. robilem tak kilka razy i nigdy nie zrobilem wiecej niz 160 km. Golfem 1.8 przy mocnej jezdzie mi tyle nie szlo paliwa. Check sie swieci, nie gasnie kontrolka ECONO, na duzym mrozie gdy zgasze na chwile i wróce szarpie do 3,5 - 4 tys. wyżej jedzie normalnie. Lubi falować obrotami przy jakichs 75 stopniach. Licze na to ze da sie cos zrobic z tym przynajmniej do wiosny, potem sie biore za ten silnik bo cos czuje ze nikt reka tam nie ruszyl od wieków ...

Poll
01-02-13, 12:24
Tak spalanie to w motorze licz. W civicu te zegary sa niemiarodajne. Kreska na 0 to jeszcze 8-10 l paliwa. lejesz 19 litrow beny. Zatankuj do odbicia i potem znowu po przejechaniu 300 km. Wtedy znowu pisz.

Kupiles pewnie i tylko jezdzisz jak wiekszosc. Filtry, swiece, za szerokie laczki, przewody wm wszystko to ma wplyw.

damian.n
01-02-13, 12:29