PDA

Zobacz pełną wersję : bierze olej :/ co robić??



pawel000051
31-01-13, 17:44
Witam! mam problem honda brała olej i płyn chłodniczy więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą splanowałem głowicę dotarte zostały zawory i wymienione uszczelniacze (oem) po odpaleniu jeszcze kopciła trochę myślałem że wypala z rury wydechowej myślę sobie przejdzie jej:D kiedyś pojechałem się przewieźć zrobiłem trochę km kilka razy jej przycisnąłem i wtedy sie zaczęło chmura dymu z mną oleju praktycznie zero :/ dodam jeszcze że kompresja po wymianie uszczelki była I-12, II-12, III-12,IV-13 po próbie olejowej I-13, II-13, III-13, IV-14!!! a i tłoki trochę latały na boki w tulei!!! i teraz moje pytanie co to może być? opłaca mi sie jeszcze to remontować?? silnik to d16a6

Van_Dal
04-02-13, 01:16
loteria. widać ze sama wymiana uszczelki nie pomogła więc coś musiało być. Chyba ze zakładałeś jakiegoś syfa taniego.
możesz podać marke tej uszczelki pod głowice /

pawel000051
04-02-13, 17:01
elvisroyal!!! jakkas japońska! ale zaraz po złożeniu jeszcze dymiła troche:/

CRX1
04-02-13, 19:49
Miałeś otwarty silnik ,trzeba było zdjąć chociaż jeden tłok i dokonac pomiarów ,sprawdzic pierścienie olejowe.Sprężanie możesz mieć dobre,a pierścienie olejowe mogły się zapiec lub skończyć .

pawel000051
04-02-13, 20:21
opłaci mi się to robić czy lepiej kupić inny silnik? wystarczy sama wymiana pierścieni czy jeszcze trzeba bedzie coś robić?

FLASH
05-02-13, 10:44
Ceramizer

81saren
05-02-13, 10:48
ta juz ceramizer posiada nanoroboty co naprawią pierscienie :p


Zrobiles glowice ( uszczelniles ) , teraz zacznie brac jeszcze wiecej niz przed robota glowicy , gdzies to cisnienie ucieknie, NIESTETY CZEKA cie remont dołu silnika.

CRX1
05-02-13, 11:37
NIESTETY CZEKA cie remont dołu silnika.

Zanim zdecydujesz się na kupno drugiego,rozbierz swój i pomierz .Wtedy podejmiesz decyzje ,czy remont,czy drugi.

81saren
05-02-13, 16:03
na 90 % wystarczy tzw. mały remont , te silniki sa dosc trwale i jezeli bedzie wszystko trzymalo wymiar niema sensu kupowac drugiego w HGW jakim stanie.

pawel000051
05-02-13, 16:55
jakie pomiary mam zrobić?

Saiti
06-02-13, 01:43
okrągłość oraz owalizacja tłoków i tulei oraz sprawdzenie stanu ich powierzchni - przy okazji warto sprawdzić wał korbowy, czy już się nie wypracował.

81saren
06-02-13, 13:42
oraz stopki korbowodów .

dEboo
10-02-13, 13:13
tzw. mały remont( jest cośtakiego jak mały remont ?), bez honowania cylindrów nawet sie za to nie zabieraj bo znowu zrobisz doł a za kilka tyś km historia się powtórzy więc albo robić wszystko zgodnie ze sztuką co jak wiadomo dużo koztuje albo nie robić w ogole.

pawel000051
20-02-13, 19:57
decyzja podjęta nie robię tego silnika! Kupiłem inny :P

klakier dohc
20-02-13, 20:07
jak zdrowy to prawidlowo

pawel000051
20-02-13, 20:08
nie jestem pewny czy dobrze robię pakując kasę w to auto! kupiłem silnik d16z6 i coraz więcej problemów mnie napotyka wkładając ten silnik :/

dEboo
24-02-13, 15:12
bo d16z6 są przereklamowane i to grubo, już lepiej kupić coś innego nawet d16y3 dobrze pomodzić i bedzie jechał tak samo a części dużo mniej kosztują. D16Z6 jest dla bogatych ludzi.

Brylant1
25-02-13, 00:09
Nie jest przereklamowane tylko te silniki maja juz swoje lata niektore juz nawet 20 wiec maja prawo byc troche zmeczone

dEboo
25-02-13, 15:04
tak tylko części i wszystko jest do nich dużo droższe niż np do d16y3 wiec po co kupować tak drogi w modach silnik ?