Zobacz pełną wersję : bierze olej :/ co robić??
pawel000051
31-01-13, 17:44
Witam! mam problem honda brała olej i płyn chłodniczy więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą splanowałem głowicę dotarte zostały zawory i wymienione uszczelniacze (oem) po odpaleniu jeszcze kopciła trochę myślałem że wypala z rury wydechowej myślę sobie przejdzie jej:D kiedyś pojechałem się przewieźć zrobiłem trochę km kilka razy jej przycisnąłem i wtedy sie zaczęło chmura dymu z mną oleju praktycznie zero :/ dodam jeszcze że kompresja po wymianie uszczelki była I-12, II-12, III-12,IV-13 po próbie olejowej I-13, II-13, III-13, IV-14!!! a i tłoki trochę latały na boki w tulei!!! i teraz moje pytanie co to może być? opłaca mi sie jeszcze to remontować?? silnik to d16a6
loteria. widać ze sama wymiana uszczelki nie pomogła więc coś musiało być. Chyba ze zakładałeś jakiegoś syfa taniego.
możesz podać marke tej uszczelki pod głowice /
pawel000051
04-02-13, 17:01
elvisroyal!!! jakkas japońska! ale zaraz po złożeniu jeszcze dymiła troche:/
Miałeś otwarty silnik ,trzeba było zdjąć chociaż jeden tłok i dokonac pomiarów ,sprawdzic pierścienie olejowe.Sprężanie możesz mieć dobre,a pierścienie olejowe mogły się zapiec lub skończyć .
pawel000051
04-02-13, 20:21
opłaci mi się to robić czy lepiej kupić inny silnik? wystarczy sama wymiana pierścieni czy jeszcze trzeba bedzie coś robić?
ta juz ceramizer posiada nanoroboty co naprawią pierscienie :p
Zrobiles glowice ( uszczelniles ) , teraz zacznie brac jeszcze wiecej niz przed robota glowicy , gdzies to cisnienie ucieknie, NIESTETY CZEKA cie remont dołu silnika.
NIESTETY CZEKA cie remont dołu silnika.
Zanim zdecydujesz się na kupno drugiego,rozbierz swój i pomierz .Wtedy podejmiesz decyzje ,czy remont,czy drugi.
na 90 % wystarczy tzw. mały remont , te silniki sa dosc trwale i jezeli bedzie wszystko trzymalo wymiar niema sensu kupowac drugiego w HGW jakim stanie.
pawel000051
05-02-13, 16:55
jakie pomiary mam zrobić?
okrągłość oraz owalizacja tłoków i tulei oraz sprawdzenie stanu ich powierzchni - przy okazji warto sprawdzić wał korbowy, czy już się nie wypracował.
tzw. mały remont( jest cośtakiego jak mały remont ?), bez honowania cylindrów nawet sie za to nie zabieraj bo znowu zrobisz doł a za kilka tyś km historia się powtórzy więc albo robić wszystko zgodnie ze sztuką co jak wiadomo dużo koztuje albo nie robić w ogole.
pawel000051
20-02-13, 19:57
decyzja podjęta nie robię tego silnika! Kupiłem inny :P
klakier dohc
20-02-13, 20:07
jak zdrowy to prawidlowo
pawel000051
20-02-13, 20:08
nie jestem pewny czy dobrze robię pakując kasę w to auto! kupiłem silnik d16z6 i coraz więcej problemów mnie napotyka wkładając ten silnik :/
bo d16z6 są przereklamowane i to grubo, już lepiej kupić coś innego nawet d16y3 dobrze pomodzić i bedzie jechał tak samo a części dużo mniej kosztują. D16Z6 jest dla bogatych ludzi.
Nie jest przereklamowane tylko te silniki maja juz swoje lata niektore juz nawet 20 wiec maja prawo byc troche zmeczone
tak tylko części i wszystko jest do nich dużo droższe niż np do d16y3 wiec po co kupować tak drogi w modach silnik ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.