PDA

Zobacz pełną wersję : szpera



miquelb3
09-11-07, 16:44
Czy jezdził ktoś zeszperowaną przednionapedówką w granicach 150-160KM?

Czy da sie tym skręcać? i jak to sie uzytkowyje na codzień?

Mysle oczywiście o szperze 100% rozdzielajacej zawsze na oba koła.

Gawroon
09-11-07, 23:31
100%? nie, na takiej to sie nie da jeździc :afro:

rem36
10-11-07, 00:13
takie cos sie nadaje tylko do jazdy na wprost.

!markos
10-11-07, 21:36
Mysle oczywiście o szperze 100% rozdzielajacej zawsze na oba kołano tak, to przeciez oczywiste, ze o takiej myslisz :lol:

do dragu tez nie uzywa sie mechanizmow o spieciu 100%. raczej okolice 60.

miquelb3
11-11-07, 16:25
hmmm. O taka odp mi własnie chodziło. Dzięki wielkie.
PS. bo taka szpere 100% łatwo zrobic z spawarka w ręku. Kolega jezdził tak w E36 przygotowanym do driftu. Ale honda to nie tylnionapedówka (z wyjatkami).

Mozna zamykac.

Pati
15-11-07, 09:47
do dragu uzywa sie drag spoola - spiecie 100% a duze lzejsze od fabrycznego mechanizmu roznicowego.

snn
10-04-08, 22:43
a jak się autkiem jeździ po założeniu LSD np.quaife? Głównie chodzi mi czy są jakieś wady, bo zalet sporo.

Cairo
10-04-08, 22:52
Taka szpera jak seryjnie montowana w S9B jak dla mnie nie ma żadnych wad, odczucia w zakrętach są rewelacyjne.

BARTAS998
11-04-08, 17:11
odczucia w zakrętach są rewelacyjne.

szerzej prosze

stempel
14-04-08, 09:32
szerzej proszeszerzej bedzie jak na mokrym nie odpuscisz gazu.

Cairo
14-04-08, 14:53
jak wchodzisz w ostry zakręt i w połowie zakrętu dajesz gaz to wewnętrzne koło zaczyna buksować auto nie przyspiesza, przy szperze to zjawisko prawie nie występuje, za to na mokrym tak jak pisze stempel z gazem bardziej wyjeżdza bo nawet zewnętrzne koło może stracić przyczepność, ale jak to opanujesz to będziesz dużo szybszy, zwłaszcza gdy będziesz pomagał sobie lewą nogą