Zobacz pełną wersję : szpera
Czy jezdził ktoś zeszperowaną przednionapedówką w granicach 150-160KM?
Czy da sie tym skręcać? i jak to sie uzytkowyje na codzień?
Mysle oczywiście o szperze 100% rozdzielajacej zawsze na oba koła.
100%? nie, na takiej to sie nie da jeździc :afro:
takie cos sie nadaje tylko do jazdy na wprost.
Mysle oczywiście o szperze 100% rozdzielajacej zawsze na oba kołano tak, to przeciez oczywiste, ze o takiej myslisz :lol:
do dragu tez nie uzywa sie mechanizmow o spieciu 100%. raczej okolice 60.
hmmm. O taka odp mi własnie chodziło. Dzięki wielkie.
PS. bo taka szpere 100% łatwo zrobic z spawarka w ręku. Kolega jezdził tak w E36 przygotowanym do driftu. Ale honda to nie tylnionapedówka (z wyjatkami).
Mozna zamykac.
do dragu uzywa sie drag spoola - spiecie 100% a duze lzejsze od fabrycznego mechanizmu roznicowego.
a jak się autkiem jeździ po założeniu LSD np.quaife? Głównie chodzi mi czy są jakieś wady, bo zalet sporo.
Taka szpera jak seryjnie montowana w S9B jak dla mnie nie ma żadnych wad, odczucia w zakrętach są rewelacyjne.
odczucia w zakrętach są rewelacyjne.
szerzej prosze
szerzej proszeszerzej bedzie jak na mokrym nie odpuscisz gazu.
jak wchodzisz w ostry zakręt i w połowie zakrętu dajesz gaz to wewnętrzne koło zaczyna buksować auto nie przyspiesza, przy szperze to zjawisko prawie nie występuje, za to na mokrym tak jak pisze stempel z gazem bardziej wyjeżdza bo nawet zewnętrzne koło może stracić przyczepność, ale jak to opanujesz to będziesz dużo szybszy, zwłaszcza gdy będziesz pomagał sobie lewą nogą
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.