Zobacz pełną wersję : Wydech- ładnie mruczący- ale nie głośny.
Witam, przyszedł czas na końcowy wydech, poczytałem troche postów i widzę, że wiekszość to M- tech i Mugeny ale wszędzie piszecie że dają dość głośno i trzeba wkładaćtą bzitką wkładke co mi się wcale nie uśmiecha. Jeździ ktoś lub jeździł na Ulterach (aczkolwiek nie bardzo mogę znaleźć oferty dot. sedana '99) - Szukam coś z pomrukiem basowym - ale nie chciałbym żeby to dawało głośno a już na pewno nie przy wyższych prędkościach. W ostateczności jakąś serie i końcówke- ale dźwięk raczej wtedy się nie zmieni :( A może jakiś Bosal- nie mam pojęcia jak to wszystko "brzęczy" więc będe dźwięczny za pratyczną radę. P.S. ..z uwzględnieniem aspektu finansowego - więc Supersprinty, Remusy itp. odpadają. Pozdrawiam
OBX
Jest super, ladny i cichy.
Pisz do "Amadeus"
1000pln w MotoWydech Konstancin!!!
Jesli chcesz robic caly uklad wydechowy to Kwas Met. Ja ostatnio zmienilem tlumiki po pewnej firmie tjuninkowej...okazalo sie ze lipa na maxa. Zalozylem Megan Racing srodkowy, koncowy i kolektor 4-1 i powiem ci ze dzwiek jest fajniutki ale ty chcesz cicho :)
No i opojawiła się pierwsza dziurka w tłumiku- okazało się że to juz sito- z zewnątrz wygląda jak nówka (oryginał) ale w środku już wszystko się rozsypało itd., tak więc musze dość szybko znaleźć coś ciekawego. Lubie basowy pomruk itd. też bym chciał cały układ wymienić. Pierwsza sprawa to kwestia finansowa- nie dawno kupiłem ta furę, zmieniłem wszystkie płyny, paski, filtry itd. doszło ubezpieczenie i jestem "goły" Chciałbym wymienić ostatni tłumik na coś co nisko mruczy ale nie głośno. Przejże jeszcze oferty producentów, ale i tak najbardziej wiarygodne wrażenia moga przekazać inni użytkowicy. Pozdrawiam
Polecam tłumik z silencerem. Mam zrobiony kompletny uklad wydechowy i auto jest dosyc glosne. Kiedy jade w trase (albo na przegląd :!: ) wkladam silencera (30 sekund) i jest tylko troche glosniej niz na seryjnym tlumiku.
Zdecydowanie odradzam produkty K. Malona :!:
Ja rowniez. Tak jak pisalem mam u siebie przelot 60mm z kolektorem 4-1, srodkowy, koncowy Megan Racing. Dzwiek podoba sie wszystkim ktorzy do tej pory mieli okazje go posluchac (wydech ma 2 tygodnie :)). Jest wkladka wiec jakby co moge w kazdej chwili go wyciszyc do prawie serii. Zglos sie do EXC i wybadaj ceny tlumikow oraz cene calego ukladu na wiekszej srednicy
jak pisal boomer Kwas-Met... podbij kiedys na spota to posłyuchasz jak u mnie to śmiga.....
jak u mnie to śmiga
baaardzo przyjemnie i nie męcząco :)
Podjadę jak będzie jakies spotkanko- mam nadzieje, że do tego czasu nie rozsypie mi się ten załatany tłumik. Przy okazji zobacze co by można pozmieniać w mojej niuni. Mam kilka pomysłów- ale muszę się odkuć po zakupie. Na pierwszy rzut musi iść przynajmniej ostani tłumi i audio :)
Ja ci powiem tak. Tlumiki to bym kupowal a nie robil w PL. Ja przeszedlem jedna i druga droge i ciesze sie ze kupilem a nie zamawialem
MartinSowy wyrób z KwasMetu ładnie chodzi... pamiętam, że jak robiłem w Nowym sączu w Vidze to też był solidny.
Octane ma Ultera. Jak go słychać, to możesz zobaczyć na video w moim podpisie (ta czarna coupe). Uwaga - autko ma też dolot ze stożkiem. Generalnie głośniejszy jest stożek, niż wydech.
Apex`i WS jest spoko jak dla ciebie
Ja mam końcowy ultera bez środkowegoi jest git. Nie jest głośno, mruczy sobie.
Dla mnie extra
Simpson_CiViC
23-03-06, 20:22
Ja mam końcowy ultera bez środkowegoi jest git. Nie jest głośno, mruczy sobie.
Dla mnie extra
Uniwersalny czy dedykowany ?
Chyba Ultery są naprawde ciche skoro nie masz środkowego i nie jest głośno :shock:
Ja sie zastanawiam czy sam końcowy nie będzie mnie wkurzał... chyba sie starzeje :P
Ja proponuje cos z firmy Upgrade dobre ceny i ladnie brzmi sam taki mam i jestem zadowolony na trase wkladam silencer i chodzi jak seryjny
Ja z kolei polecam M-Techa. Przepalony bez wkładki niesamowicie brzmi, a po założeniu wkładeczki cichosza jak makiem zasiał.. :lol:
Ja z kolei polecam M-Techa. Przepalony bez wkładki niesamowicie brzmi, a po założeniu wkładeczki cichosza jak makiem zasiał..
Bo M-tech, jako jeden z nielicznych, ma podwójną ściankę tłumiącą w dławiku.
Swoją drogą, ładny odkop Simpson... :D
Simpson_CiViC
23-03-06, 22:12
Swoją drogą, ładny odkop Simpson...
Co masz na myśli mówiąc odkop :?:
Że poprzedni post, zanim napisałeś swój, był 7 sierpnia 2005 ;).
Mam uniwersalny ulter koncowy i ladnbie basowo sobie mruczy
Mam dedykowanego do 1.4 Ulterka. U mnieSRI AEM-a jest głosniejszy niż ten tłumik..... a basik... całkiem, całkiem...:-)
Simpson_CiViC
23-03-06, 22:50
Że poprzedni post, zanim napisałeś swój, był 7 sierpnia 2005 ;).
A nawet nie zwróciłem uwagi :roll:
Po co zakładać nowy temat, zwłaszcza że *****iscie szybko odpisujecie za co szacuneczek dla Was ;) No i teraz dylemat : ten Ulterek czy cos z nierdzewki . . . (2 stuwy pieszo nie chodzą).
[ Dodano: Sob 25 Mar, 2006 ]
No to miałem więcej szczęscia niż rozumu :D
W D&W leży sobie dedykowany Ulter do CIVICA 5gen za 360 (normalnie 530), podejżewam że jakiś łoś zamówił i sie rozmyślił.
I teraz pytanie : czy civ 92-96 ma taką samą puche jak 96-00 :?: :?:
Bo w katalogach wygląda na to samo i *****iscie jakby mi podpasił :)
To ja odkopie po roku jeszcze raz ;) O tlumikach czytam i czytam dość długo ale wiadomo że najlepsza jest opinia użytkowników. Ma ktoś coś godnego polecenia za cene do 500 zł nie interesuje mnie KM WM Ulter Michael. El-tec i MG też chcą za dużo za tłumik końcowy. Jakie macie opinie na temat m-tech'a , blackflame'a, upgrade'a, megan'a, sw-racing'a?
Chodzi mi głównie o żywotność jakość wykonania no i dzwięk. Może ma ktoś taki na sprzedaż?
Jakie macie opinie na temat m-tech'a , blackflame'a, upgrade'a, megan'a, ?
te są głośne
Ulter
ten jest cichy (dedykowany) i własnie fajnie mruczy... koszt 480zł
Simpson_CiViC
05-04-07, 15:23
Dokładnie, ja też kiedyś twierdziłem że z Ulterem na aucie to wstyd koło spółdzielni niewidomych przejechać ale dają roczną gwaracje (na nierdzewki moze i więcej) i nawet fajnie mruczą. Na stronie ultera w galerii dźwięków jest NRS na civicu i mi sie podoba ... chyba że zależy ci na decybelach :djablek:
temat walkowany w 100 innych watkach...
verde napisał/a:
Jakie macie opinie na temat m-tech'a , blackflame'a, upgrade'a, megan'a, ?
te są głośne
m-techa moga zrobic ci na wymiar i moze byc cichy jezeli tylko chcesz.
verde napisał/a:
Jakie macie opinie na temat m-tech'a , blackflame'a, upgrade'a, megan'a, ?
te są głośne
m-techa moga zrobic ci na wymiar i moze byc cichy jezeli tylko chcesz.
ale
za cene do 500 zł
chyba sie to nie uda....
generalnie bardzo ladnie gra sw-racing czyli na dobra sprawe megan pod inna bandera .. widzialem tez tu na forum civica wisniowego na wydechu m-techa ktos wrzucil filmik tez bardzo ladny dzwiek .... ale dla mnei idelne by bylo cos takiego jesli chodzi o brzmienie
http://www.youtube.com/watch?v=zutcOX26X0A&mode=related&search=
driven22, witam mam identyczna Hanie jak ty tylko 1.5 jezdzilem na ulterku sprawowal sie znakomicie (zmienilem na supersprinta bo trafilem na okazje)mam go jeszcze w garazu lezy i sie kurzy...
ktos wie gdzie w polsce mozna dostac megan racing?
hmmm w sklepie tuningowym? google tez znajduje...
rpmotorsport czy ja to sie tam pisze np
jak mozesz to daj mi link do takiego sklepu bo pewnei nei sprawdziles ;) rpm nie ma megana rozmawialem z nimi juz dawno nie prwadza juz sprzedazy tych tlumikow :/
Jakie macie opinie na temat m-tech'a , blackflame'a, upgrade'a, megan'a, sw-racing'a?
Siema pytałeś o bl;ackflame'a ... na kompletnym wydechu jest przyzwoicie. Basik fajny, a po wyjeciu wkladki mozna nawet powozic troche czasu dupe po okolicy zanim głowa peknie:) pzdr
nie kumam po jakie licho zakladacie jakies badziewie glosne przelotowe i przytykacie silencerem jednoczesni zamulajac auto ??
wiem wiem liczy sie lans ... tylko glosny wydech ma sie nijak do lansu (cos jak piernik do wiatraka :))
pelne przeloty sa na rajdy, kjsy, pojezdzawki (np. slomczyn :D) a nie do jazdy po miescie.
niech mi ktos to wytlumaczy 1-3 punktach o co chodzi z tymi wydechami ...
Aby bylo na temat powiem ze ulter robi swietne koncowe, zadnej sciemy, solidna robota z gwarancja ze nie wydmuchasz go po roku uzytkowania ... cena dedytkowanego jest troszke wyzsza ale naprawde lepiej odczekac, odlizyc i miec milo mruczacy i nie denerwujacy w dlugie podrozy wydech ..
1. Moc
2. Moc
3. Moc
Glosnosc jest efektem ubocznym tego. Kazdy lubi co innego ty uwazasz ze wstawisz sam koncowy i bedzie super inni robia inaczej
1. Moc
2. Moc
jaka moc ? Wykresy? przy samym koncowym ? jestem w 100% przekonany ze silencer ją zmniejsza ;]
ty uwazasz ze wstawisz sam koncowy i bedzie super ...
czytaj ze zrozumieniem ;] nic takiego nie pisalem :)
Jak sie zmienia wydech to zmienia sie od kolektora po koncowy to sie zdecyduj bo piszesz o przelotach na rajdy i kjsy a twierdzisz ze nie piszesz o calym wydechu, czyli sportowe samochod maja tylko przelotowe koncowe? piszesz o koncowym ultera wiec stad zorientowalem sie co do twoich preferencji
generalnei mi chodzi o sama koncowke bo nie chce wywalac narazie poltora tysiaca na caly wydech razem z kolektorem chce zrobic wszystko po kawalku, zaczynam od koncowego bo neiwielkim nakladem pracy i finansow uzyskam ladny wyglad i zadowalajace mnei brzemieni o ktore mi caly czas chodzi, o calym wydechu na zamowienie bede myslal jak pomaluje caly lakier i dopracuje uklad napedowy
pozdrawiam
jaka moc ? Wykresy? przy samym koncowym ? jestem w 100% przekonany ze silencer ją zmniejsza ;]
zgodze sie z Toba grafix, kiedys na forum widzialem posta bodajze wojtret albo PAT byl na hamowni i testowal wydech z silencerem i bez. Nie pamietam konkretnych wartosci ale przy mocy ~200km silencer zabral jakies 10-15% !! !!
jaka moc ? Wykresy? przy samym koncowym ? jestem w 100% przekonany ze silencer ją zmniejsza ;]
zgodze sie z Toba grafix, kiedys na forum widzialem posta bodajze wojtret albo PAT byl na hamowni i testowal wydech z silencerem i bez. Nie pamietam konkretnych wartosci ale przy mocy ~200km silencer zabral jakies 10-15% !! !!
w moim seryjnym d15b2 z wydechem 2 cale(bez kolektora) i koncowym przelotowym mtechem sailencer zabieral z 1 KM
http://img181.imageshack.us/img181/1849/hiocivte8.jpg
po dolozeniu przelotowego srodkowego roznica jest 2 KM i 3 Nm i najbardziej widac to w gornych partiach obrotow.
http://img110.imageshack.us/img110/797/dsc02793gq7.jpg
a ja mam teraz dziure w koncowym i wszyscy mysla ze mam sportowy:)))))))))) ;) ;) i mimo, ze nie jest glosno to po 50km juz mam dosyc :djablek:
a wracajac do mojego pytania?
a wracajac do mojego pytania?
wg. mnie ulter
ulter dedykowany - jak chcesz to mozesz podjechac na Ochote albo na spot to posluchasz, jedyny sluszny wybor jezeli chcesz miec fajny pomruk ale zeby bylo cicho w srodku
tylko problem polega na tym ze chyba nei robia tlumikow dedykowanych pod preludy ;)
Ktos moze uzytkuje takie "cos"?? http://moto.allegro.pl/item180384235_tlumik_sportowy_mugen_wm_silencer_wk ladka_wrc.html ??
Ktos moze uzytkuje takie "cos"?? http://moto.allegro.pl/item180384235_tlumik_sportowy_mugen_wm_silencer_wk ladka_wrc.html ??
raczej taki mufflerek za 165zl dlugo nie pomruczy ...
Panowie, a miał ktoś możliwość słyszeć coś takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/M-POWER-TWIN-LOOP-MUFFLER-EXHAUST-PRELUDE-CIVIC-RSX_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33636QQihZ016QQitem Z260104249945QQrdZ1
Bo niby przelotowe i ciche ma być (tak zrozumiałem te ysunki, co tam zamieścili)
Ktos moze uzytkuje takie "cos"?? http://moto.allegro.pl/item180384235_tlumik_sportowy_mugen_wm_silencer_wk ladka_wrc.html ??
raczej taki mufflerek za 165zl dlugo nie pomruczy ...
wlasnie jestem po konsultacji z kolegą ktory ma taki tlumik od roku i jest zadowolony. Tlumik jest cichy (po dlugiej trasie glowa nie boli :-) )-robi sie glosniejszy przy wysokich obrotach....chyba sie na niego zdecyduje :d
sam ulter na koncu jest glosny !!!
Panowie, a miał ktoś możliwość słyszeć coś takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/M-POWER-TWIN-LOOP-MUFFLER-EXHAUST-PRELUDE-CIVIC-RSX_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33636QQihZ016QQitem Z260104249945QQrdZ1
Bo niby przelotowe i ciche ma być (tak zrozumiałem te ysunki, co tam zamieścili)
Kolega mial tlumik takiej budowy w D15Z6 i byl naprawde cichy. Prawie jak seria, jedynie przy wyzszych obrotach troche mruczal
Ja miałem za końcowy przelot Montii, ala mugen. Wywaliłem, bo...
1. Nie da się normalnie z kimś w aucie rozmawiać, w juz w tyle jak ktoś siedzi to...
2. Denerwowało mnie to ze jak jadę z kimś, wyprzedzanie, redukcja i ogień, to zaraz rozglądanie się do kola co się dzieje.
3. Długie trasy to chce ****.. strzelić, tylko radio ratuje.
4. No i już było o jeden za dużo samolotów we wsi. Chodź i tak ten Montii cicho mruczał
Po wywaleniu kata juz całkiem zgroza...
Teraz powrót do seryjnego tłumika + kocówka Ultera http://www.ulter.com.pl/offer/konc/87.jpg
Teraz dużo przyjemniej sie \-/ jeździ. Zdecydowanie lepiej się czuje prędkość :))
Ktos moze uzytkuje takie "cos"?? http://moto.allegro.pl/item180384235_tlumik_sportowy_mugen_wm_silencer_wk ladka_wrc.html ??
raczej taki mufflerek za 165zl dlugo nie pomruczy ...
wlasnie jestem po konsultacji z kolegą ktory ma taki tlumik od roku i jest zadowolony.
zapytaj go za 2-3 lata :) jesli bedzie go jeszcze miał ;)
mam taki tlumik w jajku, ma ponad rok i jest z nim wszystko OK, jak ktos chce to mozna nagrac dzwiek z wkladka i bez
Mam montii ala mugen od sprzedania w dobych pieniadzach. Sprzedam za 1/2 ceny jaka w sklepie jest . Niecaly rok w aucie byl.
foto
http://img365.imageshack.us/img365/4103/3su7.th.jpg (http://img365.imageshack.us/my.php?image=3su7.jpg)[
ULTER dedykowany do civic ładnie mruczy, nie męczy przy długiej jezdzie i co najwazniejsze nie odpadnie po roku,tyle ze cena troszke wysoka, osobisice sam kupilem ale pomimo ceny nie załuje.
ulter dedykowany dobry wybor, tylko ze niestety do B16 nie za bardzo :)
niestety do B16 nie za bardzo :)
Można wiedzieć dlaczego?
bo dedykowany jest do 1,6 (92kW)
A tak spytam przy okazji-do sedana 1999r D15Z6 jest dedykowany Ulterl?Bo na stronce nie ma w opcjach.
zadzwon do ultera zapytaj, ale do d15 raczej na pewno beda cos miec
nie wiem czy będzie pasował ale ja mam orginalny wydech chyba z type-r 'a dwie ładne rurki i bardzo jestem zadowolony. pomruk jest nie głośny a na wysokich obrotach aż tak go nie słychać. możesz zobaczyć u mnie na zdjęciach jak ty wygląda polecam :)
wydechy ultera sa najlepsze jesli chodzi o cene do jakosci
A ile mniej więcej kosztuje taki dedykowany ulter?
okolo 500 pln teraz chyba jakas promocja jest
Za mój dedykowany do silnika 1,4 wołali w Ulterze 510 zł, kolega ze sklepu moto ściągnoł mi go za 437 zł nie wiem czemu taka róznica w koncu on to pośrednik...jak go pytalem to mi powiedział ze nie pocisnoł na marzy i tyle, wazne ze taniej i ze to Ulter, ja jestem zadowolony.
p.s kolega do bmw kupił na allegro jakis ala mugen chyba Malona, odpadł po 1 miesiącu, przepaliły sie ścianki.
Panowie... nie wiem czy slyszeliscie o firmie el-tec w Piastowie pod Warszawa www.el-tec.pl Wojtek bo tak sie nazywa wlasciciel jest dla mnie numerem jeden w kwestii jakosci ceny ukladow budowal niejednemu uklad ludzie sa naprawde zadowoleni wejdzcie i porownajcie sobie ceny chocby z takim ulterem... o km juz nie wspomne... naprawde polecem
Czy to aby tak korzystne ceny :wow:
Orientacyjne ceny
/ zawierają podatek VAT /
Tłumik środkowy średniej wielkości ~ 350 zł
Tłumik końcowy średniej wielkości z ozdobną końcówką ~ 650 zł
Witam,
podłączę się pod temat - obecnie poszukuję tłumika i zastanawiam się nad ulterem dedykowanym (opinie już znam) albo czymś ala motocyklowym. Czy może ktoś wrzucić fotkę jak wygląda taki tłumik "motocyklowy" po zamontowaniu, co trzeba przerobić jeżeli chodzi o połączenie go z tłumikiem środkowym? W mojej mieścince nie ma zakładu tłumikarskiego i gdybym się zdecydował na zakup właśnie tłumika uniwersalnego to wolałbym wiedzieć jak to powinno być dobrze zrobione.
Czy ktoś słyszał te Ultery uniwersalne/montażowe NRS? Jak dźwięk w realu ma się do dzwięków z strony ultera http://www.ulter.com.pl/index.php?show=sounds
Jak oceniacie głośność upgradów i blackflamów odnośnie serii? Wiadomo najlepiej posłuchać ale na razie nie mam u kogo. Jeździ u mnie preluda na dwóch tłumikach "ala moto" ale zero basu zupełnie z nich. Może na gazie śmiga....
PZDR
ARC3 - ja mam założony tłumik NRS Ultera uniwersalny. Co do montowania, to potrzebna była jedna redukcja z rury prowadzącej ze środkowego do wejścia końcowego. No i dwie opaski, bo zakładałem na zaciski, a nie na spawanie. Montaż do podwozia odbywa się dzięki opasce, którą dodają do tłumika.
Co do doznań słuchowych - ja jestem cholernie zadowolony. Tłumik wydaje basowy odgłos na niskich obrotach, a na wkręcaniu zaczyna ładnie warczeć. Po wkręceniu na większe obroty, tłumik wydaje z siebie dyskrenty wizg, kojarzący się z przyrostem niesamowitej ilości mocy :D
Zupełnie, jak recenzja płyty, nie? ;-)
Dodam jeszcze, że przy schodzeniu z obrotów, tłumik ślicznie popierduje :)
Polecam.
Jak coś, to mogę wysłać Ci foto oraz nagranie na priv.
Pozdro!
@dantetdh na stronie Ultera jest nagrany dzwięk z NRS-a pod Civiciem :
http://www.ulter.com.pl/index.php?show=sounds
Jak się odnieszesz do nagrań ze strony hehe :)
Heh - może lepiej nagram mój i umieszczę do ściągnięcia, ok?
Dajcie mi tylko jeden dzień.
Pozdro!
Miałem juz Ultera i Montii w swojej Hani. Teraz zrobiłem takie cos: Katalizator wywaliłem, tłumik seryjny + końcówka Ulter 80fi.
Powiem wam ze cos pięknego. Dźwięk w aucie pozostaje taki sam. Troszkę głośniej niż seria bo bez kata. Ale z tyłu auta cos pięknego dla uszu. Mruczy i jak zachodzi na niskich obrotach pyka.
Za kata wziąłem 200 zł a końcówka kosztowała 80 zł i montowanie + wywalenie kata 50zł
Wiec jeszcze 60 zł w kieszeni.
Civic V Gen
23-06-07, 07:07
Heh - może lepiej nagram mój i umieszczę do ściągnięcia, ok?
Dajcie mi tylko jeden dzień.
Pozdro!
chętnie bym posłuchał ;) ps. ile dałeś za NRS-a ?? ;)
Może laickie pytanie ale czym się różnią:ULTER,NRS i STD?
głowy sobie obciąć nie dam, ale STD to chyba standard czyli seria, ULTER to powinien być wydech dedykowany a NRS to stal nierdzewna...
Mam zamiar wlasnie kupic jakis wydech i czytajac posty na forum kierowalbym sie w strone ULTER-a. Chyba najlepszy jak dla mnie stosunek cena-jakośc-komfort-brzmienie. Tylko teraz pytanie które wymiary (http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=97359) najlepiej wpasowałyby się w Civica 6 gen 3d i gdzie mógłbym znaleźc te tłumiki w jak najrosądniejszych cenach? Z góry dzieki za odp.
www.ulter.com.pl
tam udzielą ci wszelkich informacji
ULTER dedykowany do civic ładnie mruczy, nie męczy przy długiej jezdzie i co najwazniejsze nie odpadnie po roku,tyle ze cena troszke wysoka, osobisice sam kupilem ale pomimo ceny nie załuje.
jestem dokładnie tego samego zdania...
ULTER DEDYKOWANY= dobra jakosc/dobra trwałosc/naprawde dobry dzwiek nie meczący/srednia cena.
Uwazam, ze jest to jedyne, optymalnie ciche i trwale rozwiazanie na polskim rynku za przyzwoita kase...
A jaki uniwersalny ulter jest podobny wymiarami do dedykowanego?
Albo inaczej - jaką długość/wysokość/szerokość ma puszka dedykowanego?
Bo u mnie dedykowany i tak nie będzie do końca pasował, więc nie opłaca mi się dopłacać, a potem i tak go przerabiać.
wie ktos moze jaki koszt calego ukladu wydechowego do D15B7
A jaki uniwersalny ulter jest podobny wymiarami do dedykowanego?
Albo inaczej - jaką długość/wysokość/szerokość ma puszka dedykowanego?
Bo u mnie dedykowany i tak nie będzie do końca pasował, więc nie opłaca mi się dopłacać, a potem i tak go przerabiać.
bedzie pasował raczej....
mimo 4WD powinno pasowac...
wymiary puszki sa sporo wieksze (szczególnie grubosc) od uniwersalnego...
a podejscie jest podobne (ale uniwersal nie ma podejscia....)
http://img505.imageshack.us/img505/5594/pict0083dg3.th.jpg (http://img505.imageshack.us/my.php?image=pict0083dg3.jpg) http://img505.imageshack.us/img505/1485/pict0086si4.th.jpg (http://img505.imageshack.us/my.php?image=pict0086si4.jpg)
tak to wyglada
wie ktos moze jaki koszt calego ukladu wydechowego do D15B7
zalezy od miejsca i materiału,..........
o ile dobrze pamietam ktos kiedys hamowal na ulterze dedykowanym i wyszlo mu +1 KM i +5 NM.
Ja dzisiaj zalozylem u siebie koncowy blackflame'a i bez silencera to leb urywa :aloha: Obojetnie czy to na trasie czy w miescie ;)
Na 1 wkladce jest ladny, przyjemny dzwiek, aczkolwiek nie meczacy ;)
Na 2 wkladkach jest zas praktycznie seria :)
bedzie pasował raczej....
mimo 4WD powinno pasowac..
Na pewno rura przed puszką idzie u mnie inaczej bo tam tylny most jest, nie wiem jak z resztą tłumika.
Chciałbym ciszę i osiągi.
Ale zaś dopłacanie za dedykowany, który w rzeczywistości nie jest dedykowany do mnie i trzeba będzie w najlepszym wypadku ciąć rurkę dochodzącą i wspawać inną, wydaje mi się nieopłacalne.
Dlatego kombiuję ze znalezieniem uniwersalnego, bo i tak przerabiać będe musiał a tańszy, tylko, że jak mówisz te mają małe puszki i pewnie będą głośniejsze.
Witam serdecznie!
Miałem odezwać się wcześniej, ale kot mi zachorował i nie miałem jak skupić się na robocie ;)
Ze względu na *****isty deszcz, który nęka moją okolicę od kilku dni zawsze po mojej robocie, nie nagrałem jeszcze audio wydechu. Zrobiłem za to foty dla wszystkich zainteresowanych sposobem zamocowania mojego uniwersalnego NRSa. Sorki za jakość fotek, ale robiłem je w garażu w robocie, a tam cieeemno ;)
Audio postaram się nagrać w jakiś bardziej słoneczny dzień i wrzucę bezzwłocznie!
Jak widać, tłumik założony jest na opasce, którą dołączyli mi do zamówienia. Przykręcony jest do starych mocowań, które mechanik przedłużył i zespawał. Wejście tłumika to redukcja z serii, zamocowana na dwa zaciski (nie chciałem wspawywać, bo kiedyś być może go ściągnę).
Sory za nieprzygotowanie auta do sesji, ale właśnie wróciłem z drogi, gdzie kałuża za kałużą :).
P.S. Nie wiem czemu, ale wykrzaczył mi się imageshack, a nie znam innych serwisów hostingu obrazów, więc wrzuciłem foty do paczki, którą możecie ściągnąć pod tym linkiem: http://www.megaupload.com/?d=NJFN43D1
Pozdrawiam!
4-2-1 + sportowy katalizator + ulter
Mam sie martwic przy takiej konfiguracji o uszy w trasie czy bedzie lajtowy i da sie normalnie jechac bez meczarni?
skolopendra
23-04-08, 21:20
4-2-1 + sportowy katalizator + ulter
ze środkowym powinno być ok
4-2-1 + sportowy katalizator + ulter
ze środkowym powinno być ok
Czyli bez moze byc nieciekawie? :/ Kurde, problem w tym ze srodkowy chcialek kupic pozniej... bo fundusze sie koncza :/
Zebym nie byl zalamaby jak na wakacje fura bede chcial jechac :(
co powiecie na to? chciałbym coś kupić w najbliższym czasie a wiem, że nie mogę zaszaleć ;)
http://www.allegro.pl/item350943575_tlumik_tlumiki_wm_jacky_wrc_mugen_si lencer.html
aktualnie mam wszystko w serii...
W moim przypadku wybor mial pasc na Ultera dedykowanego ale w konsekwencji dorobilem rure zamiast koncowego + koncowka Ultera i jest dobry dzwiek, odmula i dobrze wyglada a koszta smieszne :d
Obecnie mam w swojej coupe D16Y7 kolektor 4 2 1. Niebawem musze zmienic wydech bo strasznie pordzewialy jest seryjny. Nie chce glosnego wydechu. Z racji malych kosztow rozwazam zakup uzywanego wydechu od VTI 3D, czy ktos mial zamontowany taki wydech? Osiagi powinny sie polepszyc, a jak z glosnoscia w porownaniu z seria?
ja mam taki setup, 421-tłum rozprezny, srodek vti, koniec jednokomorowy, wszytko 2'' - jest cicho, jak sie nagrzeje lekko basuje, odmulił znacznie. W trasie bardziej słychać szum kół niż silnik/wydech/dolot - polecam. Niebawem bedzie wykres z hamowni
Tlumik rozprezny zamiast kata masz? Co to w ogole za tlumik?:) Koncowy jednokomorowy? Jestem w tym zielony. Ja chcialbym srodek i koncowy od vti (bez zadnej glosnej koncowki) i ewentualnie wstawic kata od VTI bo obecnie go nie mam i troche kopci na niebiesko (wiem, remont) a po wsadzeniu kata te chmurki powinny zniknac troche.
Ja w swojej Hani D15B7 mam Ultera nrs-002-17/2. Wydaje *****isty dźwięk, niski bas.
Jeśli chodzi o hałas w mieście elegancko, nie jest uciążliwy. Od 0-2000 obr. mruczy bardzo nisko, od 2000-3000 obr. jest ciszej, powyżej 3000 obr. znowu wraca piękny basik.
Ale na trasie przy większych prędkościach, powyżej 110 km/h jest dosyć uciążliwy. Przy zachowaniu prędkości jeszcze jescze, ale jak się depnie to już gorzej jak dla mnie. Ja raczej jestem wyczulony na hałas, dla kogoś innego ten poziom hałasu może odpowiadać.
słyszał to ktos?
http://allegro.pl/item743027949_tlumik_mugen_carbon_regulacjia_z_sil encerem_wrc.html
ja mam pytanie odnośnie tego rodzaju wydechu Ultera (raczej nie dedykowane do konkretnego modelu) :
http://allegro.pl/item722780769_tlumik_sportowy_okragla_koncowka_100 _ulter.html
http://allegro.pl/item717715597_tlumik_sportowy_ulter_homologacja_gw ar_24_mies.html
słyszał to kto i mógłby się wypowiedzieć? :confused:
zależy mi na wydechu końcowym który nie będzie głośny jak Mugeny itp. wyglądające jak tłumiki od ścigów (starczy mi już jeden w RR ;) ) tylko chciałbym takim który będzie ciut głośniej mruczał niż OEM i przypominał go także wyglądem a konkretniej końcówką - dlatego też mam rozkminke nad takimi Ulterami jak wyżej lub puszką M-Tech
mody związane u mnie z układem to: 4-2-1 + wywalony kat. i wstawiony cat-konwerter..
będe wdzięczny za odp. :D
co do ultera nie wiem :D ogólnie im większa puszka tym ciszej :D ja założyłem 2 dni temu Mtecha oem look i polecam. do około 4tyś obrotków sobie coś tam buczy delikatnie a powyżej to sam silnik słyszysz jak i w środku tak i na zewnątrz.do tego bardzo nie pozorny. a mam wywalonego kata. na razie bez 4-2-1 :D tak wiec polecam :D jak na razie :P
Witam,
Ostatnio po minime padl pomysl zeby odprezyc troche wydech wiec z seryjnego wydechy wylecial katalizator (w jego miejsce srodkowy przelotowy z seata bodajze :p) i koncowy zastapiony zostal BlackFlame'm. Po tygodniu jazdy mam dosc tego halasu :-) brzmi ladnie, ale z racji ze Honda Coupe V gen nie nalezy do najlepiej wygluszonych aut, halas staje sie uciazliwy. Co moge na to poradzic? wspawac kata z powrotem? pomoze to cos?
Dodam od razu ze silencer tego tlumika gdzies zaginal, wiec albo go dokupic (nie wiem czy cos pomoze), albo pogmerac jeszcze przy wydechu.
Help!
co ci niby da założenie ponowne katalizatora w kwesti dźwieku ?? chyba bardziej mowa o zapachu samych spalin lub metaliczności samego dźwieku :p
także albo wywal obecną puszke lub dorwij do niej silencer'a albo kupuj m-tech'a!
ewentualnie przyzwyczaj się do dźwieku jak w "plastiku" :D tzn. moto - ja jeszcze żyje
Octane ma Ultera. Jak go słychać, to możesz zobaczyć na video w moim podpisie (ta czarna coupe). Uwaga - autko ma też dolot ze stożkiem. Generalnie głośniejszy jest stożek, niż wydech.
Tfój łink nie działa :P
Bo wygrzebałeś starego posta, nie można już podpisu zmienić??
Tu masz link: http://www.youtube.com/watch?v=sCbwNZ2nCjk i poluj.
Czy w przypadku ultera dedykowanego montaż polega jedynie na odkręceniu śrub od starego tłumika (mam teraz serię z inną końcówką), założeniu i przykręceniu nowego?
Czy w przypadku ultera dedykowanego montaż polega jedynie na odkręceniu śrub od starego tłumika (mam teraz serię z inną końcówką), założeniu i przykręceniu nowego?
Dokładnie tak, odkręcasz stary i przykręcasz dedykowany... plug & play... robota miód, czasami tylko zapieczone śruby mogą być nieco upierdliwe...
Ok, dzięki wielkie za info.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.