PDA

Zobacz pełną wersję : Trzesie samochodem powyzej 110km.



Brylant1
29-01-13, 01:24
Witam mam problem s ktorym od dluzszego czasu nie moge sie uporac. Mianowicie od 100km/h w wzyz zaczyna trzasc samochodem.
Bicie czuc na kierownicy jak i na calym samochodzie. Kola proste wywazane chyba juz ze 3 razy, zamieniane przod-tyl, przeguby wewnetrzne zorebrane i sprawdzone, nie wykazuja oznak zuzycia. Piasty raczej napewno proste (nie bije przy hamowaniu)
Macie jakies pomysly co moze byc przyczyna.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

LukasN
29-01-13, 01:27
no a łożyska?

damian.n
29-01-13, 01:36
felga otworem centrującym idealnie pasuje? może brakuje pierścieni centrujących?

Brylant1
29-01-13, 03:42
Lozyska sztywne, felgi stalowe oem takze otwor pasuje idealnie.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

Goldeq
29-01-13, 08:11
śnieg w felgach lub na felgach ?

luchuma
29-01-13, 08:46
a kola byly zawsze wywazane na tej samej maszynie?
jesli dawno nie byla kalibrowana to sie mogla rozregulowac i nawet jak pokaze wywazenie 0-0 to realne wywazenie moze odbiegac

Brylant1
29-01-13, 14:20
Felgi czyste. Wywazane bylo za kazdyn razem u innego gumiarza i na innej maszynie odchylki byly max 5g.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

bkrawczy
29-01-13, 20:44
Moze to trywialne ale sprawdzałeś też opony? U mnie po długim okresie nieużytkowania zrobiły się jajka i mimo tego że wszsytko wporządku miałem z felgami to czuć było drżenie przy wiekszych predkościach i przyspieszaniu. najlepiej by było jakbyś porzyczył od kogoś całe koła.

ciemalek
29-01-13, 20:52
u mnie tez trzęsło ale w granicach od 90km/h w góre ale tylko przy przyspieszaniu i po wymianie przegobow zewnętrznych wszystko ucichło dodam tez ze przy sprawdzeniu nie mialy luzów.
a moze wina tkwi w geometrii tu sporo warsztatów robi błedy,
nio i ja bym sprwdzil jeszcze pół osie czy nie mają przypadkiem bicia
pozdrawiam

Brylant1
29-01-13, 20:58
Opony na wywazarce chodza rowno. Co do polosi bardzo mozliwe, musze sprawdzic.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

PrzemoWWL
30-01-13, 15:33
Znajomy ostatnio przechodził ten sam problem, wymiana końcówki drążka kierowniczego która miała już spore luzy rozwiązał problem bicia na kierownicy.

Brylant1
30-01-13, 16:38
O dziwo problem sam prawie do konca ustapil. Zeby nie bylo tak kolorowo bije przy hamowaniu a predzej tego nie bylo, zdejme tarcze bo moze cos sie dostalo miedzy tarcze a piaste.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

Starstruck
30-01-13, 18:03
Hmm, może tarcze krzywe? Teraz w tych temp, gdy wpadnie w kałużę, to może coś tam się stało.

Brylant1
30-01-13, 21:52
Bicie przy hamowaniu pijawilo sie po tym jak zdjelem tarcze zeby obadac czy piasta prosta.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

luchuma
02-02-13, 18:03
podnies auto z przodu i niech ktos rozpedzi kolka, a Ty patrz czy ktores kolo lata ;]
a jak z ta polosia? patrzyles czy przypadkiem odwaznik sie nie przesunal?

Brylant1
02-02-13, 21:19
Podejzana jak narazie jest krzywa piasta, zawioze ja na pomiary jak bede demontowal zwrotnice do wymiany sworznia. Oczyscilem felgi bardzo dokladnie, jest lepiej ale jeszcze nie idealnie.

Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!

Brylant1
20-02-13, 23:27
Problem rozwiazany, przyczyna byla krzywa piasta.