Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wskaźnik poziomu paliwa umarł po wymianie tarcz



DiabloR
28-01-13, 21:20
Siemka, Jak w temacie. Wymieniałem tarcze na Sir'y, zdjąłem przy montażu wskazówkę poziomu paliwa,, po całej pracy założyłem je w takie położenie jakie byłą wcześniej, no i po zamontowaniu wszystkiego umarła. Przy włączeniu zapłonu, opadła całkowicie na dół, próbowałem jakoś inaczej ją ustawić, to teraz w ogóle już się nie rusza.. Być może chodzi tam o prawidłowe położenia tej cewki czy coś, ze nie łapie "kontaktu".. Wie ktoś mądry coś na ten temat bo widziałem , ze paru chłopaków ma ten sam problem;/

probestic
28-01-13, 21:22
A "druciki" całe ? Nic nie pourywałeś przypadkiem ?

DiabloR
28-01-13, 21:23
Oczywiście, ze całe. Bez przesady, robiłem to serio precyzyjnie;/

jawasaki
28-01-13, 23:24
Pewnie nie trafiona wskazówka - trzeba było zaznaczyć położenie cewki i wskazówki jakimś pisakiem. - ale sprawdź też połączenie .

DiabloR
29-01-13, 00:01
Pewnie nie trafiona wskazówka - trzeba było zaznaczyć położenie cewki i wskazówki jakimś pisakiem. - ale sprawdź też połączenie .
Masz jakiś pomysł, żeby spowrotem "trafić" te właściwe położenie?;d

jawasaki
29-01-13, 11:12
Jedyne co mogę ci pomóc - myślałem że zrobię foto - ale to bez sensu bo cewka jest na stałe i to nie zbyt rozbieralne jest - jednak ten wskaźnik ma blokadę więc spróbuj przekręcić wskazówkę na minimum czy maximum paliwa i wsadź ją z 3-4mm poza ostatnią kreską skali - tak org. się na max wychyla.

DiabloR
29-01-13, 13:02
Tzn wiesz, ja już ją tyle razy próbowałem ustawić , ze już sam nie wiem ile mam w baku i ile powinna pokazywać.. Choć dziś zauważyłem, ze ruszała się w granicach 2-3mm. Tak naprawdę to jest dłubanie, może się uda a może nie...Może zaskoczy w końcu na jakimś położeniu, a jak nie no to lipa, mam nadzieje ze chociaż kontrolka z rezerwy nie jest połączona z wskaźnikiem, i na czas będzie mi wyświetlała"rezerwe".... Nikt nie miał tego typu problemów?:P

DM!
29-01-13, 14:55
o ile się nie mylę to tych wskazówek nie należy zdejmować...po zdjęciu już lipa może być

jawasaki
29-01-13, 23:50
Jest jeszcze taka możliwość ,że przy wyjmowaniu - mogłeś nieco zepsuć samą cewkę - zmieniła się jej lekko położenie i odczytuję inaczej rezystancję , najłatwiej zaopatrzyć się w inny wskaźnik i po prostu sprawdzić - i pewnie ta (nowa) będzie działać.

marcus209
30-01-13, 05:44
Nie wiem czy to pomoże, lub nie zaszkodzi bardziej. Spróbuj na włączonym zapłonie ustawić wskazówkę na miejsce, w jakim była wcześniej.

DiabloR
30-01-13, 08:58
Nie wiem czy to pomoże, lub nie zaszkodzi bardziej. Spróbuj na włączonym zapłonie ustawić wskazówkę na miejsce, w jakim była wcześniej.

Tez próbowałem i nic;/.. Choć wczoraj zaczęła się poruszać w zakresie parę mm góra/dół przy jeździe... Bo wcześniej to była max nieruchoma.

jaro467
30-01-13, 11:27
To jedź zatankuj teraz za np 50zł i zobaczysz czy sie zmieni wskazanie, jeżeli tak to już coś będziesz wiedział czy działa. A do bagażnika sobie kup bańkę z paliwem i jeździj autem normalnie i obserwuj czy wskazówka pokazuje ubywające paliwo. Bańka tak na przypadek gdyby wskazówka świrowała i auto w trasie by zgasło:) powodzenia

DiabloR
30-01-13, 14:59
Spróbuję..:). To jeszcze mam pytanie z czym jest dokładnie połączona kontrolka "rezerwy"? Bo jeśli normalnie będzie się zapalała, mimo że wskaźnik będzie źle pokazywał, to pół biedy, przeboleje:). Gorzej jak wcale się nie będzie zapalała:D