Zobacz pełną wersję : d15b7 slabe osiagi po modach
mam problem ze swoja ej2 z d15b7, a mianowicie
kupilem auto jako totalna serie mechanicznie. seria wydech katalizator
po zalozeniu parowy simoty pojechalem sie przejechac na pewny odcinek drogi, dalo rade sie rozpedzic do 190km/h (crx ed9 z b16a1 zrobil 230km/h)
po zrobieniu wydechu( kolektor ebay 4-2-1, rezonator i koncowy ala mugen, i zalozony zostal walek od z2 i kolko rozrzadu od y7/8
po zrobieniu tego pojechalem ponownie na sprawdzenie osiagow i auto rozpedzilo sie do 185km/h na tym samym odcinku drogi.
myslalem ze rozrzad jest zle ustawiny, ale przyspieszalem i opoznialem go o 1zabek i bylo tylko gorzej. czyz by walek jednak nie byl od z2?
jezeli napisalem nie w tym miejscu co trzeba, to prosze o przeniesienie do odpowiedniego dzialu
dziekuje za parady dotyczyca mojego problemu
a przyśpiesza Ci gorzej ? bo podajesz tylko v max
parówe musisz odgrodzić i dać jej zimne powietrze, po zmianie wałka i kółka przydałoby sie już wystroić ten zestaw.
wydaje mi sie ze dol jest lepszy, lepiej sie jezdzi po miescie.
ale gora jak by slabsza. nie czuc tego "kopa" przy okolo 4500obr
parowa nie odgrodzona jeszcze. nadmuchu tez jeszcze nie ma. myslalem ze mam rozrzad przyspieszony, ale niby jest ok. znaki poziome na kolko z y7/8 zgrywaja sie z obudowa rozrzadu od b7
KrzyChules
28-01-13, 19:44
parówa , a wlasciwie jej pojemnosc, im dlugosc dolotu wieksza tym lepszy dół (CAI i podobne)
4-2-1 poprawia dolne partie, jakby byl 4-1 to byloby na gorze, troche pewnie przybylo, jednak na dole i masz pewnie moment wiekszy w nizszych partiach obrotow
a co do wałka to mogł troche niuta dodać - wyzsze krzywki, a zatem dluzsze czasy otwarcia zaworów- lepsze napelnianie
skoro mowisz ze dupohamownia mowi ze na dole jest lepiej to tak jest, , ja bym nie wnikał w v-max a w przyspieszenie
i jeszcze retoryczne pytanie, robiles reset kompa ?
robilem reset. regolowalem zawory na ssacy 0.20mm a wydech 0.25mm
postaram sie moze filmik nagrac jak to jedzie, moze sie cos wyjasni
i przespieszylem delikatnie zaplon, teraz lepiej sie wkreca z dolu, nie ma takiego "zastanowienia" jak sie da nagle w podloge z niskich obrotow. napewno wymienie jeszcze swiece zaplonowe
a czy walki rozrzadu maja jakies oznaczenia?
Nic nie piszesz o ustawieniu zapłonu po wałku. Z kółkiem y7 dało się ładnie na znaki ustawić rozrząd? Porównywałeś maks wzniosy chociaż przed wsadzeniem wałka?
zaplon ustawiony na ucho :) dalo rade ustawic rozrzad na znaki z kolkiem y7
miezylem wysokosci krzywek i niby by sie zgadzalo ze to walek od z2 ale to tylko zwykla sowmiarka
walke z mojego silnika nie mierzylem niestety
No to zapłon na pierwszy ogień do regulacji :)
tyle ze mam problem bo nikt u mnie w miescie nie zajmuje sie czym takim.
jak sie pytam o ustawienie zaplonu w benzynie za pomoca lampy to patrza sie na mnie i widac ze za bardzo nie wiedza o co chodzi niestety.
Akcja jest prosta, tylko potrzebna niestety lampa: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=lampa+do+zap%C5%82onu
Kiedyś kupiłem taka mała na diodę i o dziwo nawet się sprawdza :) tą: http://allegro.pl/mini-lampa-stroboskopowa-probnik-silnik-zaplon-i2983968064.html
Światełko diody nie jest zbyt mocne dlatego najlepiej jak jest ciemno i kreski na kole pasowym pomalowałem na nowo korektorem aby był dobry kontrast :D
Procedura jak jeszcze nie wiesz jest opisana w manualu :)
zaplon ustawiony za pomoca lampy, wymienione swiece na wlasciwe, i jak by lepiej. trzeba jeszcze air boxa z nawiewem zalozyc i bede robil testy.
Michalll_1991
05-02-13, 01:36
moze takie odczucie jak na dole przybyło i już nie ma przyrostu momentu przy 4500 :) a jakiej średnicy wydech zrobiłeś jeszcze powiedz?
chyba najważniejsze juz powiedziane: rozrząd,zapłon,reset
wydech po calosci 2cale bez zadnej zwezki, na dwoch przelotowych i koncowy blackflame
No to teraz jakaś hamownia sprawdzona, aby mieć jakiś punkt odniesienia co dalej. Ja po wałku Z2 nie robiłem pomiaru, i już chyba nie będę bo głowicę Z6 szykuję. P.s jedną coupetę po wałku i strojeniu, z wykresem niby na 140km objeżdżałem na zlocie przy każdej próbie(1/4), więc czasem nie jest tak źle jak się wydaje :)
jak ogarne dolot do konca to pewnie pojade na hamownie
a co dalej z d15b7, wydaje mi sie ze to koniec tanich modyfikacji tego silnika, takze raczej na tym zakoncze :p
do ilu rpm kreci sie seryjne d15b7 ?
dzieki
bede wiedzial jak pojade na hamownie, co by mnie nie oszukali :p
Fabrycznie 6500rpm.
a nie 6900rpm ?
6500 obr bylo na seryjnym obrotomierzu wiec sadze ze nawet mniej. teraz mam licznik z jdm-a i pokazuje niby 7000obr choc wiem ze tyle sie nie kreci. oglolnie to na 2 biegu do odciecia jest 88km/h , a na 3 biegu 135km/h
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.