kuster
28-01-13, 15:00
Witam!
Mam podobny problem jak kolega z szarpnięciem ale nikt mu na nie nie odpowiedział:
A co powiecie na taki objaw tj. jadę sobie (obojętnie czy na 2,3,4 i 5 biegu) z leciutko wciśniętym gazem i puszczam go, żeby hamować silnikiem, i w momencie puszczenia czuć lekkie szarpanie, po puszczeniu gazu gdy już hamuje silnikiem jest ok., następnie zaczynam lekko dodawać gazu i znów przez chwilkę czuć szarpanie, (najbardziej jest to odczuwalne w okolicy 2 - 2,5tys. obr.) potem już silnik ładnie kręci się, aż po "red line". Moje autko, to Civic EK3 D15Z6 96'. Wszystko regularnie wymieniane tj. filtry, kopułka, rozrząd, zapłon ustawiony, żadnych błędów w samodiagnostyce, przepustnica i krokowy niedawno wyczyszczone, no i gdzie tu przyczyna? Czyżby czujnik położenia przepustnicy?
Ja mam Civic MB2 przerobiony na OBD1 (aparat, komp P06, wtryski z B18C4) z tym ze wcześniej też tak miałem na starym osprzęcie...
Czytałem kilka watków ale tam pisali albo o gazie... albo o innym szarpaniu (ciągłym np. do 5k rpm...)
ktoś udzieli info odnośnie przyczyny? Czy przyczyną może by coś z elektryką?
Mam podobny problem jak kolega z szarpnięciem ale nikt mu na nie nie odpowiedział:
A co powiecie na taki objaw tj. jadę sobie (obojętnie czy na 2,3,4 i 5 biegu) z leciutko wciśniętym gazem i puszczam go, żeby hamować silnikiem, i w momencie puszczenia czuć lekkie szarpanie, po puszczeniu gazu gdy już hamuje silnikiem jest ok., następnie zaczynam lekko dodawać gazu i znów przez chwilkę czuć szarpanie, (najbardziej jest to odczuwalne w okolicy 2 - 2,5tys. obr.) potem już silnik ładnie kręci się, aż po "red line". Moje autko, to Civic EK3 D15Z6 96'. Wszystko regularnie wymieniane tj. filtry, kopułka, rozrząd, zapłon ustawiony, żadnych błędów w samodiagnostyce, przepustnica i krokowy niedawno wyczyszczone, no i gdzie tu przyczyna? Czyżby czujnik położenia przepustnicy?
Ja mam Civic MB2 przerobiony na OBD1 (aparat, komp P06, wtryski z B18C4) z tym ze wcześniej też tak miałem na starym osprzęcie...
Czytałem kilka watków ale tam pisali albo o gazie... albo o innym szarpaniu (ciągłym np. do 5k rpm...)
ktoś udzieli info odnośnie przyczyny? Czy przyczyną może by coś z elektryką?