Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Civic VIgen zawias



Sajmones
28-01-13, 10:48
Siemasz
Jeszcze samochodu nie posiadam a juz myśle co by tu wymodzić :D
Na dniach planuje zakup angielki -/+ miesiąc czasu( o ile będzie coś w dobrym stanie)
Na wiosne(kwiecien,maj) chciałbym sobie obnizyć samochód lecz kompletnie nie wiem czym,czy sportowe zawieszenie czy gwint...
Powiem tak,chciałbym aby autko było ładnie obnizone dobrze sie prowadziło nie było za twarde(nie chce jeździć taczką) i abym nie miał problemów w pokonaniem "policjantów" jakie obniżenie doradzicie jeżeli chodzi o sportowe zawieszenie? 40/35 czy 60/55? Prosiłbym też o jakieś zdjęcia poglądowe tego modelu z danym pakietem obniżającym.
Felgi będą 16' ewentualnie 15'(ale bardziej nastawiam się na 16')
Na zawieszenie chcę wydać maks 750zł(wiem że to nie wiele ale niestety nie stać mnie na droższy zakup)
Pozdrawiam Sajmones ;)

damian.n
28-01-13, 11:09
w tej kwocie za bardzo nie poszalejesz i chyba najrozsądniejszą opcją będą sprężyny jak w linku poniżej
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-eibach-civic-mb2-obnizajace-jdm-i2985095268.html

Sajmones
28-01-13, 11:17
Odradzano mi spręzyny do oryginalnych amortyzatorów,i nie chciałbym aby obcierał mi tył gdy ludzie usiądą z tyłu...

Co sądzicie o tym?
http://www.mapet-tuning.com/sklep/honda-civic-4035mm-tylko-aerodeck-p-26564.html?osCsid=fgv0ufa10nmka09iblkvl01gf6

spychu
28-01-13, 11:21
MTS jest dobry jak stoi i wyglada, jak zaczynasz jezdzic jest juz zdecydowanie gorzej :D

Za 750zl, nie ma mozliwosci kupienia dobrego sportowego zawieszenia.

Sajmones
28-01-13, 11:26
Dziwne,na forum audi/vw chwalą sobie mts'a

spychu
28-01-13, 11:32
Fantastycznie :D kup zatem MTSa, chciales opinie to ja wypowiadam ale skoro jestes zdecydowany to raczej temat do zamkniecia i nie ma kompletnie sensu.

Zadales sobie chociaz sekunde trudu i wszedles w temat o MTSie znajdujacy sie az 6 tematow nizej w tym dziale ?

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?120892-Mts-technik-gwint

Sajmones
28-01-13, 11:35
Tak,czytałem ten temat :) nie twierdze że wiem lepiej i że jestem zdecydowany na MTS'a po prostu pisze ze na forum audi/vw go chwalą.
A co Ty byś polecił w tych pieniądzach prócz sprężyn?

Czy na samych spręzynach nie będzie tego obcierania z tyłu jezeli usiądą pasażerowie na tylnej kanapie?

bObOrObOl
28-01-13, 11:38
Bo jeżdżą bylejakimi samochodami, więc i cieszą się z byle czego :p

Nie zakładaj krótszych sprężyn do seryjnych amorów, będziesz obcierał. Przez lata jeździłem na zestawie koni 1130 + sprężyny -30mm i było ok, ale pewnie poniżej 1000 zł za taki zestaw używany nie zejdziesz.

damian.n
28-01-13, 11:41
Czy na samych spręzynach nie będzie tego obcierania z tyłu jezeli usiądą pasażerowie na tylnej kanapie?

przy obniżeniu -30 nic CI nie będzie obcierało


Nie zakładaj krótszych sprężyn do seryjnych amorów, będziesz obcierał.

co będzie obcierał?


Przez lata jeździłem na zestawie koni 1130 + sprężyny -30mm i było ok, ale pewnie poniżej 1000 zł za taki zestaw używany nie zejdziesz.

dobra opcja jednak na pewno nie w cenie do 750 zł

Sajmones
28-01-13, 11:45
Niestety nie stać mnie na wydatek rzędu pow. 1000zł na zawieszenie...

A czy obniżenie -30 jest zauważalne? :P

bObOrObOl
28-01-13, 11:50
Koła będą dobijały do błotników na nierównościach. Miałem najpierw (kiedyś kiedyś) same sprężyny Eibacha bodajże i to była męczarnia, dopiero po dołożeniu żółtych koni sytuacja się poprawiła, bo zawias stwardniał.

Obniżenie o -30 jest zauważalne, na oko o jakieś 3 cm :)

damian.n
28-01-13, 12:00
oj nie przesadzajmy. -30 słabo widać


Koła będą dobijały do błotników na nierównościach. Miałem najpierw (kiedyś kiedyś) same sprężyny Eibacha

powiedz mi jeszcze ET i szerokość felg + rozmiar opon jakie miałeś

bObOrObOl
28-01-13, 12:22
oj nie przesadzajmy. -30 słabo widać



powiedz mi jeszcze ET i szerokość felg + rozmiar opon jakie miałeś

Stary, to było z 8 lat temu, więc mogę się mylić :)
195/50/15
Felgi 15" Allesio Monza, szerokość 7", ET za cholerę nie pamiętam ale jakiś standart.

damian.n
28-01-13, 12:42
Stary, to było z 8 lat temu, więc mogę się mylić :)
195/50/15
Felgi 15" Allesio Monza, szerokość 7", ET za cholerę nie pamiętam ale jakiś standart.

Pytam z ciekawości. Dużo zależy od ET felgi bo ja mając ET45 mam felgę schowaną na tyle, że przy -60 wchodzą 3 osoby na tył i nic nie wadzi
Najpopularniejsze jest ET w okolicach 35 - 40 czyli wtedy trochę bardziej felga wystaje jednak przy glebie -30 nie wydaje mi się aby cokolwiek wadziło

karas
28-01-13, 13:09
Koła będą dobijały do błotników na nierównościach. Miałem najpierw (kiedyś kiedyś) same sprężyny Eibacha bodajże i to była męczarnia, dopiero po dołożeniu żółtych koni sytuacja się poprawiła, bo zawias stwardniał.

rowniez jezdze w chwili obecnej z niebieskimi sprezynami koni -30 i seryjnymi amortyzatorami na tyle ( pomarnaczowe koni wyzygały olej ) i nic nie obciera nawet przy max załadowanym kufrze i 3 osobach z tyłu jednakze tył czasami potrafi specyficznie "podskoczyc" np na garbie :)

damian.n
28-01-13, 13:33
jednakze tył czasami potrafi specyficznie "podskoczyc" np na garbie

mówisz o przypadku jak masz nie załadowane auto?
tył jest wtedy na tyle lekki, że o "podskok" łatwo

spychu
28-01-13, 13:49
Tak,czytałem ten temat :) nie twierdze że wiem lepiej i że jestem zdecydowany na MTS'a po prostu pisze ze na forum audi/vw go chwalą.
A co Ty byś polecił w tych pieniądzach prócz sprężyn?
Bo Ci posiadacze VW / Audi wykorzystuja ten zawias do tego do czego jedynie sie nadaje, czyli do wygladu, bo mozna na nim zejsc nisko i turlania sie po miescie 50km/h, dlatego sa zadowoleni. Do niczego innego sie MTS niestety nie nadaje.

W tych pieniadzach nic, jedynie pokazanego wczesniej Eibacha ale to tez na przelatanie chwile z seryjnym amorem a pozniej szukalbym normalnego sportowego amortyzatora.