Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : koszt wymiany uszczelki pod glowica

kicibobek
07-11-07, 18:03
Witam serdecznie. Prosilbym zeby osoby ktore wymienialy uszczelke pod glowica wypowiedzialy sie jaki to byl kost, bo mnie teraz taka naprawwa czeka i mechanik wola 500 pln. ktos mowil ze lepiej oplaca sie juz swapowac prosze o rady.

najemnik_
07-11-07, 18:15
Odemnie chcial 200 za robote wraz z splanowaniem glowicy plus koszt uszczeli czyli 200 ;) orginał.Nie powiedzialbym aby bardziej sie oplacalo robic swap

skolopendra
07-11-07, 18:19
i mechanik wola 500 pln.
chyba sobie jaja robi............ :bicie:
zmień mechanika !!

marcov
07-11-07, 21:37
500 zl to duzo?

-sciagniecie rozrzadu
-sciagniecie glowicy
-splanowanie glowicy
-wyczyszczenie bloku ze starej uszczelki
-zalozenie glowicy
-wymiana rozrzadu(ew z pompa cieczy)
-odpowietrzenie ukladu

troche roboty jednak jest, jesli kogos nie stac, to trudno, serwis jednosladu jest o wiele tanszy).

tak tak jestem mechanikiem :]

Hartke
07-11-07, 22:14
Hmm nie chce nic mówic ale same oryginalne uszczelki kosztują więcej no chyba że wszystkie te same chcesz zakładac. Radziłbym jeszcze wymieni uszczelniacze na zaworach odrazu. Pozdro

newil
07-11-07, 22:25
za 500zl to niekorzy remontuje silnik ;) hee hee nie no smieje sie ale 500z hem: sama robota to srednio 200/300z + czesci.. jakby nie bylo glowice pasuje tez przefrezowac wiec jesli ma Ci ktos to zrobic za 500z z glowa to sie oplaca:) , za porzadny silnik tez troche zaplacic i wsumie kupujesz kota w worku, z czasem wyjdzie czy zakup sie udal:) jesli Twoj wymaga tylko i wylaczeni wymiany uszczelki, trzymal cisnienie itp to rob silnik:)pozdrawiam

Lcfr
07-11-07, 22:34
500zł normalana cena... (bo rozumiem, ze to robota z czesciami...)

a czesci do "d" series tak sie kształtuja: (zakłądam, ze nie robisz nic z głowicą)
- uszczelka z ASO-250ZŁ (takoma i inne nie polecane ale nawet gdyby to i tak 170zł)
- nowy pasek+ napinacz 150zł
- nowa pompa wody 130zł