Zobacz pełną wersję : Spalanie EJ9
Witam mam taki problem, auto zaraz po kupnie lubiło sobie chlapnąć ponad 10 benzynyl. Silnik D14A4 90km
Włożyłem ostatni tłumik WM i dolot ze stożkiem, spalanie benzyny 13l. Okazało się ze jest wycięty katalizator i wstawiona rura. Czy to jest przyczyną dużego spalania. Na dzień dzisiejszy założona jest instalcja lpg i pali 19l gazu. Za małe cisnienie w ukladzie wydechowym i lambda źle odczytuje? Co radzicie aby spalanie wróciło do normy? Zamiast kata dać przelotowy tłumik? Pomocy!
Albo sonda padla albo robisz krotkie trasy i nic dziwnego ze w tym czasie silnik pali jak 4 litrowe v8.
Bez dolotu, na seryjnym wydechu, w trasie do max 100kmh spalił 10l, wiec cos nie teges z nim jest.
spróbuj z sonda. mi na gazie teraz w mieście pali około 12, a w trasie poniżej 10 co uważam za spore wartości, a u Ciebie to już masakra...
jaką masz instalacje gazową?
Jestem uczniem na diagnostyce wiec w każdej chwili moge sie podpiąć po kompa. Instalacja LPG-Tech na praowniku OMVL i wtryskach valtech. Zakladamy tą instalacje od pół roku i nie było problemu, ale u mnie spalanie mnie przeraża.
Ponoć lepsza od STAGa.
elektronika porównywalna ze stagiem ale wtryski valtek to porażka, za wolne do hondy.
piotreek23
26-01-13, 09:48
10l na 100 na trasie to porażka :) Ja mam D14Z2 że tak powiem oryginalny bez przeróbek to na 300KM udało mi się zejść do 5,6l/100 :--) Generalnie w cyklu mieszanym na ~6500km spalanie średnie mam ~8l/100
Na twoim miejscu bym pomierzył sondy lambda to tak na początek. (nie wiem czy ty też masz dwie bo u mnie w D14Z2 są dwie).
elektronika porównywalna ze stagiem ale wtryski valtek to porażka, za wolne do hondy.
Ja mam wtryski valteki i moje spalanie to 8 miasto 6,5 trasa sprawdz sonde
Orientujecie sie może jakie napięcie powinna mieć sonda?
Sonda mam jedną w kolektorze :)