Zobacz pełną wersję : Wysokie obroty po odpaleniu civic v gen 92rok
Witam, może to nie problem lecz takie pytanko.Rozumiem że mój civic jest na gaźniku i przy odpaleniu chodzi na ssaniu ale czy jest to normalne aby samochód chodził na 2,5-3k obrotów ?, trwa to może z 1minutę no może góra 2minuty i potem auto schodzi z obrotów do ok 1k.Zastanawia mnie tylko to czy tak wysoko powinien chodzić silnik na ssaniu. A i czy opłaca się czekać aż zejdzie z obrotów czy można powoli jechać sobie do celu, bo w sumie jak on tak stoi z 2min to już bym sobei mógł w tym czasie na tym ssaniu powoli jechać. Lepiej poczekać czy powoli jechać. ?
Pod filtrem powietrza z lewej strony masz śrubę która regulujesz obroty na ssaniu.
W instrukcji znalezionej w necie, czytałem ze trzeba to robić na sciagnietych przewodach i odpalonym aucie. Ale mozna to robić gdy auto chodzi na ssaniu i też sa efekty.
Co do jazdy na ssaniu, gdy mam wiecej czasu, czekam aż wylaczy się, a jak jego brak, to czlowiek normalnie jezdzi :)
Ściągniętych przewodach ? czyli co dokładniej :D. Okeej jutro zobaczę co i jak i najwyżej trochę sobie skręcę na obrotach :D.Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz
http://civic5g.pdg.pl/foty/reg_d13b2/reg_d13b2_2.jpg
Throttle controller do niego idzie przewód, który się powinno ściągać.
Ja osobiście regulowałem obroty już kilka razy, zarówno na odpalonym silniku przy ssaniu, jak i na zgaszonym.
To samo tylko dokładnie
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reg_d13b2
jak zaczniesz kombinowac to ladu z tym gaznikiem nie dojdziesz,obroty ok 3tys to normalny obiaw,jak cie to denerwuje to poszukaj dobrego goscia od gaznikow i on to ustawi ale i tak obroty z poczatku beda duze,ja u siebie mam tak ze jak odpale i pochodzi tak z 20sekund to po dodaniu gazu obroty spadaja do troche mniejszych.
co do jazdy na ssaniu to proponuje startowac odrazu oczywiście bez katowania silnika dopuki sie nie rozgrzeje.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.