Zobacz pełną wersję : Problem z hamulcami EJ2
Witam mam problem pedał wpada do podłogi czasem, a jak jest dobry to tak od połowy jest twardy i mocno hamuje, wymienione na nowe:
Pompa 13/16 cala
servo jest dobre bo po odpięciu też to się dzieje, nie syczy, działa
przewody są nowe
elastycznie z tyłu są nowe
Układ się nie zapowietrza
nowe klocki i tarze
zaciski były regenerowane
z tyłu nowe cylinderki
bebny wyczyszczone usunięty rant
jedynie szczęki są małe ale nie widzi mi sieżeby wpadanie miało cos do tego
zostało jeszcze do wymienienia kolektor siły hamownia ale w nim nie ma co sie wsumie zepsuć ?!
Ktoś da radę, pomoże bo walcze już 6 miesiecy ;/ JC PW albo tu pisać Pozdro
Camellia Racing
19-01-13, 20:00
Robiłeś Swap Hebli na większe?
Nie seria przód 242mm czy jakoś tam a tył bębny
Camellia Racing
19-01-13, 22:15
Dziwna sprawa.
Ja bym odpowietrzył według instrukcji. Jak nie to bym zmienił Pompę i zobaczył.
Było normalnie, instrukcji w kazda strone odpowietrzane. pompa jest nowa całkowicie z fabryki nie puszcza ani nic. Czy moze byc tak że to kolektor siły hamowania nie umi się odpowietrzyć.
Camellia Racing
19-01-13, 23:31
Korektor to po prostu odlew metalu z wywierconymi tunelami o odpowiedniej średnicy dla przepływu płynu hamulcowego.
czyli tak jak myślałem ahhhh ... jakieś pomysły ? I tak muszę kupić nowe szczeki bo moje mają po 1-3mm ale wątpie że wpadanie ma coś do tego...
Też mi wpadał. Odpowietrzałem kilka razy u kilku osób i było to samo. Wymienione tarcze i klocki przód to samo. W końcu wymieniłem szczęki w bębnach i teraz hamuje normalnie.
patrz bo mi tylko zostały szczęki do wymiany a tak to nowy mam cały układ dobra jutro zamawiam i wymieniam ;] ps. jakie szczeki miały Ej2 bo sprzedawca powiedział mi dwa rodzaje pod bębny 200mm i 180mm ? Bo chwilowo nie mam czym zmierzyć ;/
Camellia Racing
20-01-13, 14:38
www.japancars.ru
Sprawdź po Vin co tam masz u siebie ;)
wyskakuje mi że mojego numeru numeru nie ma xD ale spokojnie dam sobie radę :D
Camellia Racing
21-01-13, 01:03
to sprawdź według:
www.hondapartsnow.com
Panowie nigdzie nie odnajduje mojego Vinu :cool: Czy to może swiadczyć o czymś na grodzi i na blaszce za szybą mam to samo. Czy jak podjade do sklepu z szczęką i bębnem to mi je zmierzy i takie zamówi ?
jeśli kilkukrotnie wciśniesz pedał i przytrzymasz i pedał schodzi to uszczelniacze w pompie przepuszczają ciśnienie z powrotem do zbiorniczka
jeśli zapompujesz pedałem i przytrzymasz i wtedy nie schodzi to są zapowietrzone hamulce.
oczywiście przy założeniu, że nie masz żadnych wycieków;]
wiec tak pompa jest nowa fabrycznie i trzymie, ostatnio mysle czy to moga być juz stare i rozciągniete przewody elastyczne z przodu. Zauważyłem że jak wpadnie to albo hamuje przód albo tył (loteria) To nie jest taka prosta sprawa że odpowietrzyć i bedzie ok męcze siez tym już 6miesięcy a płynu przelałem 10 baniek
konstruktor
25-02-13, 20:36
Panowie nigdzie nie odnajduje mojego Vinu Czy to może swiadczyć o czymś na grodzi i na blaszce za szybą mam to samo.
w portalu:
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php
nie wpisuj vinu tylko podaj dane auta i to wystarczy , do prawidłowego odszukania części.
Czy jak podjade do sklepu z szczęką i bębnem to mi je zmierzy i takie zamówi ?
wystarczy że zmierzysz średnicę bębnów to w sklepie już odpowiedni zestaw dobiorą.
kiedy zauważyłeś że hamulec działa tylko od czasu do czasu?
(po jakich wymianach?)
To nie jest taka prosta sprawa że odpowietrzyć i bedzie ok męcze siez tym już 6miesięcy a płynu przelałem 10 baniek
robiłeś to wg manuala - kolejność odpowietrzania + odpowiednie zakręcenie odpowietrznika?
poza tym temat powinien chyba wylądować w Układzie Jezdnym
Po tym co przezyłem z tymi hamulcami to juznei wiedziałem gdzie to dać xD Dobra problem szczęk sie rozwiazuje bo mam 200mm bęben tak mi wyszlo
kiedyś po wypadku spósciłem cały płyn.
Były zaciski malowane tłoczki lekko spolerowane gumy dobrze włożyłem i nic z nich nie cieknie/ nie poci się
Potem kupiłem tarcze i klocki i sobie to zmontowałem. musiałem też tłoczki z tyłu kupić bo mi sie odpowietrznik urwał
i obpowietrzałem za kazdym razem 6razy all wdł manuala/ standardowo i wgl dosłownie wszystkie kombinacje nie dało to rezultatu pedał do połowy gabka potem hamował a czesto sie zapadał.
kupiłem pompę używaną ale ponoć dobra i zów odpowietrzanie 6 razy za każdym razem nowy płyn.
nie było lepszych rezultatów wiec dałem do mechanika odpowietrzył i powiedział ok, no to jazda próbna i hamulec wpada jeszcze bym sie kur.. o auta rozwalił ;/
potem zbierałem kase i szukałem jak co posprawdzać po padło że pompa padła i faktycznie puszczała, nie trzymałą ciśnienia.
Nazbierałem na nowa 13/16 czyli seria ale nowa z fabryki nie używana. zalałem świezym płynem i do tego jeszcze wymieniłem z tyłu przewody elastycznie bo jeden może był zaplamiony a moze puszczał bo był spocony ;/ Odpowietrzanie i hamulce ok żyleta hamujachoć do połowy miekkie przejechałem sie 5-7km i ani razu nie wpadł :D
Dobra wieżdam do mnie na plac lekko pod górkęmoże 5stopni nachylenie i pierwszy raz wleciał.
Aktualnie na tym sie skończyło wnioski jakei mam to tak hamulec do połowy miekki bo szczeki maja po 1-2mm ;/ (nazbieram kase to je wymienie bo i tak się przyda a moze wyzej będzie łapać.
możliwe że przewody przednie elastyczne sa juz beeeee bo troche były naciagane kolega tak miał raz powiesił na nich zacisk i pedał zmiękł ale mu nie wpadał.
mysle że ich wymiana dałą by dobry rezultat lecz ori kosztuja po120zł szt. to juzlepiej w oplocie Hel za 100zł szt xD no ale mnie nie stać
Aha przewody od pompy do rozdzielacza siły hamowania nowe są. pózniej kolega jezdził ja obserwowałem i tak jak siehamulec zapadł to albo tył abo przód hamował lecz nie wiem czy po skosie czy parą bo nie mogłem stać z dwóch stron auta xD
Aha servo dobre nie syczy jak się odepnie przewód podcisnienia hamulec twardnieje i też sie zapada. pompa po napompowaniu trzymie. brak wycieków.
Pomysły sugestie mile widziane tylko prosze nie pisać żle odpowietrzone ;/ Pozdro
ps. sorry za składnie i braki w przecinkach ale na szybko pisane i w złości xD
ten pedał to Ci tak nagle wpada w podłogę czy po mału schodzi? trochę to wygląda jak by się z jakiegoś powodu zapowietrzał.
Nagle jedziesz deptosz ok, jedziesz deptosz i Takiego Hu.... xD Ps w przewodach nie ma powietrza ;/
Nagle jedziesz deptosz ok, jedziesz deptosz i Takiego Hu.... xD Ps w przewodach nie ma powietrza ;/
dalej nie wiem....
Nagle sie zapada.
Wczoraj sie przejechałem 5km po staniu auta na placu przez jakieś 3 tygodnie i hamulec ani razu sie nie zapadł dopiero tak po tym odcinku zaczoł wpadać w podłogę. Mi to wygląda na to że albo cos gdzies sie zbiera, albo przewody elastyczne pecznieją czy używaniu.
kochani dalej to samo juznei mam sił wszystko nowe pompa przewody potem rpzewody w oplocie na przód klocki i tarcze nowe cylinderki i elastyczne z tylu nowe szczeki i sprezynki nowe nowy plyn brak abs servo dobre zero nieszczelności odpowietrzane 4 razy różnymi metodami i dalej pedał wchodzi w ziemie nei mam juz cierpliwosci ktoś pomoże ?
krystof1994
28-04-14, 20:51
Samoregulatory z tyłu ustaw dobrze i będzie git :)
mówisz ? patrz o tym nie pomyslałem a jak je dobrze ustawić mi jeszcze powiedz mam tak szczeki że ledwo beben idzie nałożyc
krystof1994
28-04-14, 21:27
Podkręć ich troche w lewo, (będziesz widział jak się bębna nie da założyć, albo nie będzie się swobodnie obracać po założeniu to znaczy że za dużo) :) Ważne jest aby zapadkę poprawnie założyć bo będzie się skręcać sam, a łatwo się pomylić.
Camellia Racing
29-04-14, 07:36
Mam przewidzenia czy od ponad roku masz problem z układem hamulcowym?
Jak bym miał korektor wolny przypadkiem to dam znać, można podmienić sprawdzić.
tak dobrze mówisz problem trwa juz bardzo długo ale to tez ze raz jest praca raz nie i zalezy od finansów.
Camellia Racing
29-04-14, 13:17
Podmień serwo, ostatnie co przychodzi mi do głowy.
Grzybohun94
29-04-14, 13:33
Humelix, powiedz mi a sztywne przewody wymieniałeś? Wszystkie łączenia na gwintach są ok, żadnych przetarć nie ma? Bo ewidentnie wygląda jakby się uklad zapowietrzał.. :(
Ten korektor sprawdzales? Moze podmien na jakis inny... Cholera no, ja mam troche zapowietrzony uklad i wiem ze jak postoi to jest sztywno a po 3-5km i kilku hamowaniach juz jest miekki.
Sprawdziłbym kolektor siły hamowania bo podobno może się popsuć, dokładnie nie powiem jakie objawy miał kolega w ej9 ale winny okazał się kolektor.
tak sztywne są wymienione wszystkei co były skorodowane wszystkie końcowki nowe nie ma przetarć. tylko niech mi ktos wytłumaczy jak sprawdzić kolektor siły hamowania ? i co siew nim może popsuć bo gdzieś czytalem ze to jest tylko odlew ? xD Serva bym nie obstawiał bo działa prawidłowo na wylaczonym pedał jest twardszy a na załaczonym troszke opadnie lekko obroty wzrastają z podciśnienia i dziala prawidłowo, powiem tak wszystkie porady co da sie sprawdzić i jakimi metodami zrobiłem i servo było ok pompa puszczała dałem nowa tylko jak sprawdzic ten kolektor ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.