Zobacz pełną wersję : Malowanie komory silnika
Witam! Niedługo z kumplem będziemy malowali u mnie w ej6 komore silnika. Silnik i skrzynia już wyjęta. Czy malował ktoś zostawiając reszte kabli elementów itd czy raczej powinno się wszystko wyjąc żeby jak najlepiej wyszło malowanie? Obawiam się, że jak zostawie pustą komorę silnika to potem tego nie złożę do kupy. Proszę o informacje czy ktoś malował zostawiając reszte wężyków kabli itd w komorze.
Jeśli chcesz pomalowac również okablowanie itp. to możesz zostawic :p
Nie wyglądałoby to zbyt estetycznie. Jak już tak działasz to warto zrobic to fest.
Jakoś nie rozumiem takich pytań na forum… to ma służyć pochwaleniu się, że się maluje komorę czy co?
Jak lubisz tandetę i żeby tylko na pierwszy rzut oka *****iście wyglądało to maluj z kablami, przewodami i co tam zostawiłeś w tej komorze - szesnastka rzuci okiem, nie skuma, ale się posika, że takie *****iste auto. Jak lubisz rzeczy, które są wykonane dokładnie i z należytą starannością (inaczej: zgodnie ze sztuką) to wyjmij wszystko, zrób temu wcześniej zdjęcia, przygotuj i maluj, a na podstawie fot złożysz to później do kupy. Wielka mi filozofia…
Michalll_1991
19-01-13, 22:54
tez sie troche dygalem przed wyciaganiem, porobliem fotki ale przy skladaniu sie nawet nie przydaly, nie ma tam czego pomylic, obadaj tylko dokladnie podlaczenie nagrzewnicy i wyciagaj wszystko
Dzięki Michał, chociaż jedna konkretna odpowiedź.
Pozdr
Temat jak najbardziej świeży dla mnie bo własnie odebrałęm od lakiernika moją ej9. Ja wyciągałem prawie wszystko. Została tylko pompa z wspomagania i skrzynka bezpieczników koło aku ale to spokojnie można okleić żeby fajnie pomalować.
najlepiej przy okazji zrobić jeszcze swapa ja całą komore piaskowałem bo sie rdza pojawiała a nie chciałem szpachlować ale po tym zabiegu musiałem nawet sanki pomalowac i magiel
No ja jestem po swapie z d14z4 na d16z6. Ja nie musiałem piaskowac bo było ok. Teraz zaczyna sie składanie.
też bym nie musial ale na punkcie H mam bzika i chciałem mieć idealnie a u mnie było lilka miejsc z poczatkiem korozji i trzeba by było wyrównać szpachlówka po dokładnym wyczyszczeniu aby nie było nierówności jak wkładasz właśnie silnik pomyśl o wire truck czy jak to sie fachowo zwie wystarczy tylko główną wiązke puścić pod błotnikiem w podłuznice i o wiele lepiej wyglada potem osłona na filtri jest miodzio
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.