Marcel1
17-01-13, 18:35
Cześć Pany.
Kiedyś mówiliście, że nie ma sensu dawać wtrysków od z6 do z4, bo seryjne z z4 wystarczają do 130hp. U mnie sprawa wygląda tak: wkładka simota, ssący 42mm i jest to chyba największy seryjny ssący z naszych 1,4, bo inni mają mniejsze kanały i montują ten od z6, który też ma 42mm. Poza tym mam 421 z z6 i wałek z w3. Można powiedzieć, że powietrza dostaje aż nadto, dlatego myślałem, żeby podlać trochę więcej paliwa. Strojenie to koszt 1000zł, bo ecu, przejsciówki na obd1, program i samo strojenie, dlatego na razie poczekam. Jak myślicie, będzie coś z tego? :p Wiem, że np d 14a3 przy (chyba) serii i wtryskach od z6 było za bogato, ale skoro mam taki "drożny" dolot, to może warto spróbować?
Kiedyś mówiliście, że nie ma sensu dawać wtrysków od z6 do z4, bo seryjne z z4 wystarczają do 130hp. U mnie sprawa wygląda tak: wkładka simota, ssący 42mm i jest to chyba największy seryjny ssący z naszych 1,4, bo inni mają mniejsze kanały i montują ten od z6, który też ma 42mm. Poza tym mam 421 z z6 i wałek z w3. Można powiedzieć, że powietrza dostaje aż nadto, dlatego myślałem, żeby podlać trochę więcej paliwa. Strojenie to koszt 1000zł, bo ecu, przejsciówki na obd1, program i samo strojenie, dlatego na razie poczekam. Jak myślicie, będzie coś z tego? :p Wiem, że np d 14a3 przy (chyba) serii i wtryskach od z6 było za bogato, ale skoro mam taki "drożny" dolot, to może warto spróbować?