Zobacz pełną wersję : Kto ma mocne K20 w civie?
Witam ma ktoś mocne K20 czyli N/A około 300KM??
adas chyba kiedys mial, ale za dlugo to mu nie pochodzilo
aż taki kijowy to silnik? czy jak? bo zastanawiam się nad tym
sacrosaint
16-01-13, 22:20
Adas mial chyba misshifta.. jak masz duży budżet to k20 to najlepsza opcja. A jeszcze lepiej z dolem k24. Uderz do uzytkownika F1le, on duzo wie na ten temat
k20 dabra opcja latają projekty k20 turbo ok 490hp i 5... coś niutona
no ale ja nie chce K serie turbić tylko chce zrobić bardzo szybkie N/A
sacrosaint
16-01-13, 23:14
Jak masz 15tys do zainwestowania to :
1/ Kolektor - tu raczej w FN2 wszyscy używają japońskiej firmy TODA pozbawionej katalizatora, jakość jest bezkonkurencyjna - niestety cena powala, bo płaci się za japoński topowy brand. ~6000PLN
2/ Wydech - tu do wyboru do koloru - cena ok 2000-2500PLN
3/ Dolot - no i tu zabawy jest co niemiara, bo dolotów dobrych do tego auta - nie ma. Injen'a nie każdy lubi, bo wisi ta rura prawie przy asfalcie a co za tym idzie, non-stop się brudzi i kilku osobom z forum udało sie przez to zassać wodę do kolektora ssącego, a jedna osoba miała remont silnika. OEMowy dolot jest OK o ile nie planujesz większych modów, możesz sobie wtedy wkładke filtra co najwyżej zmienić. Zostaje topowy brand MUGEN (~6000PLN) który daje ok 10KM przyrostu.
4/ Hondata FlashPro - to koszt 3500PLN? - teraz juz nie pamietam, bez tego ani rusz, a jak zmieniasz kolektor wydechowy i pozbawiasz auto katalizatora to to po prostu musi być. Strojenie 200$ - niejaki Vit, bo ECU o ile robi świetną robote w kwestiach mechanicznych i są w tym mistrzami i silniki Hondy i nie tylko składają z zamkniętymi oczami i tu SZACUNEK, to niestety strojenia robią szybko i na odwal się i zazwyczaj się to kupy nie trzyma.
Z taki setupem auto powinno wypluc w okolicach 230KM i 230Nm czyli +30KM i +30Nm (szpera też by się już przydała). Niestety dalsze mody są coraz droższe. Następny stage to wałki+sprężynki+przepustnica+kolektor ssący i podbicie stopnia sprężania - 260KM-260Nm i to max co do 2.0L (można jeszcze walczyć, ale raczej ponad 270KM i 270Nm się nie wybije).
Można też tuningować w oparciu o allegro, ale tu raczej stracisz KM niż je zyskasz. To auto ma to do siebie, że nie zadowala się byle lepszym filtrem stożkowym czy głośnym wydechem... :)
Dla przykładu jeden z kolegów wkładając wkładkę filtra powietrza z allegro stracił 40KM!!!!! moc z 230KM spadła do 192KM
Następny stage to K24 lub kompresor - okolice 300-350KM i 300-350Nm
No i najwyższy stage :
K26, albo K24+kompresor - K26 w specyfikacji wolnossącej robi ok 335-340KM, K24+kompresor (zależy jaki) - od 380KM pod 500KM - zależy w której klasie się chcesz trzymać, bo forum jest podzielone, na tych co uważają, że Honda musi zostać wolnossąca (patrz JA :D) oraz na tych co ładują doładowanie do tych aut. Oczywiście zakładamy, że auto jest już wyposażone we wszystko (wydech, wałki, tłoki itp, itd)
Tu rozmawiamy już raczej o wydatkach na poziomie pod 100k PLN
Reszta w dziale TypeR
wysokie ceny widzę prawde mówiąc aż takich sie nie spodziewałem, ale zastanawia mnie jedno.., a mianowice integra type "W1 PROFI" miała 289KM z B18 a widziałem pare sztuk na youtube K20 z blokiem K24 i opisane przeróbki i moc skalowała od 300-320KM jak oni to robią?
300+ z Kserii NA to tak 30k+ pln trzeba szykować na mody.
Stary setup Gaseba. Nadłubane sporo, sporo kasy włożone, a było "tylko" 245km.
Dłubanie NA nigdy nie jest tanie i opłacalne.
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1169&postdays=0&postorder=asc&start=0
dziwne ze gaseb mial tylko 245 koni po takich modach tyle maja seryjne k24 na glowie a2 +wydech + rbc
co z tego ze miał tylko tyle KM? Cyferki to nie wszystko
gaseb
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1169&postdays=0&postorder=asc&start=0
MOC: 245KM/265Nm
decyk
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?148832-EP3-K24-K20-N-A-BOOSTperformance
252KM 260Nm
pranK
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?96932-K24-JDM-White-Coupe/page45
257,4 KM 269,6 Nm
tygrysek k20a rbc,przepustnica ,wydech kolo 260 koni
nie trzeba zmieniać głowy w k24 zeby pękło 240 :)
jesli mowimy o k24a3, bo przy k24a1/4 nie tylko trzeba zmienic glowe ale i tloki, zreszta przy wznisach jakie maja seryjne walki glowica z k24a3 ma lepsze przeplywy niz glowica z k20a
no wiecie Integre z b18 z promotora każdy pamięta a miała 289 w takim razie to już prawdziwi specjaliści wiedzą o co chodzi
tylko tam bylo 2.1l
a zlozenie 300km k-serii w NA to zadne problem, kwestia funduszy
Yotomeczek86
18-01-13, 13:33
Kolega Cougarek w EP3 miał franka K20/K24 w N/A 278KM/276Nm z tego co pamiętam.... Był bardzo grubo pomodzony ten silniczek.. Był w OPT jeszcze za kadencji innego właściciela.. Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno :)
http://www.youtube.com/watch?v=mArLAD9j7Ss
Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno
To już nonsens moim zdaniem. Wolałbym załadować Comptecha i miałbym wiele więcej :D
Yotomeczek86
19-01-13, 01:43
Wiesz, każdy robi jak uważa za słuszne i obiera jakiś cel modyfikacji :) Ja na przykład w swoim przypadku właduje M62 i nie będę się pierdzielił w N/A :)
doladowania sa dla miekkich fajek ;)
czasami ludzie sprzedaja gotowe nowe bloki pod moce 350km za okolice 10tys zielonych (np http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=108566) bo plany im sie zmienily, jesli samochod ma byc tylko do dragu to mozna isc w wal o wiekszym skoku niz 102mm - np 105mm i zorbic k27, do tego ITB lub dolotowy ala IPS + przepustnica z mustanga 80-90mm (kolejene 2-2.5tys dolcow) i jakis kolektor wydechowy na zamowienie okolice 1.5-2tys dolcow, przy tych kosztach, koszty osprzetu silnika juz sa niewielkie, nie mowie juz o *******ach typu ems czy hondata, no i niezapominajac o paliwie, bo to nie pojezdzi nawet na vpower ;)
ewentulnie isc na calosc, ze skrzynia typu dogbox i osprzetem za jedyne 35tys dolcow http://www.dragcartel.com/Product.aspx?id=5&parent=0&cartid=&ref=http%3A//www.dragcartel.com/ProductList.aspx%3Fcartid%3D
oczywiscie po przekroczeniu pewnej granicy koszty rosna juz wykladniczo, ale zrobienie k-serii na 300km jeszcze jest w granicach rozsadku kasowo-mocowego
Kolega Cougarek w EP3 miał franka K20/K24 w N/A 278KM/276Nm z tego co pamiętam.... Był bardzo grubo pomodzony ten silniczek.. Był w OPT jeszcze za kadencji innego właściciela.. Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno
Z tego co pamietam na zlocie szalu nie zrobilo...:) byly niby slabsze ep3, ktore rownie dobrze sie odpychaly
odezwiiji sie do qowaxa poskladal kilka k20 w roznych budach napewno coś pomoże i podpowie
Jak Ci kolego nie wyjdzie z K seria zapraszam do rodzinki H,z serii H22A np.type S masz juz w podstawie 220kucy a 270 co w K jest juz grubym modem,w H jest..dobrym modem:)
Życzę Ci powodzenia jak uważasz, że H22A w tym wieku i na naszym paliwie ma 220 kucy... jak wyjdzie 200 to ja już bym skakał z radości.
270km z H serii nie jest grubym modem? ehe. Zmień hamownie albo tunera albo skończ czytać Andersena.... ;)
chyba kolega LongeR na mala wiedze co do H22 :D zeby zrobic 270hp z H serii trzeba miec worek pieniedzy :D i wcale to takie latwe nie jest :D chodzi mi oczywiscie o N/A.
Mrk od nas z Lublina ma k24/k20 293KM 282Nm.
W Warszawie było i K20 292KM/250NM tak więc wszystko można. I prędzej bym sięgal do K serii z takim dłubaniem niż do mega starej H serii
Do pawla napewno nic nie bede zmienial a juz na pewno nie mam zamiaru sluchac mlodego lamusa z b jak buba,koles takie be to zjadam na sniadanie,a 220 kucy z h serii to nie problem patrz Madmann a i moja niejest gorsza
Do pawla napewno nic nie bede zmienial a juz na pewno nie mam zamiaru sluchac mlodego lamusa z b jak buba,koles takie be to zjadam na sniadanie,a 220 kucy z h serii to nie problem patrz Madmann a i moja niejest gorsza
I co ci z tej k serii jak niutony nie puszcza cie dalej,rownie dobrze mozesz na mocy wyzylowac b16b ale co z tego jak moment slaby tyle w temacie
Kulturka, nie ma co hahaha. Jeżeli głównym aspektem Twojej wysokiej samooceny i *****istości jest to czy Twoje h22 jest szybsze od mojego b18 to hmmmm Musisz mieć *****iste życie hahahahaha. Nie napisałem, że moje B jest szybsze od Twojego H22 (choć kilka H22 zjadłem) Szczerze? sram na to, ale przynajmniej dopóki się nie stawie na kresce to nie wysnuwam z dupy osądów.
A co do niutonów to K24 na pewno ma ich mniej niz h22 ;)
Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie,a jak taki kozak jestes to czemu h serii nie wrzuciles?nie mowiac juz o k,prosta odpowiedz ja ja znam,ale nie bede tego tu poruszal,a na marginesie twoja b seria juz sie przejadla jak wiesz,lub moze nie,kolesie na zagranicznnych forach juz wrzucaja naklejki na swoich civach: b series are for kids,a kreski to ty moze widziales ale te cieniutkie.
A ja tam mam B serii z JRSC i jakoś nie czuje się jak dzieciak.. może Ty miałeś jakieś trudne dzieciństwo?
OmG ale napinka oO
Nie uważasz że to jego sprawa czy sobie wrzuci albo nie h,k serie czy nawet silnik z uj wie czego? Nie popadajmy w paranoję i kompleksy bo idąc tym tokiem myślenia równie dobrze można napisać ze też masz dziadostwo pod maską bo bokser w subaru się lepiej odpycha...
Dobra koniec OT
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
OmG ale napinka oO
równie dobrze można napisać ze też masz dziadostwo pod maską bo bokser w subaru się lepiej odpycha...
Dobra koniec OT
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
x2. Sa duzo szybsze auta niz EG H22:P dajcie koledze sie nacieszyc :P jak to ktos zaspiewal : nic nie moze przeciez wiecznie trwac :D
do jedrusia:To ktory to bokser tak sie odpycha wrx 218 konny?,napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi unique:wole cieszyc sie samochodem w całosci niz tylko czesciami ,moze złozysz z tego co masz jakiegos odpychacza...?
Ktoś tu jakieś mega kompleksy ma :p
Porównywanie h z k raczej nie ma zbyt dużego sensu, wiadomo ze k ja polknie
Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie,a jak taki kozak jestes to czemu h serii nie wrzuciles?nie mowiac juz o k,prosta odpowiedz ja ja znam,ale nie bede tego tu poruszal,a na marginesie twoja b seria juz sie przejadla jak wiesz,lub moze nie,kolesie na zagranicznnych forach juz wrzucaja naklejki na swoich civach: b series are for kids,a kreski to ty moze widziales ale te cieniutkie.
O matko haha :rolleyes:
serii H22A np.type S masz juz w podstawie 220kucy a 270 co w K jest juz grubym modem,w H jest..dobrym modem
Że jak :eek: Hahahha , takie rzeczy tylko w Erze :) H22A7 ma 212KM , wiec malo wiesz o silnikach Hserii. Byla na Forum Hseria w Preludzie zrobiona jakos na 260KM ale to juz bylo cos , wiec nie pierdziel ze w Hserii 270KM to dopiero mody hahhaha
Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie
Jakies kompleksy na tym tle ?
napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi
Dziwne masz podejscie to raz , a dwa zero kultury. Ciekawe czy face to face jestes taki wyszczekany jak ktos Cie objedzie B18 :)
Malo jeszcze chyba widziales , ale zagladalem w Twoj temat , i WCALE bym sie nie bal stanac moim B18 ( ktore sie sklada po B16A) z Twoim H22 , gdzie roznica pojemnosci jest dosc spora wiec nie czaje czemu sie tak czepiasz i unosisz ? Pod glowice B16 mozna wsadzic B20 , tloki w blok , ostre walki i Twoja pomodzona Hserie zje z palcem w Dupie , wiec przestan juz z tymi szczeniackimi zagrywkami ok ?
Jak ja nie lubie czytac postow jak sie trafi taki cwaniak co zjadl wszystkie rozumy , jego auto objedzie wszystko i tak ciagle , zejdz na ziemie pepku swiata :)
EDIT :
MODEL: EG3 1993 Hb
SILNIK:SWAP H22A,świece NGK platin,nowy rozrząd,łapy poliuretan,chłodnica 1.8vti
UKŁAD DOLOTOWY:zimny dolot+stożek,wywalone iab,rozwiercony kolektor dolotowy
UKŁAD WYDECHOWY:full przelot 2.5 cala zakończony tłumikiem oem look
ELEKTRONIKA: p13(3NO) jdm 2w st.+spoon chip
UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia seria,nowe sprzęgło,lekki zamach,nowa pompa sprzęgła
ZAWIESZENIEbniżone HR,stabilizator dół vti,górna rozpórka na kielichy
UKŁAD HAMULCOWY- przód 282mm,wentylowane, swap z Rovera tył swap z vti
BODY-KIT:kierunki ambery lotka spoon style
ŚRODEK: przód fotele z EJ9 reszta seria
CAR-AUDIO: DOHC VTEC
INNE:
MOC:2XX MOMENT:2XX
PLANY:wałki A7,obróbka głowicy
Z tym chipem spoona ( co to wlasciwie ma byc hehe :D ) i przelotem moze masz 210KM i wtedy bym skakal z radosci , faktycznie szal pal :D Tak sie podniecasz i poniżasz innych jak bys zrobil super setup. Nie porownuj tez silnika MADMANa ze swoim , bo jego jest konkretnie porobiony , tutaj nic ciekawego nie widze :)
Wiem ze Hseria to fajny i mocny silnik , ma moment i moc itd ble ble ble sam chcialem go wsadzic dawniej , istnieje troche stereotypow ktore zostaly obalone, ale czasy swietnosci Hserii minely ;)
sacrosaint
17-02-13, 18:27
I kolega niech się wybierze na jakiś pomiar zanim zacznie pisać 2XX/2XX. Widziałem jak h 220/240 nie dała rady b18c6, ale jej właściciel tak samo jest święcie przekonany, że ma najlepszy silnik na świecie. Na śniadanie zjadacie B, później K, na koniec wszystkie rb26dett w okolicy
do jedrusia:To ktory to bokser tak sie odpycha wrx 218 konny?,napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi unique:wole cieszyc sie samochodem w całosci niz tylko czesciami ,moze złozysz z tego co masz jakiegos odpychacza...?
Dobra połykasz mnie na śniadanie i chwała Ci za to oO... a dlaczego sądzisz że nie cieszę się swoim b18? Miałem przyjemność jechać subaru wrx@320 KM to nie powiem w kompleksy można wypaść ale to jest zupełnie inna klasa samochodów. Napisałem tylko swoje zdanie i nie zamierzam nikomu nic udowadniać:o ciesz się swoim autem tak ją się cieszę swoim i tyle
Pozdrawiam
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Że jak :eek: Hahahha , takie rzeczy tylko w Erze :) H22A7 ma 212KM , wiec malo wiesz o silnikach Hserii. Byla na Forum Hseria w Preludzie zrobiona jakos na 260KM ale to juz bylo cos , wiec nie pierdziel ze w Hserii 270KM to dopiero mody hahhaha
Jakies kompleksy na tym tle ?
Dziwne masz podejscie to raz , a dwa zero kultury. Ciekawe czy face to face jestes taki wyszczekany jak ktos Cie objedzie B18 :)
Malo jeszcze chyba widziales , ale zagladalem w Twoj temat , i WCALE bym sie nie bal stanac moim B18 ( ktore sie sklada po B16A) z Twoim H22 , gdzie roznica pojemnosci jest dosc spora wiec nie czaje czemu sie tak czepiasz i unosisz ? Pod glowice B16 mozna wsadzic B20 , tloki w blok , ostre walki i Twoja pomodzona Hserie zje z palcem w Dupie , wiec przestan juz z tymi szczeniackimi zagrywkami ok ?
Jak ja nie lubie czytac postow jak sie trafi taki cwaniak co zjadl wszystkie rozumy , jego auto objedzie wszystko i tak ciagle , zejdz na ziemie pepku swiata :)
EDIT :
MODEL: EG3 1993 Hb
SILNIK:SWAP H22A,świece NGK platin,nowy rozrząd,łapy poliuretan,chłodnica 1.8vti
UKŁAD DOLOTOWY:zimny dolot+stożek,wywalone iab,rozwiercony kolektor dolotowy
UKŁAD WYDECHOWY:full przelot 2.5 cala zakończony tłumikiem oem look
ELEKTRONIKA: p13(3NO) jdm 2w st.+spoon chip
UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia seria,nowe sprzęgło,lekki zamach,nowa pompa sprzęgła
ZAWIESZENIEbniżone HR,stabilizator dół vti,górna rozpórka na kielichy
UKŁAD HAMULCOWY- przód 282mm,wentylowane, swap z Rovera tył swap z vti
BODY-KIT:kierunki ambery lotka spoon style
ŚRODEK: przód fotele z EJ9 reszta seria
CAR-AUDIO: DOHC VTEC
INNE:
MOC:2XX MOMENT:2XX
PLANY:wałki A7,obróbka głowicy
Z tym chipem spoona ( co to wlasciwie ma byc hehe :D ) i przelotem moze masz 210KM i wtedy bym skakal z radosci , faktycznie szal pal :D Tak sie podniecasz i poniżasz innych jak bys zrobil super setup. Nie porownuj tez silnika MADMANa ze swoim , bo jego jest konkretnie porobiony , tutaj nic ciekawego nie widze :)
Wiem ze Hseria to fajny i mocny silnik , ma moment i moc itd ble ble ble sam chcialem go wsadzic dawniej , istnieje troche stereotypow ktore zostaly obalone, ale czasy swietnosci Hserii minely ;)
POLAC MU !!!!:cool:
Sam miałem podobnie napisać, ale mi jako swiezakowi nie wypada :)
Haha wyskakujesz jak Filip z konopi w temacie o mocnym K20 suszysz głowę jakąś gównianą H-serią za 3 koła papieru czując się panem świata i najszybszym we wsi. Zejdź na ziemię i skończ Pan p****** bo to co piszesz nie ma ani sensu, ani ładu, ani składu. H-seria to przerośnięta B-seria z rozwiązaniami technicznymi z lat 80 i o ile dobrze kojarzę z wyjątkową jak na Hondę olejożernością i nietrzymaniem mocy w większościach egzemplarzy i szczerze mówiąc ciężko porównywać to z jeszcze bądź co bądź świeża K-serią z ogromnym potencjałem w NA, jakoś w Polsce nie widać ultra mocnych H-serii, w przeciwieństwie do wszelkiej maści K, a że w stanach czy na innym wypi***** nienormalne dzieciaki wlepiają równie nienormalne naklejki to powodu do spustów nie widzę.
H-serie to sobie można włożyć ktoś kto ma wolne 5k pln, w tym temacie rozbija się o raczej grubszą gotówkę i nieco inne wymagania, niż pchanie starego motoru.
Któryś z użytkowników H-serii w Civicu bardzo fajnie opisał plusy i minusy H przez dłużyszy czas użytkowania i z jego wypowiedzi wcale nie wynikało, że zawsze H>B, więc trochę pokory i szacunku, bo czytając Twoje posty mam wrażenie, że przed chwilą wypuścili Cię z gimbazy na ferie i zamiast wypracowań w szkolnym zeszyciku z nudów płodzisz debilne nic nie wnoszące posty.
tak zeby was tu pogodzic, kazdy silnik ma swoje minusy, nie jestem fanem H i znacznie bardziej wole B ze wzgeledu na prostote tego silnika i duzo lepsze skrzynie biegow, ale patrzac na budowe silnikow k-serii duzo blizej do H niz do B, zreszta z h/f bisi robi 4xx km w NA i H podbnie jak z K mozna zrobic 2.7l, niesety H nigdy nie zdobylo popularnosci ze wzgledu na slabe skrzynie i tuleje z frm;
p.s.
jakbym byl modem to bym tu sypnal kilka warnow i zamknal temat
_,/_h>H
Macius jestes tak samo niedojXxxny jak ten..macius z klanu,tyle mam ci znawco wszechswiata do powiedzenia.
Starczy tych pyskówek ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.