PDA

Zobacz pełną wersję : Kto ma mocne K20 w civie?



AdiCrx
16-01-13, 21:44
Witam ma ktoś mocne K20 czyli N/A około 300KM??

crxd16
16-01-13, 21:54
adas chyba kiedys mial, ale za dlugo to mu nie pochodzilo

AdiCrx
16-01-13, 22:05
aż taki kijowy to silnik? czy jak? bo zastanawiam się nad tym

sacrosaint
16-01-13, 22:20
Adas mial chyba misshifta.. jak masz duży budżet to k20 to najlepsza opcja. A jeszcze lepiej z dolem k24. Uderz do uzytkownika F1le, on duzo wie na ten temat

kula
16-01-13, 22:42
k20 dabra opcja latają projekty k20 turbo ok 490hp i 5... coś niutona

AdiCrx
16-01-13, 23:07
no ale ja nie chce K serie turbić tylko chce zrobić bardzo szybkie N/A

sacrosaint
16-01-13, 23:14
Jak masz 15tys do zainwestowania to :

1/ Kolektor - tu raczej w FN2 wszyscy używają japońskiej firmy TODA pozbawionej katalizatora, jakość jest bezkonkurencyjna - niestety cena powala, bo płaci się za japoński topowy brand. ~6000PLN
2/ Wydech - tu do wyboru do koloru - cena ok 2000-2500PLN
3/ Dolot - no i tu zabawy jest co niemiara, bo dolotów dobrych do tego auta - nie ma. Injen'a nie każdy lubi, bo wisi ta rura prawie przy asfalcie a co za tym idzie, non-stop się brudzi i kilku osobom z forum udało sie przez to zassać wodę do kolektora ssącego, a jedna osoba miała remont silnika. OEMowy dolot jest OK o ile nie planujesz większych modów, możesz sobie wtedy wkładke filtra co najwyżej zmienić. Zostaje topowy brand MUGEN (~6000PLN) który daje ok 10KM przyrostu.
4/ Hondata FlashPro - to koszt 3500PLN? - teraz juz nie pamietam, bez tego ani rusz, a jak zmieniasz kolektor wydechowy i pozbawiasz auto katalizatora to to po prostu musi być. Strojenie 200$ - niejaki Vit, bo ECU o ile robi świetną robote w kwestiach mechanicznych i są w tym mistrzami i silniki Hondy i nie tylko składają z zamkniętymi oczami i tu SZACUNEK, to niestety strojenia robią szybko i na odwal się i zazwyczaj się to kupy nie trzyma.

Z taki setupem auto powinno wypluc w okolicach 230KM i 230Nm czyli +30KM i +30Nm (szpera też by się już przydała). Niestety dalsze mody są coraz droższe. Następny stage to wałki+sprężynki+przepustnica+kolektor ssący i podbicie stopnia sprężania - 260KM-260Nm i to max co do 2.0L (można jeszcze walczyć, ale raczej ponad 270KM i 270Nm się nie wybije).

Można też tuningować w oparciu o allegro, ale tu raczej stracisz KM niż je zyskasz. To auto ma to do siebie, że nie zadowala się byle lepszym filtrem stożkowym czy głośnym wydechem... :)

Dla przykładu jeden z kolegów wkładając wkładkę filtra powietrza z allegro stracił 40KM!!!!! moc z 230KM spadła do 192KM

Następny stage to K24 lub kompresor - okolice 300-350KM i 300-350Nm

No i najwyższy stage :

K26, albo K24+kompresor - K26 w specyfikacji wolnossącej robi ok 335-340KM, K24+kompresor (zależy jaki) - od 380KM pod 500KM - zależy w której klasie się chcesz trzymać, bo forum jest podzielone, na tych co uważają, że Honda musi zostać wolnossąca (patrz JA :D) oraz na tych co ładują doładowanie do tych aut. Oczywiście zakładamy, że auto jest już wyposażone we wszystko (wydech, wałki, tłoki itp, itd)

Tu rozmawiamy już raczej o wydatkach na poziomie pod 100k PLN

Reszta w dziale TypeR

AdiCrx
16-01-13, 23:29
wysokie ceny widzę prawde mówiąc aż takich sie nie spodziewałem, ale zastanawia mnie jedno.., a mianowice integra type "W1 PROFI" miała 289KM z B18 a widziałem pare sztuk na youtube K20 z blokiem K24 i opisane przeróbki i moc skalowała od 300-320KM jak oni to robią?

maciu$
17-01-13, 00:02
300+ z Kserii NA to tak 30k+ pln trzeba szykować na mody.
Stary setup Gaseba. Nadłubane sporo, sporo kasy włożone, a było "tylko" 245km.
Dłubanie NA nigdy nie jest tanie i opłacalne.
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1169&postdays=0&postorder=asc&start=0

Tommi01
17-01-13, 15:09
dziwne ze gaseb mial tylko 245 koni po takich modach tyle maja seryjne k24 na glowie a2 +wydech + rbc

bkrawczy
17-01-13, 15:34
co z tego ze miał tylko tyle KM? Cyferki to nie wszystko

Tommi01
17-01-13, 17:00
gaseb
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1169&postdays=0&postorder=asc&start=0
MOC: 245KM/265Nm

decyk
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?148832-EP3-K24-K20-N-A-BOOSTperformance
252KM 260Nm

pranK
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?96932-K24-JDM-White-Coupe/page45
257,4 KM 269,6 Nm

tygrysek k20a rbc,przepustnica ,wydech kolo 260 koni

analogue
17-01-13, 19:06
nie trzeba zmieniać głowy w k24 zeby pękło 240 :)

crxd16
17-01-13, 19:49
jesli mowimy o k24a3, bo przy k24a1/4 nie tylko trzeba zmienic glowe ale i tloki, zreszta przy wznisach jakie maja seryjne walki glowica z k24a3 ma lepsze przeplywy niz glowica z k20a

AdiCrx
18-01-13, 12:48
no wiecie Integre z b18 z promotora każdy pamięta a miała 289 w takim razie to już prawdziwi specjaliści wiedzą o co chodzi

crxd16
18-01-13, 13:05
tylko tam bylo 2.1l
a zlozenie 300km k-serii w NA to zadne problem, kwestia funduszy

Yotomeczek86
18-01-13, 13:33
Kolega Cougarek w EP3 miał franka K20/K24 w N/A 278KM/276Nm z tego co pamiętam.... Był bardzo grubo pomodzony ten silniczek.. Był w OPT jeszcze za kadencji innego właściciela.. Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno :)

http://www.youtube.com/watch?v=mArLAD9j7Ss

Lucas.FK2
19-01-13, 00:43
Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno

To już nonsens moim zdaniem. Wolałbym załadować Comptecha i miałbym wiele więcej :D

Yotomeczek86
19-01-13, 01:43
Wiesz, każdy robi jak uważa za słuszne i obiera jakiś cel modyfikacji :) Ja na przykład w swoim przypadku właduje M62 i nie będę się pierdzielił w N/A :)

crxd16
19-01-13, 11:23
doladowania sa dla miekkich fajek ;)
czasami ludzie sprzedaja gotowe nowe bloki pod moce 350km za okolice 10tys zielonych (np http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=108566) bo plany im sie zmienily, jesli samochod ma byc tylko do dragu to mozna isc w wal o wiekszym skoku niz 102mm - np 105mm i zorbic k27, do tego ITB lub dolotowy ala IPS + przepustnica z mustanga 80-90mm (kolejene 2-2.5tys dolcow) i jakis kolektor wydechowy na zamowienie okolice 1.5-2tys dolcow, przy tych kosztach, koszty osprzetu silnika juz sa niewielkie, nie mowie juz o *******ach typu ems czy hondata, no i niezapominajac o paliwie, bo to nie pojezdzi nawet na vpower ;)
ewentulnie isc na calosc, ze skrzynia typu dogbox i osprzetem za jedyne 35tys dolcow http://www.dragcartel.com/Product.aspx?id=5&parent=0&cartid=&ref=http%3A//www.dragcartel.com/ProductList.aspx%3Fcartid%3D

oczywiscie po przekroczeniu pewnej granicy koszty rosna juz wykladniczo, ale zrobienie k-serii na 300km jeszcze jest w granicach rozsadku kasowo-mocowego

analogue
20-01-13, 14:42
Kolega Cougarek w EP3 miał franka K20/K24 w N/A 278KM/276Nm z tego co pamiętam.... Był bardzo grubo pomodzony ten silniczek.. Był w OPT jeszcze za kadencji innego właściciela.. Ale żeby wykrzesać taką moc to worek kasy na pewno

Z tego co pamietam na zlocie szalu nie zrobilo...:) byly niby slabsze ep3, ktore rownie dobrze sie odpychaly

Macias_OS
20-01-13, 22:02
odezwiiji sie do qowaxa poskladal kilka k20 w roznych budach napewno coś pomoże i podpowie

LongeR
15-02-13, 00:29
Jak Ci kolego nie wyjdzie z K seria zapraszam do rodzinki H,z serii H22A np.type S masz juz w podstawie 220kucy a 270 co w K jest juz grubym modem,w H jest..dobrym modem:)

lozek
16-02-13, 01:00
Życzę Ci powodzenia jak uważasz, że H22A w tym wieku i na naszym paliwie ma 220 kucy... jak wyjdzie 200 to ja już bym skakał z radości.

270km z H serii nie jest grubym modem? ehe. Zmień hamownie albo tunera albo skończ czytać Andersena.... ;)

unique20
16-02-13, 01:06
chyba kolega LongeR na mala wiedze co do H22 :D zeby zrobic 270hp z H serii trzeba miec worek pieniedzy :D i wcale to takie latwe nie jest :D chodzi mi oczywiscie o N/A.

Calypso
16-02-13, 14:55
Mrk od nas z Lublina ma k24/k20 293KM 282Nm.

lozek
16-02-13, 15:01
W Warszawie było i K20 292KM/250NM tak więc wszystko można. I prędzej bym sięgal do K serii z takim dłubaniem niż do mega starej H serii

LongeR
16-02-13, 19:02
Do pawla napewno nic nie bede zmienial a juz na pewno nie mam zamiaru sluchac mlodego lamusa z b jak buba,koles takie be to zjadam na sniadanie,a 220 kucy z h serii to nie problem patrz Madmann a i moja niejest gorsza

Do pawla napewno nic nie bede zmienial a juz na pewno nie mam zamiaru sluchac mlodego lamusa z b jak buba,koles takie be to zjadam na sniadanie,a 220 kucy z h serii to nie problem patrz Madmann a i moja niejest gorsza

I co ci z tej k serii jak niutony nie puszcza cie dalej,rownie dobrze mozesz na mocy wyzylowac b16b ale co z tego jak moment slaby tyle w temacie

lozek
17-02-13, 02:22
Kulturka, nie ma co hahaha. Jeżeli głównym aspektem Twojej wysokiej samooceny i *****istości jest to czy Twoje h22 jest szybsze od mojego b18 to hmmmm Musisz mieć *****iste życie hahahahaha. Nie napisałem, że moje B jest szybsze od Twojego H22 (choć kilka H22 zjadłem) Szczerze? sram na to, ale przynajmniej dopóki się nie stawie na kresce to nie wysnuwam z dupy osądów.

A co do niutonów to K24 na pewno ma ich mniej niz h22 ;)

LongeR
17-02-13, 09:59
Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie,a jak taki kozak jestes to czemu h serii nie wrzuciles?nie mowiac juz o k,prosta odpowiedz ja ja znam,ale nie bede tego tu poruszal,a na marginesie twoja b seria juz sie przejadla jak wiesz,lub moze nie,kolesie na zagranicznnych forach juz wrzucaja naklejki na swoich civach: b series are for kids,a kreski to ty moze widziales ale te cieniutkie.

Timo-hg
17-02-13, 10:07
A ja tam mam B serii z JRSC i jakoś nie czuje się jak dzieciak.. może Ty miałeś jakieś trudne dzieciństwo?

Jedras
17-02-13, 10:11
OmG ale napinka oO
Nie uważasz że to jego sprawa czy sobie wrzuci albo nie h,k serie czy nawet silnik z uj wie czego? Nie popadajmy w paranoję i kompleksy bo idąc tym tokiem myślenia równie dobrze można napisać ze też masz dziadostwo pod maską bo bokser w subaru się lepiej odpycha...

Dobra koniec OT

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

unique20
17-02-13, 11:15
OmG ale napinka oO
równie dobrze można napisać ze też masz dziadostwo pod maską bo bokser w subaru się lepiej odpycha...

Dobra koniec OT

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

x2. Sa duzo szybsze auta niz EG H22:P dajcie koledze sie nacieszyc :P jak to ktos zaspiewal : nic nie moze przeciez wiecznie trwac :D

LongeR
17-02-13, 14:20
do jedrusia:To ktory to bokser tak sie odpycha wrx 218 konny?,napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi unique:wole cieszyc sie samochodem w całosci niz tylko czesciami ,moze złozysz z tego co masz jakiegos odpychacza...?

raczas
17-02-13, 16:25
Ktoś tu jakieś mega kompleksy ma :p
Porównywanie h z k raczej nie ma zbyt dużego sensu, wiadomo ze k ja polknie

syndrom
17-02-13, 17:41
Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie,a jak taki kozak jestes to czemu h serii nie wrzuciles?nie mowiac juz o k,prosta odpowiedz ja ja znam,ale nie bede tego tu poruszal,a na marginesie twoja b seria juz sie przejadla jak wiesz,lub moze nie,kolesie na zagranicznnych forach juz wrzucaja naklejki na swoich civach: b series are for kids,a kreski to ty moze widziales ale te cieniutkie.

O matko haha :rolleyes:

karamba
17-02-13, 17:45
serii H22A np.type S masz juz w podstawie 220kucy a 270 co w K jest juz grubym modem,w H jest..dobrym modem

Że jak :eek: Hahahha , takie rzeczy tylko w Erze :) H22A7 ma 212KM , wiec malo wiesz o silnikach Hserii. Byla na Forum Hseria w Preludzie zrobiona jakos na 260KM ale to juz bylo cos , wiec nie pierdziel ze w Hserii 270KM to dopiero mody hahhaha


Ha zjadles jasne wy z b serii macie wybujala wyobraznie nawet k zjadacie
Jakies kompleksy na tym tle ?



napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi


Dziwne masz podejscie to raz , a dwa zero kultury. Ciekawe czy face to face jestes taki wyszczekany jak ktos Cie objedzie B18 :)
Malo jeszcze chyba widziales , ale zagladalem w Twoj temat , i WCALE bym sie nie bal stanac moim B18 ( ktore sie sklada po B16A) z Twoim H22 , gdzie roznica pojemnosci jest dosc spora wiec nie czaje czemu sie tak czepiasz i unosisz ? Pod glowice B16 mozna wsadzic B20 , tloki w blok , ostre walki i Twoja pomodzona Hserie zje z palcem w Dupie , wiec przestan juz z tymi szczeniackimi zagrywkami ok ?

Jak ja nie lubie czytac postow jak sie trafi taki cwaniak co zjadl wszystkie rozumy , jego auto objedzie wszystko i tak ciagle , zejdz na ziemie pepku swiata :)






EDIT :

MODEL: EG3 1993 Hb

SILNIK:SWAP H22A,świece NGK platin,nowy rozrząd,łapy poliuretan,chłodnica 1.8vti

UKŁAD DOLOTOWY:zimny dolot+stożek,wywalone iab,rozwiercony kolektor dolotowy

UKŁAD WYDECHOWY:full przelot 2.5 cala zakończony tłumikiem oem look
ELEKTRONIKA: p13(3NO) jdm 2w st.+spoon chip

UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia seria,nowe sprzęgło,lekki zamach,nowa pompa sprzęgła

ZAWIESZENIEbniżone HR,stabilizator dół vti,górna rozpórka na kielichy

UKŁAD HAMULCOWY- przód 282mm,wentylowane, swap z Rovera tył swap z vti

BODY-KIT:kierunki ambery lotka spoon style

ŚRODEK: przód fotele z EJ9 reszta seria

CAR-AUDIO: DOHC VTEC

INNE:

MOC:2XX MOMENT:2XX
PLANY:wałki A7,obróbka głowicy



Z tym chipem spoona ( co to wlasciwie ma byc hehe :D ) i przelotem moze masz 210KM i wtedy bym skakal z radosci , faktycznie szal pal :D Tak sie podniecasz i poniżasz innych jak bys zrobil super setup. Nie porownuj tez silnika MADMANa ze swoim , bo jego jest konkretnie porobiony , tutaj nic ciekawego nie widze :)

Wiem ze Hseria to fajny i mocny silnik , ma moment i moc itd ble ble ble sam chcialem go wsadzic dawniej , istnieje troche stereotypow ktore zostaly obalone, ale czasy swietnosci Hserii minely ;)

sacrosaint
17-02-13, 18:27
I kolega niech się wybierze na jakiś pomiar zanim zacznie pisać 2XX/2XX. Widziałem jak h 220/240 nie dała rady b18c6, ale jej właściciel tak samo jest święcie przekonany, że ma najlepszy silnik na świecie. Na śniadanie zjadacie B, później K, na koniec wszystkie rb26dett w okolicy

Jedras
17-02-13, 18:57
do jedrusia:To ktory to bokser tak sie odpycha wrx 218 konny?,napewno lepiej sie odpycha niz twoje b18,a na zywo pare widziałem i szału nie robia(b18)do kolegi unique:wole cieszyc sie samochodem w całosci niz tylko czesciami ,moze złozysz z tego co masz jakiegos odpychacza...?

Dobra połykasz mnie na śniadanie i chwała Ci za to oO... a dlaczego sądzisz że nie cieszę się swoim b18? Miałem przyjemność jechać subaru wrx@320 KM to nie powiem w kompleksy można wypaść ale to jest zupełnie inna klasa samochodów. Napisałem tylko swoje zdanie i nie zamierzam nikomu nic udowadniać:o ciesz się swoim autem tak ją się cieszę swoim i tyle

Pozdrawiam

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

unique20
17-02-13, 19:04
Że jak :eek: Hahahha , takie rzeczy tylko w Erze :) H22A7 ma 212KM , wiec malo wiesz o silnikach Hserii. Byla na Forum Hseria w Preludzie zrobiona jakos na 260KM ale to juz bylo cos , wiec nie pierdziel ze w Hserii 270KM to dopiero mody hahhaha


Jakies kompleksy na tym tle ?





Dziwne masz podejscie to raz , a dwa zero kultury. Ciekawe czy face to face jestes taki wyszczekany jak ktos Cie objedzie B18 :)
Malo jeszcze chyba widziales , ale zagladalem w Twoj temat , i WCALE bym sie nie bal stanac moim B18 ( ktore sie sklada po B16A) z Twoim H22 , gdzie roznica pojemnosci jest dosc spora wiec nie czaje czemu sie tak czepiasz i unosisz ? Pod glowice B16 mozna wsadzic B20 , tloki w blok , ostre walki i Twoja pomodzona Hserie zje z palcem w Dupie , wiec przestan juz z tymi szczeniackimi zagrywkami ok ?

Jak ja nie lubie czytac postow jak sie trafi taki cwaniak co zjadl wszystkie rozumy , jego auto objedzie wszystko i tak ciagle , zejdz na ziemie pepku swiata :)






EDIT :

MODEL: EG3 1993 Hb

SILNIK:SWAP H22A,świece NGK platin,nowy rozrząd,łapy poliuretan,chłodnica 1.8vti

UKŁAD DOLOTOWY:zimny dolot+stożek,wywalone iab,rozwiercony kolektor dolotowy

UKŁAD WYDECHOWY:full przelot 2.5 cala zakończony tłumikiem oem look
ELEKTRONIKA: p13(3NO) jdm 2w st.+spoon chip

UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia seria,nowe sprzęgło,lekki zamach,nowa pompa sprzęgła

ZAWIESZENIEbniżone HR,stabilizator dół vti,górna rozpórka na kielichy

UKŁAD HAMULCOWY- przód 282mm,wentylowane, swap z Rovera tył swap z vti

BODY-KIT:kierunki ambery lotka spoon style

ŚRODEK: przód fotele z EJ9 reszta seria

CAR-AUDIO: DOHC VTEC

INNE:

MOC:2XX MOMENT:2XX
PLANY:wałki A7,obróbka głowicy



Z tym chipem spoona ( co to wlasciwie ma byc hehe :D ) i przelotem moze masz 210KM i wtedy bym skakal z radosci , faktycznie szal pal :D Tak sie podniecasz i poniżasz innych jak bys zrobil super setup. Nie porownuj tez silnika MADMANa ze swoim , bo jego jest konkretnie porobiony , tutaj nic ciekawego nie widze :)

Wiem ze Hseria to fajny i mocny silnik , ma moment i moc itd ble ble ble sam chcialem go wsadzic dawniej , istnieje troche stereotypow ktore zostaly obalone, ale czasy swietnosci Hserii minely ;)

POLAC MU !!!!:cool:

Sam miałem podobnie napisać, ale mi jako swiezakowi nie wypada :)

maciu$
17-02-13, 19:09
Haha wyskakujesz jak Filip z konopi w temacie o mocnym K20 suszysz głowę jakąś gównianą H-serią za 3 koła papieru czując się panem świata i najszybszym we wsi. Zejdź na ziemię i skończ Pan p****** bo to co piszesz nie ma ani sensu, ani ładu, ani składu. H-seria to przerośnięta B-seria z rozwiązaniami technicznymi z lat 80 i o ile dobrze kojarzę z wyjątkową jak na Hondę olejożernością i nietrzymaniem mocy w większościach egzemplarzy i szczerze mówiąc ciężko porównywać to z jeszcze bądź co bądź świeża K-serią z ogromnym potencjałem w NA, jakoś w Polsce nie widać ultra mocnych H-serii, w przeciwieństwie do wszelkiej maści K, a że w stanach czy na innym wypi***** nienormalne dzieciaki wlepiają równie nienormalne naklejki to powodu do spustów nie widzę.
H-serie to sobie można włożyć ktoś kto ma wolne 5k pln, w tym temacie rozbija się o raczej grubszą gotówkę i nieco inne wymagania, niż pchanie starego motoru.
Któryś z użytkowników H-serii w Civicu bardzo fajnie opisał plusy i minusy H przez dłużyszy czas użytkowania i z jego wypowiedzi wcale nie wynikało, że zawsze H>B, więc trochę pokory i szacunku, bo czytając Twoje posty mam wrażenie, że przed chwilą wypuścili Cię z gimbazy na ferie i zamiast wypracowań w szkolnym zeszyciku z nudów płodzisz debilne nic nie wnoszące posty.

crxd16
17-02-13, 19:25
tak zeby was tu pogodzic, kazdy silnik ma swoje minusy, nie jestem fanem H i znacznie bardziej wole B ze wzgeledu na prostote tego silnika i duzo lepsze skrzynie biegow, ale patrzac na budowe silnikow k-serii duzo blizej do H niz do B, zreszta z h/f bisi robi 4xx km w NA i H podbnie jak z K mozna zrobic 2.7l, niesety H nigdy nie zdobylo popularnosci ze wzgledu na slabe skrzynie i tuleje z frm;
p.s.
jakbym byl modem to bym tu sypnal kilka warnow i zamknal temat

LongeR
17-02-13, 23:27
_,/_h>H

Macius jestes tak samo niedojXxxny jak ten..macius z klanu,tyle mam ci znawco wszechswiata do powiedzenia.

TeeS1975
18-02-13, 00:02
Starczy tych pyskówek ...