Jawoks
16-01-13, 19:38
Civic VIgen 99r d14z2
Ostatnio miałem problem z temperaturą silnika - na postoju był rozgrzany (nie wiem czy nie za duża temp: zdjęcie), a jadąc ze stałą prędkością np. 70kmh temp. spada do 1/3 w skali temp silnika. Dziś wymieniłem termostat wraz z płynem chłodniczym, wszystko niby ok (sprawdzałem jak narazie auto na postoju, aż do momentu włączenia się wentylatora) i pierwsze, co to wydaje mi się, że temperatura wg wskazówki jest troszkę za wysoko (tak samo było przed wyminą termostatu):
http://img708.imageshack.us/img708/2329/imag0195lv.jpg
U kolegi w VIgen ta wskazówka jest idealnie w poziomie, u mnie jest troszkę wyżej - ale trzyma tą wartość. Czy jest ok?
Co do objawów, to przez wyminą termostatu spalanie na trasie wyniosło 5,4L/100, a w mieście troszkę ponad 12L/100km, także to chyba jeden z objawów walniętego termostatu?
Ostatnio miałem problem z temperaturą silnika - na postoju był rozgrzany (nie wiem czy nie za duża temp: zdjęcie), a jadąc ze stałą prędkością np. 70kmh temp. spada do 1/3 w skali temp silnika. Dziś wymieniłem termostat wraz z płynem chłodniczym, wszystko niby ok (sprawdzałem jak narazie auto na postoju, aż do momentu włączenia się wentylatora) i pierwsze, co to wydaje mi się, że temperatura wg wskazówki jest troszkę za wysoko (tak samo było przed wyminą termostatu):
http://img708.imageshack.us/img708/2329/imag0195lv.jpg
U kolegi w VIgen ta wskazówka jest idealnie w poziomie, u mnie jest troszkę wyżej - ale trzyma tą wartość. Czy jest ok?
Co do objawów, to przez wyminą termostatu spalanie na trasie wyniosło 5,4L/100, a w mieście troszkę ponad 12L/100km, także to chyba jeden z objawów walniętego termostatu?