dominik19
03-11-07, 14:26
Witam,
mam problem. Posiadam civa z LPG. Od początku miałem strasznie wysokie obroty na gazie ok 1800 na benzynie troszkę mniejsze. Zajechałem raz do pierwszego lepszego mechanika ten odłączył mi coś i obroty były już prawidłowe. Trochę tutaj poczytałem i dowiedziałem się że odłączył mi on silniczek krokowy. Tylko teraz mam taki problem że mogę jeździć tylko na gazie a na benzynie ciągle świeci mi kontrolka pomarańczowa to chyba "check engine" i więcej niż 2500 tys obrotów nie pociągnie bo się dławi :/
Gadałem z jednym mechanikiem mówił żebym wymienił silniczek krokowy i wszystko będzie ok. Jak narazie silniczek tylko przeczyściłem i nie pomogło. I pytanie czy to na pewno wszystko wina tego silniczka??
aha nie wiem czy to też jest z tym powiązane, ale z ciepłym silnikiem hania odpala mi dobiero za piątym nawet 6 razem. Dodam, że przelutowałem przekaźnik i dalej to samo.
pzdr
mam problem. Posiadam civa z LPG. Od początku miałem strasznie wysokie obroty na gazie ok 1800 na benzynie troszkę mniejsze. Zajechałem raz do pierwszego lepszego mechanika ten odłączył mi coś i obroty były już prawidłowe. Trochę tutaj poczytałem i dowiedziałem się że odłączył mi on silniczek krokowy. Tylko teraz mam taki problem że mogę jeździć tylko na gazie a na benzynie ciągle świeci mi kontrolka pomarańczowa to chyba "check engine" i więcej niż 2500 tys obrotów nie pociągnie bo się dławi :/
Gadałem z jednym mechanikiem mówił żebym wymienił silniczek krokowy i wszystko będzie ok. Jak narazie silniczek tylko przeczyściłem i nie pomogło. I pytanie czy to na pewno wszystko wina tego silniczka??
aha nie wiem czy to też jest z tym powiązane, ale z ciepłym silnikiem hania odpala mi dobiero za piątym nawet 6 razem. Dodam, że przelutowałem przekaźnik i dalej to samo.
pzdr