Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Reperaturka zacisku hamulcowego

Frydzio
02-11-07, 22:22
witam

Jestem zielony w sprawach mechaniki, wiec spytam tutaj. Wymieniałem dzisiaj z kumplem, a właściwie on wymieniał, klocki hamulcowe (przód;-) i tu mam pytanie. Podczas wymiany kumpel zauważył że guma/gumowa uszczelka/taki gumowy okrąg jest pęknięty.

Głupi byłem, ze sie zaraz nie spytałem, a jako ze na prawde sie na tym nie znam, to jak widzicie nie potrafie nawet zlokalizowac gdzie jest ta guma, ani jakie ma zadanie, wiem tylko ze ma zwiazek z wymiana klockow i widac ja przy wykonywaniu tej czynnosci.

moze ktos wie gdzie jej szukac i za co jest odpowiedzialna?

fryzjereczek
02-11-07, 22:52
moze chodzi ci o gume wokoło tłoczka w zacisku????

Frydzio
02-11-07, 23:04
całkiem możliwe, jesli tam nic innego podobnego nie ma to zapewne tak, zdjecia pewnie ciezko znalezc ;( czy takie cos dostane w sklepie czy aso?

ok czytalem ze chronia one przed dostawaniem sie syfu

Bodzlo
02-11-07, 23:36
całkiem możliwe, jesli tam nic innego podobnego nie ma to zapewne tak, zdjecia pewnie ciezko znalezc ;( czy takie cos dostane w sklepie czy aso?

ok czytalem ze chronia one przed dostawaniem sie syfu

Prosze (http://www.lewian.com.pl/oferta.php?id=Autofren)

Dostaniesz to w Intercarsie , Intertim pewnie japomoto też ma :)

Frydzio
02-11-07, 23:48
super :D jutro to sobie sprawie, tylko mam pytanie:

wystarczy kupić gumki, nie musze kupowac reperaturek zacisku? i czy trzeba odpowietrzać ? na kilku forach tak czytałem?

jeszcze raz dzieki :D

http://moto.sklep.pl/index.php?modules=magazyn&action=show&o=113050

Bodzlo
02-11-07, 23:54
super :D jutro to sobie sprawie, tylko mam pytanie:

wystarczy kupić gumki, nie musze kupowac reperaturek zacisku? i czy trzeba odpowietrzać ? na kilku forach tak czytałem?

jeszcze raz dzieki :D

zazwyczaj w kaplecie jest cały zestaw do zacisku , gómki przy mocowaniu do tłoczka i uszczlnienie tłoczka .