Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ściąga przód w lewo przy hamowaniu



palermo444
13-01-13, 21:05
Witam mam problem tego typu że podczas hamowania. Awet lekkiego odrazu czuć jak przód zaczyna uciekać w lewo po czym przy puszczeniu hamulca wraca od czego zacząć sprawdzanie co jest przyczyną lub co może być odpowoedzialne za to

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Michał102
13-01-13, 21:10
Nierówno biorące hamulce, wybite tuleje wahacza. Przy gwałtowniejszym przyspieszaniu też ściąga?

juszek
13-01-13, 21:19
Któryś tłoczek hamulcowy potrzebuje renowacji. Samochód stał dłuższy moment nie używany ?

damian.n
13-01-13, 23:43
może wystarczy zmienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć uklad...

kruczekvu
14-01-13, 00:07
może wystarczy zmienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć uklad...
Jeśli dawno nie było to robione to przyda się
Ale tutaj to raczej któryś zacisk stoi albo i sam wózek
Rozebrać
Przeczyścić
I powinno być dobrze

damian.n
14-01-13, 00:21
Rozebrać
Przeczyścić
I powinno być dobrze

to w sumie taka podstawa i po tym odpowietrzyć i powinno śmigać ;-)

CRX1
14-01-13, 00:31
Sprawdż prawy zacisk,jak będzie ok,to sprawdzasz tulejki wachaczy w lewym zawieszeniu

Czechu
14-01-13, 09:10
mi pomogła wymiana klocków bo już był ich koniec. i ważne żeby sprawnie klocki poruszały się po prowadnicy bo tez to może być objaw nierównego hamowania

palermo444
14-01-13, 09:21
A jesli tuleki to może być to tulejka w lewym górnym wahacza jak ja ostatnio widziałem to nie była za ładna

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

skolopendra
14-01-13, 10:29
a poszukać nie łaska:cool:

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?21852-%A6ci%B1ganie-auta-u-mnie-w-prawo&highlight=sci%B1ga+lewo

Humelix
16-01-13, 19:15
To ja Ci powiem ze ja tak miałem jak mi padła sekcja na pompie i mnie sciągało ale podobno u nas pompa działa na skos i nie powinno się tak robić?, zobacz tłoczki , sworznie, zbierznośc, stan opon. Pozdro
Ja po wymianie tych rzeczy jadę idealnie prosto :D

palermo444
16-01-13, 19:59
zauważyłem ze mam rozdup..... sworzeń górny od strony kierowcy możliwe ze to on jest za to odpowiedzialny

Humelix
16-01-13, 21:47
Może być nie droga rzecz a i łatwa w wymianie stary młotkiej wybijasz bo nie szkoda a nowy od tyłu też młotkiem wbijasz powoli az do końca zabezpieczasz chyba segerem i powinno ustac ściąganie. ja za 555 dałem jakoś 60zł

palermo444
17-01-13, 12:42
ja za 555 60zł

???? :-)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Czechu
17-01-13, 19:52
555 to marka produkująca sworznie :) Przy zakładaniu sworznia warto zdjąć te osłony gumowe.Ja zakładałem z załozonymi i rozciełem gumę. warto również sprawdzić pozostałe sworznie

kruczekvu
18-01-13, 18:11
Przy zakładaniu sworznia warto zdjąć te osłony gumowe.
Nawet trzeba
Osobiście to do każdego jeszcze sworznia daję kilka kropel oleju i dokładam smaru
Każdy sworzeń który zmieniłem w najróżniejszych autach żyje do dziś
Czyli krótka zasada się kłania
Kto smaruje ten jedzie :)

palermo444
23-01-13, 10:21
Preblem sporo się poprawił po wymianie klocków na nowe tloczki były ok ale tulejki Dolne w jarzmach z prawej strony były maksymalnie zapieczone i lapala tylko połowa klocka bo ściete były na ukos :-) jes cze tylko ten lewy Górny wahacz i będzie wszystko git :-)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2