Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kontrolka od ręcznego i pare innych usterek. CIVIC V gen



qtrix
13-01-13, 20:23
Witam, mam pewien problem nie będę zakładał paru tematów bo to bez sensu postaram się opisać tutaj wszystkie rzeczy które napotkałem w moim civicu.Wiec tak jestem posiadaczem hondy civic v gen od wczoraj, od tego czasu napotkałem pare usterek w tym aucie.

-świecąca kontrolka od ręcznego-problem polega na tym że pomimo tego iż hamulec ręczny jest spuszczony do końca ona nadal się pali na liczniku, i teraz tak:
A) może być to spowodowane za mocno naciągniętą linką ręcznego ?.

-Drugi problem-świecąca się dioda na liczniku od niedomkniętej klapy- Pali się ona non stop pomimo że obie części są zamknięte.W dolnej części jest zerwana linka wiec jest praktycznie nie do otwarcia a górna jest zamknięta i dioda nadal się pali. Jakiś pomysł na naprawienie tego :P?

-Klapa tylna jak nawiązałem we wcześniejszym problemie zerwana jest linka od dolnej części i nie idzie tej klapy otworzyć problem jest o tyle śmieszny że kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać gdzie zacząć rozkręcać itd. Jeżeli jest jakiś tutek na forum to bd bardzo wdzięczny za podesłanie lub podanie mi kilku wskazówek.

-Szyba od strony pasażera nie otwiera się, wiem że nie jesteście czarodziejami itd, lecz może miał z was ktos podobny problem.Polega to na tym że nie idzie jej otworzyć ani guzikiem od strony pasażera i od strony kierowcy. Myślicie że prędzej bedzie to wina bezpiecznika czy po prostu spalonego silniczka?.

-Podświetlenie licznika- Jak się zabrać za to by wymienić zarówkę w podświetleniu licznika poniewaz podświetla się tylko częśc od obrotów . Dużo jest dłubania i jaki jest stopień trudności.

To chyba wszystko,proszę o wyrozumiałość ponieważ jest to mój pierwszy wóz i chciałbym to wszystko jakoś naprawić w miarę tanio.:)

kruczekvu
13-01-13, 20:30
-świecąca kontrolka od ręcznego-problem polega na tym że pomimo tego iż hamulec ręczny jest spuszczony do końca ona nadal się pali na liczniku, i teraz tak:
A) może być to spowodowane za mocno naciągniętą linką ręcznego ?.
Linka nie ma tu nic do gadania
Zobacz stan płynu w zbiorniczku i zbadaj stan klocków


Drugi problem-świecąca się dioda na liczniku od niedomkniętej klapy- Pali się ona non stop pomimo że obie części są zamknięte.W dolnej części jest zerwana linka wiec jest praktycznie nie do otwarcia a górna jest zamknięta i dioda nadal się pali. Jakiś pomysł na naprawienie tego :P?
Otwórz kluczykiem klapę i zamknij rygiel
Jeśli kontrolka zgaśnie to zamek do regulacji na ryglu na początek


-Klapa tylna jak nawiązałem we wcześniejszym problemie zerwana jest linka od dolnej części i nie idzie tej klapy otworzyć problem jest o tyle śmieszny że kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać gdzie zacząć rozkręcać itd. Jeżeli jest jakiś tutek na forum to bd bardzo wdzięczny za podesłanie lub podanie mi kilku wskazówek.
Po lewej stronie w progu idzie linka
Czyli musisz rozebrać próg i do dzieła z wymianą na sprawną


-Szyba od strony pasażera nie otwiera się, wiem że nie jesteście czarodziejami itd, lecz może miał z was ktos podobny problem.Polega to na tym że nie idzie jej otworzyć ani guzikiem od strony pasażera i od strony kierowcy. Myślicie że prędzej bedzie to wina bezpiecznika czy po prostu spalonego silniczka?.

Zacznij od podstaw czyli bezpiecznik
Jeśli jest ok to zobacz czy jest napięcie na kostce itd...
Musisz szukać


-Podświetlenie licznika- Jak się zabrać za to by wymienić zarówkę w podświetleniu licznika poniewaz podświetla się tylko częśc od obrotów . Dużo jest dłubania i jaki jest stopień trudności.
Musisz wyciągnąć kratki nawiewów,włącznik awaryjnych i będziesz widział śrubki od licznika
Resztę już sam zobaczysz to nic trudnego