surtikal
12-01-13, 11:32
Witam,
Zaczne od tego ze mam honde civic VI `97 automat. Problem mianowicie jest taki ze na korku od chlodnicy osadza sie czarna maz. Uszczelka pod korkiem (jak i na obwodzie otworu chlodnicy ma kleista konsystencje nawet po wytarciu i pytanie jest takie czy jest to mozliwe ze pod wplywem temperatury i wiekowosci gumy moze osadzac sie taki syf czy moze przyczyna jest inna?
Od razu powiem ze auto nie kopci na bialo, pod korkiem oleju nie ma nalotu, fakt faktem ze zbiorniczka wyrownawczego ubywa troche plynu ale jest w normie (jak doleje na pol zbiorniczka to czasami plyn wycieknie ale wyciek widac bo czasami prysnie na wysokosci zderzaka) a chlodnica jest zalana tak jak byc powinna bo plyn jest pod korkiem wiec mysle ze uszczelka pod glowica raczej odpada?
z Gory dzieki za pomoc lub podpowiedz :)
Zaczne od tego ze mam honde civic VI `97 automat. Problem mianowicie jest taki ze na korku od chlodnicy osadza sie czarna maz. Uszczelka pod korkiem (jak i na obwodzie otworu chlodnicy ma kleista konsystencje nawet po wytarciu i pytanie jest takie czy jest to mozliwe ze pod wplywem temperatury i wiekowosci gumy moze osadzac sie taki syf czy moze przyczyna jest inna?
Od razu powiem ze auto nie kopci na bialo, pod korkiem oleju nie ma nalotu, fakt faktem ze zbiorniczka wyrownawczego ubywa troche plynu ale jest w normie (jak doleje na pol zbiorniczka to czasami plyn wycieknie ale wyciek widac bo czasami prysnie na wysokosci zderzaka) a chlodnica jest zalana tak jak byc powinna bo plyn jest pod korkiem wiec mysle ze uszczelka pod glowica raczej odpada?
z Gory dzieki za pomoc lub podpowiedz :)