Zobacz pełną wersję : Co będzie potrzebne do przejścia na OBD1 w D14A3
witam mam pytanko co jest potrzebne do przejścia na OBD1 w D14a3. wiem że kolektor ssacy kompletny, komp z wtyczkami, wiązka silnikowa.
I jeszcze jedno ile może kosztować taka operacja?
sebastanlec
07-01-13, 23:14
wiązka silnikowa nie musi byc wystarczy ze bedziesz miał wtyczki czujników od instalacji obd1, do tego jeszcze aparat zapłonowy i sonda 4żyłowa, robocizna to róznie, ja te 300zł musze wziąc bo sam pisałem konwersje OBD2 D14A3 ->OBD1, mnóstwo kabelkologii jest
Nie prosciej kupic przejsciowke u jarusneta?
a jak z sfi bez wiązki przejdzisz na obd-1 ?
|w d14a3 jak mi sie wydaje to konieczne jest zmienienie całej wiązki
no chyba ze podokładasz wszystkie kable ;]
Nie prosciej kupic przejsciowke u jarusneta?
Zadna przejsciowka nie pasuje do D14A3/4, do poliftow Z1/2 by dalo rade bo jest zupelnie inny komp i typowe OBD2 a w przedlifrach jest chus wie co a nie OBD :)
Trzeba rzezbic wiazke.
skolopendra
08-01-13, 18:47
jest chus wie co a nie OBD
to fakt :)
A czy otwory na klimę i wspomaganie są w d16z6 takie same jak w d14a4?Będę przekładał silnik i nie wiem czy te graty mi przejdą czy trzeba kupić.
A czy otwory na klimę i wspomaganie są w d16z6 takie same jak w d14a4?Będę przekładał silnik i nie wiem czy te graty mi przejdą czy trzeba kupić.
z D serii do D serii wszystko pasuje
Właśnie ponoć nie bardzo wszystko.Z tego co się dzisiaj zdążyłem dowiedzieć to mocowanie wspomagania nie pasuje bez przerabiania a pompy ponoć się różnią.Nie wiem już w co mam wierzyć,a przymierzyć nie mam jak.
z d do d pasują nawet jak kupujesz klime to kupujesz do d serii. jak bedziesz chciał swapować na B serie to nie bedzie pasować bo ma inne srednice wlotu-wylotu na kompresorze
Wczoraj porównałem mocowania pompy-totalnie inne.Od klimatyzacji też na oko inne są,mój ma aluminiową a d16z6 stalową , wymiarowo nie da się zbadać bez rozebrania.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.