Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Padl silnik,wymiana



redbul
03-01-13, 22:13
Witam,w civicu padl silnik d14a2,chcialbym zapytac czy duzo roboty jest przy wyjeciu silnika i wlozeniu drugiego,wkladany bedzie tez d14a2,moze ma ktos jakies foto instrukcje lub jakis schemat takiej roboty

MM63
03-01-13, 23:01
To nie będzie trudne, trzeba tylko jakieś tam podstawy ogarniać. Jak nie masz pojęcia, to nie bierz się za to....

MikeFoto
04-01-13, 08:51
A kolega takie coś posiada? http://www.heka.pl/podnosniki-wyciagarki-silnikow.html
Czy gołymi rękami będzie silnik trzymał :)

Brylant1
04-01-13, 09:39
Gotowej instrukcji nikt Ci nie napisze. Odpinasz wszystko co laczy silnik z buda wyciagasz silnik, wkladasz drugi i wszystko spowrotem podlaczasz. Jesli nie mechanikowales wczesniej to mozesz miec ciezko to ogarnac.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

jawasaki
04-01-13, 11:13
MikeFoto - wystarczy jakaś mała wyciągarka/ruchcug za 50-100zł - byle w garażu był uchwyt w suficie, czy jakiś trzepak.

Fidox
04-01-13, 11:48
Ewentualnie jakiś wózek widłowy by się przydał :)

CRX1
04-01-13, 12:28
Kilka kluczy,śrubokrętów też jest potrzebne.Zasada demontażu jest praktycznie taka sama jak w większości samochodów .

MikeFoto
04-01-13, 12:33
MikeFoto - wystarczy jakaś mała wyciągarka/ruchcug za 50-100zł - byle w garażu był uchwyt w suficie, czy jakiś trzepak.

Też może być.

Co do instrukcji na pewno musisz zaopatrzyć się w manual.
Do tego zestaw dobrych kluczy, po kolei zapisywać co się odpina (porobić sobie naklejki z numerkami na węże, żeby się nie pomyliły), śrubki powrzucać do woreczków z opisem, itd.

nikog0
06-01-13, 21:30
Zanim zaczniesz proponuje też porobić troche zdjęć , żeby widać było podłączenie kostek itp, później w razie problemów będziesz mógł znaleźć. Ruchcug da rede, tylko zobacz czy masz gdzie go zawiesić :) dasz rade, troche zabawy jest, ale satysfakcja najważniejsza :)

redbul
16-01-13, 06:06
silnik wymieniony,tylko teraz pozostaje taki problem ze kolega podlaczyl zle kostki,kostke od map sensora podpiol pod to na przepustnicy z tylu,niewiem jak to sie zwie a kostke od tego czegos podpiol pod map sensor,gdy juz sie zorientowal ze jest zle zalozyl je tak jak powinny byc tylko teraz auto chodzi w trybie awaryjnym kreci sie tylko do 3,500 i jest strasznie zamulone,czy moglo sie cos stac z kompem?jesli ktos cos wie to prosze o pomoc

Guscioren
16-01-13, 10:12
skasuj błędy.

redbul
16-01-13, 10:40
wystarczy skasowac tylko bledy?

Guscioren
16-01-13, 14:27
Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz