barracuda
30-12-12, 18:24
Sprawa wygląda następująco posiadam ej2 (tzw ProTeca) z bardzo zdrowym motorem d15b7 i autko sprawuje mi się perfekcyjnie od jakiegoś roku więc chcę z niego wydusić parę konia więcej. Nie ma być to jakiś miastowy killer ale fajnie było by wyciągnąć z tych seryjnych 103km jakies 150-180km w zależności ile seria wytrzyma na dmuchaniu.
Na tą chwile posiadam w garażu turbinkę + kolektor z golfa III 1.9 TDI 130km.
Przeleciałem już pare tematów ale nie znalazłem by ktoś kręcił japońca tą turbiną więc nie wiem teraz czy można coś z tego wydmuchać czy muszę wyłożyć następne pieniążki na turbine z jakieś audi a3 1.8t?
Poskładać sobie do kupy moge sam więc z tym problemu nie ma. Później ewentualnie przydał by się ktoś w Łódzkim kto to wystroi.
Jakoś ostatnio została mi kompletna głowica z d16z6 ale na razie nie chce ruszać tego motorka bo sie sprawuje bardzo miło.
Więc czy da radę dmuchnąć tą turbine od 1.9tdi? Jeśli tak to jaki byście polecili do niej osprzęt? IC może być z busa iveko?. Blowa jak się znajdzie HKS albo z lanci. O czym ważnym muszę jeszcze pamiętać?
Na tą chwile posiadam w garażu turbinkę + kolektor z golfa III 1.9 TDI 130km.
Przeleciałem już pare tematów ale nie znalazłem by ktoś kręcił japońca tą turbiną więc nie wiem teraz czy można coś z tego wydmuchać czy muszę wyłożyć następne pieniążki na turbine z jakieś audi a3 1.8t?
Poskładać sobie do kupy moge sam więc z tym problemu nie ma. Później ewentualnie przydał by się ktoś w Łódzkim kto to wystroi.
Jakoś ostatnio została mi kompletna głowica z d16z6 ale na razie nie chce ruszać tego motorka bo sie sprawuje bardzo miło.
Więc czy da radę dmuchnąć tą turbine od 1.9tdi? Jeśli tak to jaki byście polecili do niej osprzęt? IC może być z busa iveko?. Blowa jak się znajdzie HKS albo z lanci. O czym ważnym muszę jeszcze pamiętać?