PDA

Zobacz pełną wersję : które auto??



Jens O
20-12-12, 22:01
witam.. zastanawiam sie nad wyborem pomiędzy Civiciem 7gen coupe a hatchbackiem. bardziej podoba mi sie coupe ale problem w tym że interesowałby mnie silnik 1.7 125KM. prosze, powiedzcie mi czy to auto z takim silnikiem jest w miare dynamiczne? czy lepszym wyborem byłby hatchback z silnikiem 1.6? moze sami doradzicie jakie nadwozie i jaki silnik jest w miare oszczędny ale nie mułowaty??

bunkerites
21-12-12, 18:12
ja bym zrobil tak: pojechal do typa co sprzedaje coupe i do zioma z hatchbackiem i potestowal :)

CRX1
21-12-12, 18:27
ja bym zrobil tak: pojechal do typa co sprzedaje coupe i do zioma z hatchbackiem i potestowal
Jak nigdy nie jeżdziłeś żadnym z nich to tak zrób.Jednemu jeżdzi się dobrze coupe ,a drugiemu hatchbekiem .To Ty będziesz tym pomykał i musisz sam zdecydować.

bunkerites
23-12-12, 09:44
wiec pojedzie i potestuje jak sie jezdzi obyma:)

Blackskyline
23-12-12, 22:06
Jeśli chodzi o silnik 1.7 vtec to u mnie wygląda to tak że min spalanie 7l po mieście 8lato 8,5 zima natomiast max jaki osiągnąłem to ok 12l ale to 190-210 po autostradzie :) Jak to w hondach trzeba wkręcać po obrotach żeby się odpychała. Co do sylwetki to qpeta zdecydowanie ładniejsza jest dla mnie i z tego co zauważyłem wzbudza spore zainteresowanie na ulicy.

Jens O
24-12-12, 01:43
no własnie hb jeździ od cholery a coupe w swoich okolicach widziałem moze 2 czy 3 razy... jedyne co mnie d hatchbacku dobija to ten lewarek od biegów... jeśli chodzi o wygląd to qp jest o wiele ładniejsza dla mnie. pytanie tylko ktora z tych dwóch bedzie "zrywniejsza" bo moce praktycznie te same..

bObOrObOl
24-12-12, 08:43
Wg danych technicznych coupe zbiera się do 100 o 0,5 s szybciej, co by się pewnie zgadzało, bo masa podobna, więć różnica będzie kosmetyczna. Coupe faktycznie jeździe o wiele mniej, pewnie też trudniej znaleźć dobry egzemplarz.

mloodzian
24-12-12, 13:48
no własnie hb jeździ od cholery a coupe w swoich okolicach widziałem moze 2 czy 3 razy... jedyne co mnie d hatchbacku dobija to ten lewarek od biegów... jeśli chodzi o wygląd to qp jest o wiele ładniejsza dla mnie. pytanie tylko ktora z tych dwóch bedzie "zrywniejsza" bo moce praktycznie te same..

Przejedz się najpierw i zobacz jaka to jest wygoda, i jak szybko zmieniasz położenie ręki lewarek kierownica i odwrotnie:D

arekwu
25-12-12, 13:45
Bezydura. W EG3 z tradycyjnym lewarkiem biegi się wbijało: pach, pach - jednym palcem.
W EU7 zmienia się biegi znacznie dłużej. Długi skok lewarka.
Ja jestem za tradycyjną skrzynią..nie jak z minivana.

mloodzian
25-12-12, 19:04
nie chodzi mi o długi skok czy krótki tylko o to że lewarek skrzyni jest blisko kierownicy, druga sprawa możesz założyć sobie short-a jak Ci za długo

PS czytaj dokładnie posty

DM!
26-12-12, 20:03
tylko o to że lewarek skrzyni jest blisko kierownicy

zajefajna sprawa, ojciec ma VII gen hatchback i od razu się przyzwyczailem do lewarka, nawet lepiej niż seryjnie w tunelu :)

Rafał82
30-12-12, 18:51
Te 1.7 nie maja problemów z panewkami?

mloodzian
30-12-12, 22:14
maja ale nie jest to takie częste że 8 na 10 silników ma z nimi problem tylko poprostu zdarzają się niekiedy sztuki w których panewki się przekręcają

Jens O
30-12-12, 22:36
no i własnie miałem pytac jak z dostepnościa i cenami części do coupe. co z tymi panewkami? droga sprawa?

DragonSmok89
31-12-12, 00:35
o i własnie miałem pytac jak z dostepnościa i cenami części do coupe. co z tymi panewkami? droga sprawa?
Z panewkami nie wiem, bo nie robiłem i szczerze to jednak chyba nie jest takie częste, wystarczy zapytać w grupie EM Sqad czy komuś się przekręciły, bo ja o takim przypadku osobiście nie słyszałem. Normą jest uszczelką pod głowicą, chociaż moja też jeszcze daje radę. Wymiana uszczelki wiadomo kilka stówek, bo i głowica od razu do splanowania. Poza tym trzeba uważać na łożysko skrzyni biegów, bo ewentualna wymiana to droga zabawa, ale czy to qp cz hb prawdopodobieństwo uszkodzenia jest takie same. Częsci i ich dostępność oraz ceny, jak do hond ani wyższe ani niższe po żadnej ze stron. Poza Ty coupe na hb ma jedną spora zalete, którą trafie wskazał user Blackskyline:

zauważyłem wzbudza spore zainteresowanie na ulicy.

Awisn
04-01-13, 21:19
Jedyne usterki jakie się pojawiły w rok po kupnie w mojej EM2 to wyskakujący check spowodowany błędem sondy lambda, który już nie wrócił, łożyska z przodu, piasty z tyłu(kiedy się posypie łożysko z tyłu, trzeba wymienić piastę, tak przynajmniej powiedział mechanik), piszcząca któraś rolka i łączniki stabilizatorów- czyli sprawy groszowe i normalne. Po zmianie oleju z Castrola 5w40 na Valvoline ML 5w40 silnik nie bierze oleju, albo bierze bardzo mało (na 8tyś kilometrów dolewka ok 0,4l). Spalanie takie, jak wyżej było wspomniane, nawet identyczne, min 7l, 8,5l normalnie :)

biceps28
11-01-13, 17:47
Lepsze Coupe ,bo nie jest składane w anglii.Silnik też mocniejszy.

Zrogi
11-01-13, 22:09
Ja mam EP2, jeżdżę rok. Sam rok temu rozważałem em2 i ep2. Kupiłem ep2. Co przeważyło - lepsze wyposażenie. W cupecie nie było termometru, podgrzewanych lusterek, spalania średniego, kierunków w lusterkach, lamp soczewkowych co było w epce. Wiem że to pierdółki ale uważałem że to jest minimum jakie powinno być w samochodach z tego rocznika. Epką jeździ mi się bardzo dobrze zrobiłem 15000 km nic się nie popsuło, dźwignia zmiany biegów bardzo wygodna. Co bym teraz wybrał - nie wiem. EM2 bardziej rasowo wygląda ale jest bardziej ubogie no chyba że jest jakaś wersja top co zawiera to co epka. Wystrzegałbym się em2 sprowadzanych ze stanów Łatwiej pewnie będzie znaleźć ep2 w dobrym stanie niż em2 bo epek jest więcej na rynku. Z tym składaniem Anglia, Kanada nie wiem czy jakaś znaczna różnica jest ale wiem że podobne problemy dotyczą jednych i drugich samochodów ( skrzynia, magiel). Bierz co ci się podoba, weź pod uwagę też wyposażenie,