Zagiewa
20-12-12, 21:15
Witam. Mam problem z zamkami w moim civicu a ze jestem zielony jeśli chodzi o samochody (dopiero się uczę) dlatego chciałbym was prosić o pomoc. Zamki mam trzy, dwa oczywiście z przodu + bagażnik. Jak kupiłem samochód zamek z przodu od strony pasażera był już uszkodzony jak również zamek od bagażnika (same wkładki, nie da się wsadzić kluczyka) więc pozostaje mi tylko jeden sposób na otworzenie samochodu (od strony kierowcy) i jeden na otworzenie bagażnika (dźwignią wewnątrz samochodu). Przyszła zima, mrozy i pojawiają się problemy :( Chcę to naprawić może nie jak najszybciej jednak jest to ważne.
1. Mam centralny zamek ale nie mam pilota, wiem, że mając pilota, otwieranie i zamykanie samochodu odbywa się nieco inaczej niż przez kluczyk przez co nawet jak zamarznie zamek drzwi się otworzą/zamkną prawda?
2. Z uwagi, że z prawej strony i w bagażniku nawet nie mogę wsadzić kluczyka do wymiany jest przede wszystkim wkładka zamka prawda? Znalazłem to na allegro, będzie pasować?
http://allegro.pl/honda-civic-91-95-wkladka-wklad-zamka-zamek-i2817748964.html
Kupił bym dwa komplety (4wkładki) to jedna mi zostanie.
3. Wymiana wkładki rozwiązuje problem zamykania/otwierania drzwi czy problem ten leży głębiej gdzieś w mechanizmie zatrzaskującym?
Macie może jakiś schemat działania całego mechanizmu zamka centralnego? tak aby łatwiej mi było zrozumieć co jest problemem
1. Mam centralny zamek ale nie mam pilota, wiem, że mając pilota, otwieranie i zamykanie samochodu odbywa się nieco inaczej niż przez kluczyk przez co nawet jak zamarznie zamek drzwi się otworzą/zamkną prawda?
2. Z uwagi, że z prawej strony i w bagażniku nawet nie mogę wsadzić kluczyka do wymiany jest przede wszystkim wkładka zamka prawda? Znalazłem to na allegro, będzie pasować?
http://allegro.pl/honda-civic-91-95-wkladka-wklad-zamka-zamek-i2817748964.html
Kupił bym dwa komplety (4wkładki) to jedna mi zostanie.