PDA

Zobacz pełną wersję : Włącznik krancowy



bastek0166
21-10-07, 21:26
witam mam takie pytanko bede do auta podłonczał litwy swietlne i zależy mi na tym żeby się one zapalały przy otwartych dzwich i teraz mam pytanko 12 do nich pociągne od zapalniczki a mase usze od czujnika otwarcia drzwi i chciałem zapytać czy ktoś czasami nie wie jaki kolor ma kabelek w którym się masa pojawia jak dzwi są otwarte ?

seawater
21-10-07, 21:44
będę podłączał listwy drzwiach puszczę drzwi

W tym modelu który masz w profilu to ciężko powiedzieć :D

bastek0166
21-10-07, 22:10
hm nie wiem dokładnie jakie mam oznaczenie silnika :) bo to auto nie moje tylko kuzyna a u niego mam to mątować :) he ma honde 5 gen z silnikiem 1.5 90 km :) wersja krótka :) hm wie ktoś który to kabelek ??

seawater
21-10-07, 22:30
Na schemacie podpisanym tylko civic 1995 (czyli nie dam głowy, że to ten model) mam napisane, że na włączniku przy drzwiach kierowcy jest przewód zielono-niebieski, a po stronie pasażera zielono-czerwony. Najpewniej chyba wydłubać na moment ten włącznik i oblukać kolory przewodów. :aloha: No chyba, że ktoś to wie na 100% to niech się wypowie :)

bastek0166
21-10-07, 22:40
mowisz o przewodzie w którym pojawia się masa po otwarciu drzwi ??:) bo tam napewno więcej kabli leci

seawater
21-10-07, 22:54
Właśnie o nim (o przewodzie wychodzącym z włącznika).

Aha. U mnie ->V gen. d13b2<- Nie ma napięcia w gnieździe zapalniczki przy kluczyku wyjętym/w pozycji 0 i pewnie w tej Hani też go nie będzie, a przecież wsiadanie/wysiadanie głównie odbywa się bez kluczyka. No chyba, że panna będzie wysiadać pod dyską to można z kluczykiem chwilę poczekać :D

Permanentny (+) jest np. na lampce w podsufitce.

kwiatus19
22-10-07, 00:38
A może po prostu wyciągnij stycznik drzwi i sprawdź wizualnie kolor.....

bastek0166
22-10-07, 06:27
hm ale to bym musiał podsufitke cała rozbierac hm nie ma jakiegoś łatwiejszego + który jest dostępny bez kluczyka ?

go9
22-10-07, 10:22
Z akumulatora, bez większego problemu z podłączeniem.

seawater
22-10-07, 16:41
Ja brałem (+) z lampki w podsufitce i nie trzeba wcale rozbierać wszystkiego żeby go zlokalizować --- ściągasz plastikową osłonę (zdejmowalna -> do wymiany żarówki) z lampki i widzisz przewody. Przewody od lampki idą sufitem do słupka po stronie kierowcy. Ściągasz plastik ze słupka, pod plastikiem jest blacha karoserii co jakiś czas perforowana, przez jeden z otworów wyciągasz potrzebny przewód, tniesz/albo ściągasz kawałek izolacji, przylutowujesz się i masz (+).
Niech gość Ci podstawi Hanię i jeśli masz pojęcie o elektryce to przecież sam sobie poradzisz na bieżąco. Trochę więcej wiary we własne umiejętności :aloha:

nelq
22-10-07, 17:20
Ja bym się podczepił tylko pod lampkę w podsufitce. Działałoby razem z nią :)

A jak nie chcesz się tam dobierać to z komory silnika, bo we wnętrzu to chyba niewiele znajdziesz (+) na których jest napięcie po wyjęciu kluczyka.