Zobacz pełną wersję : Włącznik krancowy
bastek0166
21-10-07, 21:26
witam mam takie pytanko bede do auta podłonczał litwy swietlne i zależy mi na tym żeby się one zapalały przy otwartych dzwich i teraz mam pytanko 12 do nich pociągne od zapalniczki a mase usze od czujnika otwarcia drzwi i chciałem zapytać czy ktoś czasami nie wie jaki kolor ma kabelek w którym się masa pojawia jak dzwi są otwarte ?
będę podłączał listwy drzwiach puszczę drzwi
W tym modelu który masz w profilu to ciężko powiedzieć :D
bastek0166
21-10-07, 22:10
hm nie wiem dokładnie jakie mam oznaczenie silnika :) bo to auto nie moje tylko kuzyna a u niego mam to mątować :) he ma honde 5 gen z silnikiem 1.5 90 km :) wersja krótka :) hm wie ktoś który to kabelek ??
Na schemacie podpisanym tylko civic 1995 (czyli nie dam głowy, że to ten model) mam napisane, że na włączniku przy drzwiach kierowcy jest przewód zielono-niebieski, a po stronie pasażera zielono-czerwony. Najpewniej chyba wydłubać na moment ten włącznik i oblukać kolory przewodów. :aloha: No chyba, że ktoś to wie na 100% to niech się wypowie :)
bastek0166
21-10-07, 22:40
mowisz o przewodzie w którym pojawia się masa po otwarciu drzwi ??:) bo tam napewno więcej kabli leci
Właśnie o nim (o przewodzie wychodzącym z włącznika).
Aha. U mnie ->V gen. d13b2<- Nie ma napięcia w gnieździe zapalniczki przy kluczyku wyjętym/w pozycji 0 i pewnie w tej Hani też go nie będzie, a przecież wsiadanie/wysiadanie głównie odbywa się bez kluczyka. No chyba, że panna będzie wysiadać pod dyską to można z kluczykiem chwilę poczekać :D
Permanentny (+) jest np. na lampce w podsufitce.
A może po prostu wyciągnij stycznik drzwi i sprawdź wizualnie kolor.....
bastek0166
22-10-07, 06:27
hm ale to bym musiał podsufitke cała rozbierac hm nie ma jakiegoś łatwiejszego + który jest dostępny bez kluczyka ?
Z akumulatora, bez większego problemu z podłączeniem.
Ja brałem (+) z lampki w podsufitce i nie trzeba wcale rozbierać wszystkiego żeby go zlokalizować --- ściągasz plastikową osłonę (zdejmowalna -> do wymiany żarówki) z lampki i widzisz przewody. Przewody od lampki idą sufitem do słupka po stronie kierowcy. Ściągasz plastik ze słupka, pod plastikiem jest blacha karoserii co jakiś czas perforowana, przez jeden z otworów wyciągasz potrzebny przewód, tniesz/albo ściągasz kawałek izolacji, przylutowujesz się i masz (+).
Niech gość Ci podstawi Hanię i jeśli masz pojęcie o elektryce to przecież sam sobie poradzisz na bieżąco. Trochę więcej wiary we własne umiejętności :aloha:
Ja bym się podczepił tylko pod lampkę w podsufitce. Działałoby razem z nią :)
A jak nie chcesz się tam dobierać to z komory silnika, bo we wnętrzu to chyba niewiele znajdziesz (+) na których jest napięcie po wyjęciu kluczyka.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.