PDA

Zobacz pełną wersję : silnik szarpie na wolnych obrotach

Maniek-1111
20-12-12, 13:59
Witam,
Posiadam hondę civic 92-95 hb z silnikiem 1.5 d15b2 - autko nigdy nie było zagazowane. Auto mam od około 5miesięcy, Mam z nim spory problem, gdy wrzucę jedynkę i ruszam to lekko szarpie, gorzej zaczyna się od drugiego biegu, ponieważ gdy wrzucę dwójkę nie daje się jechać, gdy jadę spokojnie przez miasto na drugim biegu auto strasznie szarpie, tak jakby traciło moc, efekt szarpania można porównać do tego jak ktoś zaczyna uczyć się jeździć i szarpie podczas zmiany biegów, jednak w moim przypadku szarpania nie ma podczas zmiany biegów, tylko podczas jazdy na drugim biegu, od trzeciego biegu zaczyna się już spokojniejsza jazda, ponieważ auto na trzecim biegu i wyższych praktycznie nie szarpie, dzieje się to sporadycznie. Pomocy, jestem początkującym hondziarzem, więc nie mam pojęcia co to może być, odwiedziłem kilku mechaników, wymieniłem świece, aparat zapłonowy, wszystkie filtry i nadal nic, najgorsze jest to, że nawet kilku mechaników sobie nie poradziło z tym problemem. Obecnie autko stoi w garażu, ponieważ mam sporą glebę i zimą nie chcę jeździć. Jeśli zastanawiacie się jak sobie radziłem z tym problemem, przez te parę miesięcy, żeby jeździć szarpiącym autem bez dzwona to opanowałem metodę zmiany z pierwszego biegów od razu na trzeci, gdy omijam drugi bieg daje się jeździć, ale na dłuższą metę to nie zdaje egzaminu. Jeśli ktoś wie co to by mogło być, proszę piszcie.
Z góry dziękuję za wszystkie rady.

koubuz
20-12-12, 16:08
A na wstecznym tez tak jest ? Moze masz sprzeglo z*****e, albo cos z dociskiem.

Maniek-1111
20-12-12, 16:35
no wlasnie na wstecznym nie, a sprzeglo chwyta super od poczatku bierze, ale to nie szarpie przy zmianie tylko podczas jazdy przy malej predkosci i to zwlaszcza na 2 biegu, tak jak pisalem jak jade wolno na 3 biegu to jest ok,

Olix
20-12-12, 16:47
sprawdzałeś czy nie wywala żadnych błędów ?