Zobacz pełną wersję : Kontrola trakcji w Civic 1.8VTi.
Czy kontrola trakcji była montowana w Civic Aerodeck 1.8 VTi, zresztą bez różnicy, może być w 5D VTi ??
Kiedyś zauważyłem, że ktoś w opisie miał jako wyposażenie kontrolę trakcji w Hondzie Civic Aerodeck 1.8VTi.
Jeżeli była dostępna, to czy w każdym VTi była montowana fabrycznie (w co raczej wątpię),
i czy jest możliwość zamontowania w moim aucie ??
W Acordeonach była, więc czemu nie w Civic :d
Z góry dzięki za podpowiedzi...
Nie bylo zadnej kontroli trakcji.
No to mnie zmartwiłeś.
A może jest jakaś możliwość założenia z Acorda Coupe ??
Czy ktoś, kiedyś próbował ogarnąć temat ??
zauważyłem, że w wielu ogłoszeniach Civców VTi jest wspomnianie o kontroli trakcji. Oczywiście jest to totalna bzdura. Być może w jakiś wersjach na rynek Japoński były, ale anglikach napewno nie!!!
Czyli muszę poszukać, bo jeżeli były w jakichkolwiek montowane to jest szansa dostania takiego cacka. I zapewne z montażem też nie byłoby zbyt dużego problemu.
Podobno to tylko dodatkowy komputer wykorzystujący system ABS, przynajmniej tak czytałem.
jak dla mnie bez sensu, odpuść, zapewne nic nie znajdziesz, dwa po co Ci to?
Potrenuj troche jazde w bezpiecznym miejscu i sam sobie będziesz ESP :bicie:
1. Co do treningu, to nie jestem początkującym kierowcą
2. kombi jest długie i trochę wysokie jak na Hondę, co przy moim pokonywaniu zakrętów jest odczuwalne :d
3. od pewnego czasu "chodzi za mną" chęć posiadania w Hondzie kontroli trakcji
4. a w CRX-ie nie mam takich pomysłów :blee:
www.honda.asn.pl
2. kombi jest długie i trochę wysokie jak na Hondę, co przy moim pokonywaniu zakrętów jest odczuwalne :d
zamontuj sobie stabilizator na tylnia os, na pewno odczyjesz roznice. rozumiem ze nie bierzesz pod uwage twardszego zawieszenia?
p.s. tylny stabilizator(z tego co kojaze) wystepowal tylko w 5DVTI
p.s. tylny stabilizator(z tego co kojaze) wystepowal tylko w 5DVTI
ale pasuje do aerodecka, tak samo od rovera 400
To jest racjonalne rozwiązanie.
Fakt w tym aucie nie zamierzam obniżać zawieszenia, ani kombinować z wyglądem.
Ma być wygodne, pakowne i szybkie...
...ale na zakrętach ma się trzymać jak przystało na Hondę!
Może ktoś da mi się przejechać wersją ze stabilizatorem, sprawdziłbym czy różnica jest odczuwalna i zobaczymy czy warto montować.
poczytaj na forum wypowiedzi na temat stabilizatora. nie slyszalem zeby ktos powiedzial ze nie widzi roznicy. koszt to ok 200zl (uzywany)
Fakt w tym aucie nie zamierzam obniżać zawieszenia, ani kombinować z wyglądem.
obnizac nie musisz, zasugeruje ci jedno rozwiazanie.
jak bedziesz wymienial amorki to zamiast oryginalow czy nawet dobrych zamiennikow(typu KYB excel-g, bilstein b4) kup np. KYB AGX maja regulowana sile tlumienia(w sposob bardzo wygodny) sa chyba 4 ustawienia i asm w zaleznosci od potszeb ustawisz sztywnosc zawieszenia bez zmiany wysokosci. ot takie male OT :aloha:
poczytaj na forum wypowiedzi na temat stabilizatora. nie slyszalem zeby ktos powiedzial ze nie widzi roznicy. koszt to ok 200zl (uzywany)
No dobra, a da sie wrzucić tylny stabi do "powolnego" 5d?
No dobra, a da sie wrzucić tylny stabi do "powolnego" 5d?
co amsz na mysli, bo nie skumalem :d
jesli pytasz czy da sie zalozyc taki sabilizator do wszystkich 5d, to piowiem ze tak, chyba ze nie masz otworow do montowania lacznika w wachaczu(bo takie wachacze tez wystepowaly)
No dobra, a da sie wrzucić tylny stabi do "powolnego" 5d?
co amsz na mysli, bo nie skumalem :d
jesli pytasz czy da sie zalozyc taki sabilizator do wszystkich 5d, to piowiem ze tak, chyba ze nie masz dzir do montowania lacznika w wachaczu(bo takie wachacze teaz wystepowaly)
Miałem na myśli swoją petarde ;) A miejsce na uchwyty w budzie jest? Bo jakoś nigdy nie zwróciłem na to uwagi.
Kuba a Ty u siebie w D15Z8 masz otwory montazowe w wahaczach z tylu? U mnie w D14A2 (i we wszystkich D14) nie ma i podejrzewam, ze w D15Z3 tez nie ma. Obstawiam, ze moga byc w D16, ale SOHC VTEC, choc nie jestem pewien.
u mnie byly i sa nadal, a od jakiegos miesiaca jestem dumnym posiadaczem tylnego stabilizatora.
(i we wszystkich D14)
jestes pewien ??
bo zdazylo mi sie nie raz kiedy stalo jakies 1,4(ze znaczkeim) a zagladajac pod autko bylo widac otwory, za to chyba wiekszosc roverow nie miala tych otworow
Pewien nie jestem :/ Po prostu nie spotkalem do tej pory, ale zanotuje sobie, ze mogly takie byc :)
Mysle, ze odbiegamy od tematu i kto jeszcze ma cos do dodania w sprawie rozporek i stabilizatorow - zapraszam do wyszukania odpowiedniego tematu i pisania tam.
Koniec OT.
Pzdr ;)
U mnie w D14A2 (i we wszystkich D14) nie ma i podejrzewam, ze w D15Z3 tez nie ma.
Jutro sprawdze jak jest. Możliwe że przed liftingiem były np. tylko w D16Y2 a w reszcze nie było, a po lifcie to już różnie
edit: u mnie otwory montarzowe są :)
EOT
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.