Zobacz pełną wersję : Wiązka d16z6
Witam.
Kupiłem silnik d16z6 z wiązką silnikową,która ma od strony serwa trzy kostki:
-zwora
-dwa piny (rozrusznik,aparat)
-14 pinów alternator,prędkościom. aparat,olej,wsteczny,temper. itd + krokowiec
Moje pytanie brzmi -czy to jest normalna wiązka,czy jakiś wynalazek? U kogo bym nie popatrzył to jest tam tylko jedna kość i to z mniejszą ilością pinów
(kompatybilna z moją w ej9) gość od którego to kupiłem twierdzi że to coupe 95 europejskie
Mam zamiar włożyć ten motor na miejsce swojego d14a4 i nie wiem czy opłaca mi się dłubać w tej wiązce i mieć w efekcie "zlepa",czy lepiej się jej pozbyć i na to miejsce kupić inną,taka którą wystarczy podpiąć.
Jeżeli bym się zdecydował na zakup,to od czego szukać żeby pasowała?
Kupiłem silnik d16z6 z wiązką silnikową,która ma od strony serwa trzy kostki:
-zwora
-dwa piny (rozrusznik,aparat)
-14 pinów alternator,prędkościom. aparat,olej,wsteczny,temper. itd + krokowiec
Moje pytanie brzmi -czy to jest normalna wiązka,czy jakiś wynalazek?
to normalna wiązka z d16z6
Mam zamiar włożyć ten motor na miejsce swojego d14a4 i nie wiem czy opłaca mi się dłubać w tej wiązce i mieć w efekcie "zlepa",czy lepiej się jej pozbyć i na to miejsce kupić inną,taka którą wystarczy podpiąć.
nie ma wiązki która pozwoli Ci włożyć d16z6 do ej9 na zasadzie wyjęcia starej i wsadzenia nowej,
albo sam zrobisz zlepa, albo dasz komuś do zlepienia, albo kupisz już zlepione :D
Wiem że nie ma ,ale czy wszystkie mają od tej strony trzy kostki? I co tam robią przewody od regulatora wolnych obrotów?
Tak wszystkie mają po 3 kostki - tak wyglądają wiązki silnikowe obd1 w 5gen (pomijając kilka nieistotnych w tym przypadku wyjątków)
I co tam robią przewody od regulatora wolnych obrotów?
jak to co robią :confused: a co nie potrzebne są :rolleyes:
:D a oczywiście że są potrzebne,tylko dlaczego od tamtej strony są? Nie znam jeszcze tego auta ,dopiero kompletuję "wiedzę". Kable w autach to moja profesja,więc dziwię się ze nie idą bezpośrednio do ECU jak w innych samochodach.Do schematów jeszcze nie dotarłem więc zapytałem.
Oglądam właśnie schematy i według nich silnik krokowy jest podłączony tylko do komputera i niczego więcej w kabinie,ale przewód idzie do niego przez kabinę a nie z innymi przewodami.Czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego podłączenia,czy to tylko fanaberia konstruktora,bo zamierzam to przerobić.
Czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego podłączenia
nie ma
Czyli coraz bliżej.
Dzięki.
czy b10 w p28 można pominąć?
kość B pin 10 (czujnik prędkości)
nie mozna, skad wogole taki pomysl?
Gdzieś po drodze przewinęła się wzmianka o czymś takim,wydało mi się to podejrzane i nielogiczne,ale warto sprawdzić każdy trop jeżeli ma to przynieść korzyści.
Do pełni szczęścia jest mi jeszcze potrzebna tylko rozpiska kostki wiązki silnikowej od strony kierowcy w 6g.Mogę zrobić sam ,ale nie mam chwilowo dostępu do auta a nie mogę tego znaleźć.Chodzi wyłącznie o to żebym mógł to porównać z wiązką od 5g. Mam wiązke kabinową od EJ1 niekompletną i na jej podstawie nie jestem w stanie określić dokładnie różnic.Nie muszę mieć konfiguracji pinów w kostce a jedynie informację o tym które połączenia są za pomocą niej realizowane.Jeżeli ma ktoś gotowca to bardzo proszę.
WESOŁYCH I ZDROWYCH ŚWIĄT!;)
nie, ale niektórzy z warszawy...
poszukaj na necie schematów do 6 gena, gdzies tam są, ja sam mam tylko do 5 gena kompletny schemat
Do piątego rozpisałem już te dwie kości bo mam schematy i silnik z wiazka przed nosem.ale od 6g schemat mam chyba jakis dziadowski i coś mi tam nie pasuje.
Dlatego szukam potwierdzenia u tych którzy już to przerabiali.Dzięki za zainteresowanie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.